Zobrazit minimální záznam

Professional development and further education of teachers
dc.contributor.advisorMužík, Jaroslav
dc.creatorVotavová, Pavla Marie
dc.date.accessioned2017-04-13T08:38:48Z
dc.date.available2017-04-13T08:38:48Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/18740
dc.description.abstractDalší vzdělávání učitelů je oblast velmi komplexní. Její vývoj začal již v předchozích staletích. Důležitost této oblasti se však nezmenšuje. Naopak, stále stoupá. I přes jasný význam dalšího vzdělávání je však smutnou realitou fakt, že je to také jedna z nejméně vyřešených oblastí. Problematika spjatá s tímto oborem se týká několika bodů. Jedná se především o otázky kdo a jak má vzdělávat učitele, jaké metody a formy vyučování jsou nejvhodnější. Důležitou otázkou je také problém vyřešení právních ohledů, ať už z hlediska ukotvení dalšího vzdělávání učitelů v zákoně nebo z hlediska certifikace vzdělávacích akcí. Jisté je, že bez navrácení původního pohledu na učitele - tedy jako na povolání respektované celou společností, se situace nemůže změnit. Jednou z možných cest může být zavedení systému atestací, ale především dostatečná finanční i legislativní podpora ze strany státu. Stejně tak důležitá je však také podpora celé společnosti, vždyť pro její prospěch učitelé pracují.cs_CZ
dc.description.abstractThe further education of teachers' is a very complex area. Its development started in previous centuries. The importance of this area is not decreasing. On the contrary, it is still rising. In spite of the clear importance of the further education, the fact is that it is one of the least solved areas. Questions connected with these problems touch many branches. One of such questions is who and how should teach teachers and what kinds of methods and forms are the most proper. Very important is also the solution of legal support, either the fact that the further education is not legally established or the certification of training programmes. Teachers used to be respected by the whole society. Without re-establishing of this original view the situation can not change. One of the possible ways is that of introducing the system of attestations. But primarily it is a question of suitable financial and legislative support form the government. Support of the whole society is of the same importance. It is for its welfare that teachers worken_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleProfesní rozvoj a další vzdělávání učitelůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-02-18
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId69438
dc.title.translatedProfessional development and further education of teachersen_US
dc.contributor.refereeŠerák, Michal
dc.identifier.aleph001100604
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDalší vzdělávání učitelů je oblast velmi komplexní. Její vývoj začal již v předchozích staletích. Důležitost této oblasti se však nezmenšuje. Naopak, stále stoupá. I přes jasný význam dalšího vzdělávání je však smutnou realitou fakt, že je to také jedna z nejméně vyřešených oblastí. Problematika spjatá s tímto oborem se týká několika bodů. Jedná se především o otázky kdo a jak má vzdělávat učitele, jaké metody a formy vyučování jsou nejvhodnější. Důležitou otázkou je také problém vyřešení právních ohledů, ať už z hlediska ukotvení dalšího vzdělávání učitelů v zákoně nebo z hlediska certifikace vzdělávacích akcí. Jisté je, že bez navrácení původního pohledu na učitele - tedy jako na povolání respektované celou společností, se situace nemůže změnit. Jednou z možných cest může být zavedení systému atestací, ale především dostatečná finanční i legislativní podpora ze strany státu. Stejně tak důležitá je však také podpora celé společnosti, vždyť pro její prospěch učitelé pracují.cs_CZ
uk.abstract.enThe further education of teachers' is a very complex area. Its development started in previous centuries. The importance of this area is not decreasing. On the contrary, it is still rising. In spite of the clear importance of the further education, the fact is that it is one of the least solved areas. Questions connected with these problems touch many branches. One of such questions is who and how should teach teachers and what kinds of methods and forms are the most proper. Very important is also the solution of legal support, either the fact that the further education is not legally established or the certification of training programmes. Teachers used to be respected by the whole society. Without re-establishing of this original view the situation can not change. One of the possible ways is that of introducing the system of attestations. But primarily it is a question of suitable financial and legislative support form the government. Support of the whole society is of the same importance. It is for its welfare that teachers worken_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990011006040106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV