xmlui.dri2xhtml.structural.pagination-info.nototal

    didactics of literature (2)
    additional language acquisition (1)
    Alois Jirásek (1)
    canon (1)
    chivalric epic (1)
    Chronicle of Bruncvík (1)
    close reading (1)
    content-based model of reception (1)
    creative writing (1)
    deconstruction (1)
    dekonstrukce (1)
    didactics of literary history (1)
    didactics of poetry (1)
    Didaktika literatury (1)
    didaktika literatury (1)
    Didaktika literární historie (1)
    didaktika poezie (1)
    dynamic thinking (1)
    dynamická mysl (1)
    dějiny literatury (1)
    entertainment and edification (docere et delectare) (1)
    Finland (1)
    Finnish school (1)
    Finsko (1)
    finská škola (1)
    foreign Slavic Studies (1)
    formování čtenářství (1)
    hermeneutics (1)
    hermeneutika (1)
    history of literature (1)
    imitace literární tvorby (1)
    imitation of literary creation (1)
    inductive cognition (1)
    induktivní poznávání (1)
    Kronika o Bruncvíkovi (1)
    kánon (1)
    literary theory (1)
    literatura (1)
    literature (1)
    literature education (1)
    literární teorie (1)
    Literární vzdělávání (1)
    medievalism (1)
    medievalismus (1)
    memory (1)
    naratologie (1)
    narratology (1)
    New criticism (1)
    new history of Polish literature (1)
    nová kritika (1)
    nové dějiny polské literatury (1)
    obsahový model recepce (1)
    old Czech literature (1)
    osvojování dalšího jazyka (1)
    paměť (1)
    poststructuralism (1)
    poststrukturalismus (1)
    protocol as a didactic tool (1)
    protokol jako didaktický nástroj (1)
    písňový model recepce (1)
    reading circles (1)
    reading formation (1)
    rytířská epika (1)
    Sdílená čtenářská zkušenost (1)
    sensitization (1)
    senzibilizace (1)
    shared reading experience (1)
    slavistika v zahraničí (1)
    song-based model of reception (1)
    Staročeská literatura (1)
    střední škola (1)
    text competence (1)
    textová kompetence (1)
    Tvůrčí psaní (1)
    upper secondary school (1)
    verse ‘stuck’ in memory (1)
    verš „vrytý“ do paměti (1)
    zábava a poučení (docere et delectare) (1)
    čtenářské kroužky (1)
    ‘incomprehensible’ poetry (1)
    „nesrozumitelnost“ poezie (1)

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV