dc.creator | Bošinová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T08:40:11Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T08:40:11Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/189087 | |
dc.description.abstract | Tématem diplomové práce je hodnocení mluveného projevu jako řečové dovednosti u studentů SŠ při výuce ruského jazyka. Teoretická část je věnována hodnocení v procesu učení, jeho významu, funkcím a typům. Následuje část týkající se hodnocení ve výuce cizího jazyka, poté s detailnějším zaměřením na hodnocení mluveného projevu studentů středních škol. Praktická část přináší výsledky vlastního šetření, jehož cílem bylo zjistit, do jaké míry se hodnocení mluveného projevu na středních školách při výuce ruského jazyka uplatňuje, popřípadě jaké typy hodnocení jsou zastoupeny. KLÍČOVÁ SLOVA hodnocení, mluvený projev, žák, formativní hodnocení, ruský jazyk, výuka ruského jazyka | cs_CZ |
dc.description.abstract | The topic of the thesis is assessment of speech as a language skill of secondary school students during Russian language lessons. The theoretical part is dedicated to assessment in the process of learning, its purpose, functions and types. The next part involves assessing as a part of teaching a foreign language, following up with detailed focus on assessment of speech of secondary school students. In practical part, it is analyzed to what extent the assessment of speech during Russian language lessons in secondary schools is being applied, or what types of assessment are represented. KEYWORDS assessment, speech, student, skill, formative assessment | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | assessment | en_US |
dc.subject | speech | en_US |
dc.subject | pupil | en_US |
dc.subject | skill | en_US |
dc.subject | formative assessment | en_US |
dc.subject | hodnocení | cs_CZ |
dc.subject | mluvený projev | cs_CZ |
dc.subject | žák | cs_CZ |
dc.subject | dovednost | cs_CZ |
dc.subject | formativní hodnocení | cs_CZ |
dc.title | Hodnocení mluveného projevu jako řečové dovednosti u žáků SŠ při výuce ruského jazyka | cs_CZ |
dc.type | rigorózní práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-04-29 | |
dc.description.department | Katedra rusistiky a lingvodidaktiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 270231 | |
dc.title.translated | Assessment of Speech as Language Skill of Secondary School Pupils during Russian Language Lessons | en_US |
thesis.degree.name | PhDr. | |
thesis.degree.level | rigorózní řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Rigorózní řízení - Ruský jazyk a literatura | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | rigorózní práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra rusistiky a lingvodidaktiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Rigorózní řízení - Ruský jazyk a literatura | cs_CZ |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Uznáno | cs_CZ |
thesis.grade.en | Recognized | en_US |
uk.abstract.cs | Tématem diplomové práce je hodnocení mluveného projevu jako řečové dovednosti u studentů SŠ při výuce ruského jazyka. Teoretická část je věnována hodnocení v procesu učení, jeho významu, funkcím a typům. Následuje část týkající se hodnocení ve výuce cizího jazyka, poté s detailnějším zaměřením na hodnocení mluveného projevu studentů středních škol. Praktická část přináší výsledky vlastního šetření, jehož cílem bylo zjistit, do jaké míry se hodnocení mluveného projevu na středních školách při výuce ruského jazyka uplatňuje, popřípadě jaké typy hodnocení jsou zastoupeny. KLÍČOVÁ SLOVA hodnocení, mluvený projev, žák, formativní hodnocení, ruský jazyk, výuka ruského jazyka | cs_CZ |
uk.abstract.en | The topic of the thesis is assessment of speech as a language skill of secondary school students during Russian language lessons. The theoretical part is dedicated to assessment in the process of learning, its purpose, functions and types. The next part involves assessing as a part of teaching a foreign language, following up with detailed focus on assessment of speech of secondary school students. In practical part, it is analyzed to what extent the assessment of speech during Russian language lessons in secondary schools is being applied, or what types of assessment are represented. KEYWORDS assessment, speech, student, skill, formative assessment | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra rusistiky a lingvodidaktiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | U | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | U | |