dc.contributor.advisor | Skutil, Martin | |
dc.creator | Vlčková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2024-04-08T13:46:55Z | |
dc.date.available | 2024-04-08T13:46:55Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/188365 | |
dc.description.abstract | (in English): The assessment is an important part of the educational process. When assessing pupils, it is essential that the teacher uses correct and appropriate methods to develop the individuality of the pupil. Self-assessment should not be forgotten as it helps to the pupil to develop a healthy self-esteem and a healthy perception of himself/herself. In a after-school club, where the groups of children are diverse in terms of age and gender, assessment are used differently. The educator, like the teacher, is a role model for a the pupil regard to assessment. The educator's assessment is equally important as assessment of a teacher. This thesis focuses on the types, methods, and forms of assessment within after-school club. It is divided into theoretical and research part. The theoretical part first of all describes after-school club as an school facility, The functions and activities of after-school club are mentioned there. It also mentions the role of a educator in after-school club, the required education, personality traits, and characteristics of the person performing this profession. Another chapter concerns assessment. It defines the function and principles that educators should adhere in asssessment. Moreover, this chapter includes various types, methods, and forms of assessment... | en_US |
dc.description.abstract | (česky) Hodnocení je důležitou součástí vzdělávacího procesu. Při hodnocení žáků je nezbytné, aby byly učitelem použity správné a vhodné metody k rozvoji individuality žáka. Nemělo by se zapomínat ani na sebehodnocení, které napomáhá žákovi rozvíjet zdravé sebevědomí a zdravé vnímání sebe sama. Ve školní družině, kde je skupina dětí věkově i genderově heterogenní, se hodnocení používá jinak. Vychovatelka je, stejně jako učitel, pro žáka vzorem s ohledem na hodnocení. Hodnocení vychovatelky je stejně tak důležité jako učitelovo. Diplomová práce se zabývá právě typy, metodami a formami hodnocení ve školní družině. Je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část v první řadě popisuje školní družinu jako školní zařízení. Jsou zde zmíněny funkce nebo činnosti školních družin. Je zde také zmínka o roli vychovatelky ve školní družině - požadované vzdělání a také osobnostní rysy a vlastnosti člověka vykonávající tuto profesi. Další kapitola se týká hodnocení. Kapitola definuje, jakou funkci má hodnocení nebo jaké by pedagog měl při hodnocení dodržovat zásady. Dále kapitola obsahuje různé typy, metody a formy hodnocení využívané ve školním prostředí. Poslední kapitola se zabývá charakteristikou mladšího školního věku dítěte a také jak dítě vnímá proces hodnocení. Ve výzkumné části je hlavním... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Školní družina|hodnocení|sebehodnocení|vychovatelka | cs_CZ |
dc.subject | After-school club|assessment|selfassessment|educator | en_US |
dc.title | Hodnocení ve školní družině | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-01-22 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 258427 | |
dc.title.translated | Assessment in the after-school club | en_US |
dc.contributor.referee | Valášková Vincejová, Eva | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | (česky) Hodnocení je důležitou součástí vzdělávacího procesu. Při hodnocení žáků je nezbytné, aby byly učitelem použity správné a vhodné metody k rozvoji individuality žáka. Nemělo by se zapomínat ani na sebehodnocení, které napomáhá žákovi rozvíjet zdravé sebevědomí a zdravé vnímání sebe sama. Ve školní družině, kde je skupina dětí věkově i genderově heterogenní, se hodnocení používá jinak. Vychovatelka je, stejně jako učitel, pro žáka vzorem s ohledem na hodnocení. Hodnocení vychovatelky je stejně tak důležité jako učitelovo. Diplomová práce se zabývá právě typy, metodami a formami hodnocení ve školní družině. Je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část v první řadě popisuje školní družinu jako školní zařízení. Jsou zde zmíněny funkce nebo činnosti školních družin. Je zde také zmínka o roli vychovatelky ve školní družině - požadované vzdělání a také osobnostní rysy a vlastnosti člověka vykonávající tuto profesi. Další kapitola se týká hodnocení. Kapitola definuje, jakou funkci má hodnocení nebo jaké by pedagog měl při hodnocení dodržovat zásady. Dále kapitola obsahuje různé typy, metody a formy hodnocení využívané ve školním prostředí. Poslední kapitola se zabývá charakteristikou mladšího školního věku dítěte a také jak dítě vnímá proces hodnocení. Ve výzkumné části je hlavním... | cs_CZ |
uk.abstract.en | (in English): The assessment is an important part of the educational process. When assessing pupils, it is essential that the teacher uses correct and appropriate methods to develop the individuality of the pupil. Self-assessment should not be forgotten as it helps to the pupil to develop a healthy self-esteem and a healthy perception of himself/herself. In a after-school club, where the groups of children are diverse in terms of age and gender, assessment are used differently. The educator, like the teacher, is a role model for a the pupil regard to assessment. The educator's assessment is equally important as assessment of a teacher. This thesis focuses on the types, methods, and forms of assessment within after-school club. It is divided into theoretical and research part. The theoretical part first of all describes after-school club as an school facility, The functions and activities of after-school club are mentioned there. It also mentions the role of a educator in after-school club, the required education, personality traits, and characteristics of the person performing this profession. Another chapter concerns assessment. It defines the function and principles that educators should adhere in asssessment. Moreover, this chapter includes various types, methods, and forms of assessment... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |