Zobrazit minimální záznam

Leisure time and outdoor activities among students of grammar school in Prague 3.
dc.contributor.advisorPsohlavec, Lukáš
dc.creatorBrožová, Monika
dc.date.accessioned2024-01-05T12:28:58Z
dc.date.available2024-01-05T12:28:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/187429
dc.description.abstractNázev práce: Volný čas a aktivity v přírodě u studentů gymnázia na Praze 3. Cíle: Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké aktivity zařazují studenti ve svém volném čase a zda se věnují i aktivitám v přírodě. Metody: Výzkumný soubor tvořilo 84 středoškoláků ve věku 17 - 19 let z šestiletého gymnázia v Praze. K získání potřebných informací byl sestaven dotazník, který byl určen studentům pátých a šestých ročníků. Dotazník tvořilo 17 otázek a rozeslala jsem ho, prostřednictvím elektronické komunikace. Získaná data byla analyzována pomocí základních statistických metod a následně interpretována prostřednictvím grafů. Výsledky: Zjistila jsem, že studenti se ve volném čase nejčastěji věnují setkání s kamarády (96 %), následuje procházka či výlet (93 %), dále pak volný čas využívají pro sociální sítě (89 %) či sport (86 %). Čas v přírodě tráví nejvíce pěší turistikou (50 %). Následují aktivity jako běh (15%), cykloturistika (14 %) či táboření (10 %). Organizovanou formu aktivit ve volném čase využívá (45 %). Se svým volným časem a jeho náplní je spokojeno (82%) studentů, (45 %) necítí žádné omezení ve způsobu výběru aktivit pro svůj volný čas. Závěr: Studenti se během volného času nejčastěji setkávají s kamarády. V přírodě se studenti nejvíce věnují pěší turistice, umějí se orientovat v přírodě pomocí...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Leisure time and outdoor activities among students of grammar school in Prague 3. Objectives: The aim of the diploma thesis was to find out what activities students include in their free time and whether they also engage in outdoor activities. Methods: The research sample consisted of 84 high school students aged 17-19 from a six- year grammar school in Prague. In order to obtain the necessary information, a questionnaire was compiled, which was intended for fifth and sixth grade students. The questionnaire consisted of 17 questions and I sent it out via electronic communication. The obtained data were analyzed using basic statistical methods and subsequently interpreted through graphs. Results: I found, that students most often spend their free time meeting friends (96 %), followed by a walk or a trip (93 %), then use their free time for social networking (89 %) or sports (86 %). 50 % spend most time hiking in nature. This is followed by activities such as running (15 %), cycling (14 %) or camping (10 %). Organised forms of leisure time activities are used by (45%).(82%) of students are satisfied with their leisure time and its content, (45 %) do not feel any limitation in the way they choose activities for their leisure time. Conclusion: Students mostly meet friends during their free time....en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmládežcs_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjectkamarádics_CZ
dc.subjectturistikacs_CZ
dc.subjectyouthen_US
dc.subjectsporten_US
dc.subjectfriendsen_US
dc.subjecthikingen_US
dc.titleVolný čas a aktivity v přírodě u studentů gymnázia na Praze 3cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-15
dc.description.departmentDepartment of Athletics and Outdoor Sportsen_US
dc.description.departmentKatedra atletiky, sportů a pobytu v příroděcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId249566
dc.title.translatedLeisure time and outdoor activities among students of grammar school in Prague 3.en_US
dc.contributor.refereeBačáková, Radka
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Education of Physical Education for Upper Secondary Schools with specialisation in Education in Natureen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství tělesné výchovy pro střední školy se specializací Výchova v příroděcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Education of Physical Education for Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství tělesné výchovy pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra atletiky, sportů a pobytu v příroděcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Athletics and Outdoor Sportsen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství tělesné výchovy pro střední školy se specializací Výchova v příroděcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Education of Physical Education for Upper Secondary Schools with specialisation in Education in Natureen_US
uk.degree-program.csUčitelství tělesné výchovy pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Education of Physical Education for Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Volný čas a aktivity v přírodě u studentů gymnázia na Praze 3. Cíle: Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké aktivity zařazují studenti ve svém volném čase a zda se věnují i aktivitám v přírodě. Metody: Výzkumný soubor tvořilo 84 středoškoláků ve věku 17 - 19 let z šestiletého gymnázia v Praze. K získání potřebných informací byl sestaven dotazník, který byl určen studentům pátých a šestých ročníků. Dotazník tvořilo 17 otázek a rozeslala jsem ho, prostřednictvím elektronické komunikace. Získaná data byla analyzována pomocí základních statistických metod a následně interpretována prostřednictvím grafů. Výsledky: Zjistila jsem, že studenti se ve volném čase nejčastěji věnují setkání s kamarády (96 %), následuje procházka či výlet (93 %), dále pak volný čas využívají pro sociální sítě (89 %) či sport (86 %). Čas v přírodě tráví nejvíce pěší turistikou (50 %). Následují aktivity jako běh (15%), cykloturistika (14 %) či táboření (10 %). Organizovanou formu aktivit ve volném čase využívá (45 %). Se svým volným časem a jeho náplní je spokojeno (82%) studentů, (45 %) necítí žádné omezení ve způsobu výběru aktivit pro svůj volný čas. Závěr: Studenti se během volného času nejčastěji setkávají s kamarády. V přírodě se studenti nejvíce věnují pěší turistice, umějí se orientovat v přírodě pomocí...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Leisure time and outdoor activities among students of grammar school in Prague 3. Objectives: The aim of the diploma thesis was to find out what activities students include in their free time and whether they also engage in outdoor activities. Methods: The research sample consisted of 84 high school students aged 17-19 from a six- year grammar school in Prague. In order to obtain the necessary information, a questionnaire was compiled, which was intended for fifth and sixth grade students. The questionnaire consisted of 17 questions and I sent it out via electronic communication. The obtained data were analyzed using basic statistical methods and subsequently interpreted through graphs. Results: I found, that students most often spend their free time meeting friends (96 %), followed by a walk or a trip (93 %), then use their free time for social networking (89 %) or sports (86 %). 50 % spend most time hiking in nature. This is followed by activities such as running (15 %), cycling (14 %) or camping (10 %). Organised forms of leisure time activities are used by (45%).(82%) of students are satisfied with their leisure time and its content, (45 %) do not feel any limitation in the way they choose activities for their leisure time. Conclusion: Students mostly meet friends during their free time....en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra atletiky, sportů a pobytu v příroděcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV