Zobrazit minimální záznam

Trends in advertising film during the coronavirus pandemic
dc.contributor.advisorČesálková, Lucie
dc.creatorMatějcová, Rebeka
dc.date.accessioned2023-11-08T01:19:45Z
dc.date.available2023-11-08T01:19:45Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/186715
dc.description.abstractThe bachelor's thesis is devoted to advertising film and its trends that arose during the coronavirus pandemic. We encounter this genre on a daily basis, but it is generally not given much importance, however we are all consumers of it. Whether we encounter advertising indirectly in our surroundings, we see it in various media, such as television, online platforms or we are advertising ourselves as we consume the given content and use the promoted products. For my work, I chose a specific period that greatly influenced audiovisual content, namely the coronavirus pandemic in the period of about 2 years so far. The work focuses on advertisements that were created in response to this situation and the way how the pandemic focused on the advertising industry, shaped and characterized the trends of the given period.en_US
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje reklamnímu filmu a jeho trendům, které vznikaly v období korovavirové pandemie. S tímto žánrem se setkáváme na každodenní bázi, ale obecně se mu nepřikládá příliš velká důležitost, nicméně jeho konzumenty jsme všichni. Ať už se s reklamou setkáváme nepřímo v našem okolí, vidíme ji v různých sdělovacích prostředcích např. v televizi, v online prostoru nebo jsme reklamou my sami, jelikož konzumujeme daný obsah a používáme propagované produkty. Pro práci jsem zvolila konkrétní období, které audiovizuální obsah velmi ovlivnilo, a to koronavirovou pandemii v horizontu dosavadních cca 2 let. Práce se zaměřuje na reklamy, které vznikaly v reakci na tuto situaci a na to, jak pandemie ovlivnila reklamní průmysl formovala a trendy charakterizující dané období.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectadvertising|advertising film|commercials|television|television industry|advertising industry|Covid-19|pandemic|trendsen_US
dc.subjectreklama|reklamní film|reklamní spoty|televize|televizní průmysl|reklamní průmysl|Covid-19|pandemie|trendycs_CZ
dc.titleTrendy v reklamním filmu během koronavirové pandemiecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-04
dc.description.departmentKatedra filmových studiícs_CZ
dc.description.departmentFilm Studies Departmenten_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId247380
dc.title.translatedTrends in advertising film during the coronavirus pandemicen_US
dc.contributor.refereeSvatoňová, Kateřina
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineFilmová studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineCinema Studiesen_US
thesis.degree.programTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.degree.programObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra filmových studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Film Studies Departmenten_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFilmová studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enCinema Studiesen_US
uk.degree-program.csObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.degree-program.enTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se věnuje reklamnímu filmu a jeho trendům, které vznikaly v období korovavirové pandemie. S tímto žánrem se setkáváme na každodenní bázi, ale obecně se mu nepřikládá příliš velká důležitost, nicméně jeho konzumenty jsme všichni. Ať už se s reklamou setkáváme nepřímo v našem okolí, vidíme ji v různých sdělovacích prostředcích např. v televizi, v online prostoru nebo jsme reklamou my sami, jelikož konzumujeme daný obsah a používáme propagované produkty. Pro práci jsem zvolila konkrétní období, které audiovizuální obsah velmi ovlivnilo, a to koronavirovou pandemii v horizontu dosavadních cca 2 let. Práce se zaměřuje na reklamy, které vznikaly v reakci na tuto situaci a na to, jak pandemie ovlivnila reklamní průmysl formovala a trendy charakterizující dané období.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis is devoted to advertising film and its trends that arose during the coronavirus pandemic. We encounter this genre on a daily basis, but it is generally not given much importance, however we are all consumers of it. Whether we encounter advertising indirectly in our surroundings, we see it in various media, such as television, online platforms or we are advertising ourselves as we consume the given content and use the promoted products. For my work, I chose a specific period that greatly influenced audiovisual content, namely the coronavirus pandemic in the period of about 2 years so far. The work focuses on advertisements that were created in response to this situation and the way how the pandemic focused on the advertising industry, shaped and characterized the trends of the given period.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra filmových studiícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV