Analýza marketingové komunikace vybraných českých filmnů vydaných v roce 2022 pod distribuční firmou Aerofilms
Analysis of Marketing Communication of Selected Czech Movies Released in 2022 by a Distribution Company Aerofilms
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/187965Identifikátory
SIS: 258632
Kolekce
- Kvalifikační práce [18337]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Zavadilová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
24. 1. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Film, filmový marketing, distribuce, kino, marketingový mix, public relationsKlíčová slova (anglicky)
Film, film marketing, distribution, cinema, marketing mix, public relationsPráce se zaobírá propagací českých nezávislých filmů distribuovaných pod společností Aerofilms v roce 2022. Teoretická část je věnována všeobecně filmovému marketingu - jeho definicí, historií, nástroji a jednotlivými komponenty marketingového mixu. V praktické části jsou zkoumány dané tři filmy - A pak přišla láska..., Hranice lásky a Zkouška umění. Čtenáři je nejprve detailněji specifikováno české filmové prostředí z pohledu distributora, aby mohl lépe pochopit konkrétní příklady. Následně jsou analyzovány jednotlivé filmy na základě kvalitativního rozhovoru s marketérem, mediální analýzy ohlasů a analýzy sociálních sítí. Práce poskytuje komplexní pohled na problematiku marketingu českých nezávislých filmů. Klíčová slova Film, filmový marketing, distribuce, kino, marketingový mix, public relations
This bachelor work focuses on promotion of Czech independent movies distributed under distribution company Aerofilms in 2022. Theoretical part centers universally on the topic of film marketing. It's definiton, history and each components of marketing mix. Practical part follows three chosen films - And then there was love..., Borders of Love and Art Talent Show. Firstly the readers get in detail specified Czech film industry from the view of distributor in general so that they can easily understand specific case studies. After that each films are being analysed based on a qualitative interview with a marketer, media analysis and analysis of social media. This work contains complex view of marketing of Czech independent films. Keywords Film, film marketing, distribution, cinema, marketing mix, public relations