Zobrazit minimální záznam

Business trategy of BeRider during COVID-19 pandemic
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorReichelová, Libuše
dc.date.accessioned2024-04-08T09:02:11Z
dc.date.available2024-04-08T09:02:11Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/188058
dc.description.abstractDT Abstract Libuše Reichelová 25405630 Abstract of the diploma thesis "Business strategy of company BeRider during the COVID-19 pandemic" This thesis focuses on the Prague-based company BeRider, which has been providing a service of shared electric mopeds since 2019. The main objective of this work is to evaluate the strategies employed by the company during the crisis period caused by the COVID-19 pandemic and, among other things, to identify the company's strengths and weaknesses along with opportunities and threats not only in connection with the COVID-19 pandemic. In the theoretical part, the work introduces key concepts of strategic management, sharing economy, shared mobility, shared micromobility, strategic analysis and communication mix. A strategic analysis was conducted to evaluate the strategies, namely an external environment analysis using PEST and Porter's 5 forces methods and an internal environment analysis where the company's resources and capabilities were identified and then the VRIO analysis was used. This data, together with a description of BeRider's development, was subsequently consolidated into the SWOT analysis. The company's communication focusing on the communication mix was also evaluated for completion. The data was obtained from publicly available data, from the website of...en_US
dc.description.abstractDP Libuše Reichelová 25405630 Abstrakt diplomové práce s názvem "Obchodní strategie společnosti BeRider během pandemie COVID 19" Tato práce se zaměřuje na pražskou společnost BeRider, která od roku 2019 poskytovala službu sdílených elektrických skútrů. Hlavním cílem práce je zhodnotit strategie, které společnost použila během krizového období způsobené pandemií COVID-19 a mimo jiné identifikovat silné a slabé stránky společnosti spolu s příležitostmi a hrozbami nejen ve spojitosti s pandemií COVID-19. Práce čtenáře v teoretické části seznamuje s klíčovými koncepty strategického řízení, sdílené ekonomiky, sdílené mobility, sdílené mikromobility, strategické analýzy a komunikačního mixu. Pro zhodnocení strategií byla provedena strategická analýza, konkrétně analýza vnějšího okolí pomocí metod PEST a Porterových 5 sil a analýza vnitřního okolí, kde byly identifikovány zdroje a schopnosti společnosti a následně využita analýza VRIO. Tato data společně s popisem vývoje společnosti BeRider byla následně konsolidována do analýzy SWOT. Pro doplnění byla zhodnocena také komunikace společnosti se zaměřením na komunikační mix. Data byla získána z veřejně dostupných dat, a to z webu společnosti BeRider a jejich mateřských společností ŠKODA AUTO DigiLab a ŠKODA AUTO, ze sociálních sítí a z veřejných rejstříků....cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMikromobilitacs_CZ
dc.subjectsdílená mikromobilitacs_CZ
dc.subjectpandemie COVID-19cs_CZ
dc.subjectstrategické řízenícs_CZ
dc.subjectstrategickáanalýzacs_CZ
dc.subjectMicromobilityen_US
dc.subjectshared micromobilityen_US
dc.subjectCOVID-19 pandemicen_US
dc.subjectstrategic management,strategic analysisen_US
dc.titleObchodní strategie společnosti BeRider během pandemie COVID-19cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-01-29
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId238825
dc.title.translatedBusiness trategy of BeRider during COVID-19 pandemicen_US
dc.contributor.refereeSchneiderová, Soňa
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStrategic communicationen_US
thesis.degree.disciplineStrategická komunikacecs_CZ
thesis.degree.programStrategic communicationen_US
thesis.degree.programStrategická komunikacecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-discipline.enStrategic communicationen_US
uk.degree-program.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-program.enStrategic communicationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDP Libuše Reichelová 25405630 Abstrakt diplomové práce s názvem "Obchodní strategie společnosti BeRider během pandemie COVID 19" Tato práce se zaměřuje na pražskou společnost BeRider, která od roku 2019 poskytovala službu sdílených elektrických skútrů. Hlavním cílem práce je zhodnotit strategie, které společnost použila během krizového období způsobené pandemií COVID-19 a mimo jiné identifikovat silné a slabé stránky společnosti spolu s příležitostmi a hrozbami nejen ve spojitosti s pandemií COVID-19. Práce čtenáře v teoretické části seznamuje s klíčovými koncepty strategického řízení, sdílené ekonomiky, sdílené mobility, sdílené mikromobility, strategické analýzy a komunikačního mixu. Pro zhodnocení strategií byla provedena strategická analýza, konkrétně analýza vnějšího okolí pomocí metod PEST a Porterových 5 sil a analýza vnitřního okolí, kde byly identifikovány zdroje a schopnosti společnosti a následně využita analýza VRIO. Tato data společně s popisem vývoje společnosti BeRider byla následně konsolidována do analýzy SWOT. Pro doplnění byla zhodnocena také komunikace společnosti se zaměřením na komunikační mix. Data byla získána z veřejně dostupných dat, a to z webu společnosti BeRider a jejich mateřských společností ŠKODA AUTO DigiLab a ŠKODA AUTO, ze sociálních sítí a z veřejných rejstříků....cs_CZ
uk.abstract.enDT Abstract Libuše Reichelová 25405630 Abstract of the diploma thesis "Business strategy of company BeRider during the COVID-19 pandemic" This thesis focuses on the Prague-based company BeRider, which has been providing a service of shared electric mopeds since 2019. The main objective of this work is to evaluate the strategies employed by the company during the crisis period caused by the COVID-19 pandemic and, among other things, to identify the company's strengths and weaknesses along with opportunities and threats not only in connection with the COVID-19 pandemic. In the theoretical part, the work introduces key concepts of strategic management, sharing economy, shared mobility, shared micromobility, strategic analysis and communication mix. A strategic analysis was conducted to evaluate the strategies, namely an external environment analysis using PEST and Porter's 5 forces methods and an internal environment analysis where the company's resources and capabilities were identified and then the VRIO analysis was used. This data, together with a description of BeRider's development, was subsequently consolidated into the SWOT analysis. The company's communication focusing on the communication mix was also evaluated for completion. The data was obtained from publicly available data, from the website of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeC
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV