Odlišné cesty k sebepřijetí mužů a žen s poruchami autistického spektra
Different paths to self-acceptance in men and women with autism spectrum disorder
dc.contributor.advisor | Vozková, Anna | |
dc.creator | Rozhonová, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2024-11-28T18:49:33Z | |
dc.date.available | 2024-11-28T18:49:33Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/189382 | |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | autism | en_US |
dc.subject | self-acceptance | en_US |
dc.subject | gender | en_US |
dc.subject | late diagnosis | en_US |
dc.subject | identity | en_US |
dc.subject | camouflaging | en_US |
dc.subject | wellbeing | en_US |
dc.subject | autismus | cs_CZ |
dc.subject | sebepřijetí | cs_CZ |
dc.subject | gender | cs_CZ |
dc.subject | pozdní diagnostika | cs_CZ |
dc.subject | identita | cs_CZ |
dc.subject | maskování | cs_CZ |
dc.subject | wellbeing | cs_CZ |
dc.title | Odlišné cesty k sebepřijetí mužů a žen s poruchami autistického spektra | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-05-22 | |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 254323 | |
dc.title.translated | Different paths to self-acceptance in men and women with autism spectrum disorder | en_US |
dc.contributor.referee | Sotáková, Hana | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychology with extension in Special Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Psychologie s rozšířením o speciální pedagogiku | cs_CZ |
thesis.degree.program | Psychology | en_US |
thesis.degree.program | Psychologie | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra psychologie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Psychologie s rozšířením o speciální pedagogiku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Psychology with extension in Special Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Psychology | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách
-
Kvalifikační práce [19336]
Theses