Zobrazit minimální záznam

Different paths to self-acceptance in men and women with autism spectrum disorder
dc.contributor.advisorVozková, Anna
dc.creatorRozhonová, Andrea
dc.date.accessioned2024-11-28T18:49:33Z
dc.date.available2024-11-28T18:49:33Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/189382
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectautismen_US
dc.subjectself-acceptanceen_US
dc.subjectgenderen_US
dc.subjectlate diagnosisen_US
dc.subjectidentityen_US
dc.subjectcamouflagingen_US
dc.subjectwellbeingen_US
dc.subjectautismuscs_CZ
dc.subjectsebepřijetícs_CZ
dc.subjectgendercs_CZ
dc.subjectpozdní diagnostikacs_CZ
dc.subjectidentitacs_CZ
dc.subjectmaskovánícs_CZ
dc.subjectwellbeingcs_CZ
dc.titleOdlišné cesty k sebepřijetí mužů a žen s poruchami autistického spektracs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-05-22
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId254323
dc.title.translatedDifferent paths to self-acceptance in men and women with autism spectrum disorderen_US
dc.contributor.refereeSotáková, Hana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychology with extension in Special Educationen_US
thesis.degree.disciplinePsychologie s rozšířením o speciální pedagogikucs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologie s rozšířením o speciální pedagogikucs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychology with extension in Special Educationen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV