Zobrazit minimální záznam

Prototype for specialized business intelligence in merchandising
dc.contributor.advisorKrál, Jaroslav
dc.creatorJakab, Gergely
dc.date.accessioned2017-04-13T09:15:53Z
dc.date.available2017-04-13T09:15:53Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/18908
dc.description.abstractJednou z užívaných praktik merchandisingu je snaha umístit v prodejně správný produkt na správné místo ve správný čas a se správnou cenou, aby si zákazník daného produktu všimla uvědomil si, že ho potřebuje nebo že je to dobrá koupě. Tato práce analyzuje možnosti algoritmizace procesu návrhu rozmístění aby bylo možné napovídat merchandiserovi, které produkty se vyplatí umístit do skříní a jak. K určení nejlepších produktů se produkty ohodnotí podle analýzy dat o prodeji. Na základě tohoto ohodnocení se vyberou nejvýnosnější produkty, pro které se navrhne vhodné rozmístění do polic. Podle výsledků obecné analýzy je navržen systém pro automatizaci procesu ve formě rozšíření jednoho existujícího softwaru. Na základě tohoto návrhu se vytvoří prototypová implementace.cs_CZ
dc.description.abstractOne of the purposes of merchandising is to place the correct product to the correct place with the correct price and at the right time. This thesis analyses the possibilities for automation of the process of product placement in racks of retail stores to help the merchandiser's work. The solution uses statistical data from sales to evaluate the products in order to choose the best sellers, then it suggests a suitable placement for the chosen products. Based on the results of the general analysis part a system is designed for automation of the process as an extension to an existing software. According to the created design a prototype is implemented.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titlePrototyp inteligentního rozhodování pro merchandisingcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-02-02
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId46408
dc.title.translatedPrototype for specialized business intelligence in merchandisingen_US
dc.contributor.refereeMrázová, Iveta
dc.identifier.aleph001108273
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftware systemsen_US
thesis.degree.disciplineSoftwarové systémycs_CZ
thesis.degree.programInformaticsen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSoftwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enSoftware systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enInformaticsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csJednou z užívaných praktik merchandisingu je snaha umístit v prodejně správný produkt na správné místo ve správný čas a se správnou cenou, aby si zákazník daného produktu všimla uvědomil si, že ho potřebuje nebo že je to dobrá koupě. Tato práce analyzuje možnosti algoritmizace procesu návrhu rozmístění aby bylo možné napovídat merchandiserovi, které produkty se vyplatí umístit do skříní a jak. K určení nejlepších produktů se produkty ohodnotí podle analýzy dat o prodeji. Na základě tohoto ohodnocení se vyberou nejvýnosnější produkty, pro které se navrhne vhodné rozmístění do polic. Podle výsledků obecné analýzy je navržen systém pro automatizaci procesu ve formě rozšíření jednoho existujícího softwaru. Na základě tohoto návrhu se vytvoří prototypová implementace.cs_CZ
uk.abstract.enOne of the purposes of merchandising is to place the correct product to the correct place with the correct price and at the right time. This thesis analyses the possibilities for automation of the process of product placement in racks of retail stores to help the merchandiser's work. The solution uses statistical data from sales to evaluate the products in order to choose the best sellers, then it suggests a suitable placement for the chosen products. Based on the results of the general analysis part a system is designed for automation of the process as an extension to an existing software. According to the created design a prototype is implemented.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990011082730106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV