Zobrazit minimální záznam

Tutoring in the context of studies at multi-year grammar schools
dc.contributor.advisorMachovcová, Kateřina
dc.creatorMíková, Michaela
dc.date.accessioned2024-11-28T21:48:51Z
dc.date.available2024-11-28T21:48:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/189436
dc.description.abstract1 ABSTRAKT NÁZEV: Doučování v kontextu studia na víceletých gymnáziích Cílem této bakalářské práce je přiblížit situaci doučování na víceletých gymnázií. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy ohledně doučování, motivace, sebevědomí a stresu ze zkoušek. Pro získání dat jsem provedla výzkum metodou skupinových rozhovorů, který byl určen respondentům z primy - kvarty. Byly uskutečněny celkem 4 skupinové rozhovory, celkem se jednalo o 12 žáků, přinesl cenné informace, týkající se studentů, kteří jsou doučováni a důvodů, proč doučování využívají. V praktické části se věnuji analýze výsledků. Ale co tato studie určitě přinesla upozornění na skutečnost, že doučování nemusí být jen pro studenty méně nadané, může být i pro studenty, kteří se chtějí dozvědět i něco víc a zdokonalit se. I přes svůj omezený rozsah může tato studie sloužit jako výchozí bod pro komplexnější výzkum v této oblasti. Klíčová slova Doučování, motivace k doučování, přijímací zkoušky, stres.cs_CZ
dc.description.abstract1 ABSTRACT TITLE: Tutoring in the context of studies at high schools The aim of this bachelor's thesis is to describe the situation of tutoring at high schools. In the theoretical part, basic concepts regarding tutoring, motivation, self-confidence and stress from exams are defined. To obtain data, I conducted research using the method of group interviews, which was intended for respondents from the first - fourth grade. A total of 4 group interviews were carried out, with a total of 12 pupils, it brought valuable information regarding the students who are tutored and the reasons why they use tutoring. In the practical part, I focus on the analysis of the results. But what this study certainly brought to the attention of the fact that tutoring does not have to be only for less gifted students, it can also be for students who want to learn something more and improve themselves. Despite its limited scope, this study can serve as a starting point for more comprehensive research in this area. Key words Tutoring, motivation for tutoring, entrance exams, stress.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectTutoringen_US
dc.subjectmotivation for tutoringen_US
dc.subjectentrance examsen_US
dc.subjectDoučovánícs_CZ
dc.subjectmotivace k doučovánícs_CZ
dc.subjectpřijímací zkouškycs_CZ
dc.titleDoučování v kontextu studia na víceletých gymnáziíchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-05-22
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId257342
dc.title.translatedTutoring in the context of studies at multi-year grammar schoolsen_US
dc.contributor.refereeVáchová, Alena
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVýchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programEducation towards Health for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programVýchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVýchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.csVýchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enEducation towards Health for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs1 ABSTRAKT NÁZEV: Doučování v kontextu studia na víceletých gymnáziích Cílem této bakalářské práce je přiblížit situaci doučování na víceletých gymnázií. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy ohledně doučování, motivace, sebevědomí a stresu ze zkoušek. Pro získání dat jsem provedla výzkum metodou skupinových rozhovorů, který byl určen respondentům z primy - kvarty. Byly uskutečněny celkem 4 skupinové rozhovory, celkem se jednalo o 12 žáků, přinesl cenné informace, týkající se studentů, kteří jsou doučováni a důvodů, proč doučování využívají. V praktické části se věnuji analýze výsledků. Ale co tato studie určitě přinesla upozornění na skutečnost, že doučování nemusí být jen pro studenty méně nadané, může být i pro studenty, kteří se chtějí dozvědět i něco víc a zdokonalit se. I přes svůj omezený rozsah může tato studie sloužit jako výchozí bod pro komplexnější výzkum v této oblasti. Klíčová slova Doučování, motivace k doučování, přijímací zkoušky, stres.cs_CZ
uk.abstract.en1 ABSTRACT TITLE: Tutoring in the context of studies at high schools The aim of this bachelor's thesis is to describe the situation of tutoring at high schools. In the theoretical part, basic concepts regarding tutoring, motivation, self-confidence and stress from exams are defined. To obtain data, I conducted research using the method of group interviews, which was intended for respondents from the first - fourth grade. A total of 4 group interviews were carried out, with a total of 12 pupils, it brought valuable information regarding the students who are tutored and the reasons why they use tutoring. In the practical part, I focus on the analysis of the results. But what this study certainly brought to the attention of the fact that tutoring does not have to be only for less gifted students, it can also be for students who want to learn something more and improve themselves. Despite its limited scope, this study can serve as a starting point for more comprehensive research in this area. Key words Tutoring, motivation for tutoring, entrance exams, stress.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV