Point-based editor
Point-based editor
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/18579/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/18579Identifikátory
SIS: 60387
Kolekce
- Kvalifikační práce [11266]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Horáček, Jan
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwaru a výuky informatiky
Datum obhajoby
9. 9. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Velmi dobře
Cílem této práce je imlementace interaktivního 3D editoru schopného pracovat s neorgazinovanými mračny bodů. Netradiční grafická primitiva potřebují netradiční editační nástroje, autor by měl navrhnout a implementovat několik instrumentá a ověřit jejich chování na reálných editačních úlohách. Částečné problémy k vyřešení: účinná representace dat a robustnost, počítání normálových vektorů, dynamických level-of-detail, stejnoměrná hustota bodů, atd. Aplikace by měla být dobře okomentovaná a zdokumentované - podle MFF UK konvencí.
Goal of this thesis is to implement interactive 3D editor able to work with unorganized point-clouds. Nontraditional graphics primitive needs nontraditional editing tools, author should propose and implement several instruments and verify their behavior in real editing tasks. Particular problems to be solved: efficient data representation and persistence, normal vector computation, dynamic level-of-detail, isotropic point density, etc.