dc.contributor.advisor | Švamberk Šauerová, Markéta | |
dc.creator | Šebová, Zora | |
dc.date.accessioned | 2024-06-11T06:41:48Z | |
dc.date.available | 2024-06-11T06:41:48Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/189308 | |
dc.description.abstract | Název bakalářské práce: Komparace veřejného a soukromého vzdělávání v mateřských školách Abstrakt: Hlavním cílem práce je porovnat vzdělávání ve veřejných a soukromých mateřských školách - a to prostřednictvím srovnání školní zralosti a připravenosti předškolních dětí navštěvujících jak veřejné, tak soukromé mateřské školy. Teoretický rámec práce se opírá o charakteristiku dětí předškolního věku, legislativní vymezení mateřských škol a popis jednotlivých vzdělávacích programů různých typů mateřských škol. Praktická část práce vyhodnocuje a shrnuje výsledky výzkumu realizovaného prostřednictvím dotazníkového šetření mezi rodiči předškoláků na území hlavního města Prahy a poskytuje odpovědi na stanovené výzkumné otázky. Klíčová slova: Mateřská škola, veřejná mateřská škola, soukromá mateřská škola, dítě, předškolní věk, školní zralost, vzdělávací program, rodiče | cs_CZ |
dc.description.abstract | Title of the Bachelor's Thesis: Comparison of public and private education in kindergartens Abstract: The main goal of the work is to compare education in public and private kindergartens - by comparing school maturity and readiness of preschool children attending both public and private kindergartens. The theoretical framework of the work is based on the characteristics of children of preschool age, the legislative definition of kindergartens and the description of individual educational programs of different types of kindergartens. The practical part of the work evaluates and summarizes results of research conducted through a questionnaire survey among parents of preschoolers in the capital city of Prague and provides answers to set research questions. Key words: Kindergarten, public kindergarten, private kindergarten, child, preschool age, school readiness, educational program, parents | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Mateřská škola | cs_CZ |
dc.subject | veřejná mateřská škola | cs_CZ |
dc.subject | soukromá mateřská škola | cs_CZ |
dc.subject | dítě | cs_CZ |
dc.subject | předškolní věk | cs_CZ |
dc.subject | školní zralost | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávací program | cs_CZ |
dc.subject | rodiče | cs_CZ |
dc.subject | Kindergarten | en_US |
dc.subject | public kindergarten | en_US |
dc.subject | private kindergarten | en_US |
dc.subject | child | en_US |
dc.subject | preschool age | en_US |
dc.subject | school readiness | en_US |
dc.subject | educational program | en_US |
dc.subject | parents | en_US |
dc.title | Komparace veřejného a soukromého vzdělávání v mateřských školách | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-05-20 | |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 256153 | |
dc.title.translated | Comparison of public and private education in kindergartens | en_US |
dc.contributor.referee | Špačková, Klára | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro mateřské školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Nursery Schools | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra psychologie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro mateřské školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Nursery Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Název bakalářské práce: Komparace veřejného a soukromého vzdělávání v mateřských školách Abstrakt: Hlavním cílem práce je porovnat vzdělávání ve veřejných a soukromých mateřských školách - a to prostřednictvím srovnání školní zralosti a připravenosti předškolních dětí navštěvujících jak veřejné, tak soukromé mateřské školy. Teoretický rámec práce se opírá o charakteristiku dětí předškolního věku, legislativní vymezení mateřských škol a popis jednotlivých vzdělávacích programů různých typů mateřských škol. Praktická část práce vyhodnocuje a shrnuje výsledky výzkumu realizovaného prostřednictvím dotazníkového šetření mezi rodiči předškoláků na území hlavního města Prahy a poskytuje odpovědi na stanovené výzkumné otázky. Klíčová slova: Mateřská škola, veřejná mateřská škola, soukromá mateřská škola, dítě, předškolní věk, školní zralost, vzdělávací program, rodiče | cs_CZ |
uk.abstract.en | Title of the Bachelor's Thesis: Comparison of public and private education in kindergartens Abstract: The main goal of the work is to compare education in public and private kindergartens - by comparing school maturity and readiness of preschool children attending both public and private kindergartens. The theoretical framework of the work is based on the characteristics of children of preschool age, the legislative definition of kindergartens and the description of individual educational programs of different types of kindergartens. The practical part of the work evaluates and summarizes results of research conducted through a questionnaire survey among parents of preschoolers in the capital city of Prague and provides answers to set research questions. Key words: Kindergarten, public kindergarten, private kindergarten, child, preschool age, school readiness, educational program, parents | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |