Zobrazit minimální záznam

Tools for creating interactive videos
dc.contributor.advisorJeřábek, Tomáš
dc.creatorHornek, Miroslav
dc.date.accessioned2024-06-17T06:35:01Z
dc.date.available2024-06-17T06:35:01Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/189653
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na význam tvorby interaktivních videí v digitální éře, kde vizuální obsah hraje klíčovou roli v komunikaci a interakci. V kontextu neustále se rozvíjejících technologií získává tvorba interaktivních videí význam nejen v oblasti vzdělávání, marketingu a zábavy, ale i v dalších lidských činnostech. Cílem této práce je prozkoumat a analyzovat různé aspekty nástrojů pro tvorbu interaktivních videí od historického vývoje videa až po současný stav a budoucí perspektivy. Zahrnuje komplexní pohled na multimediální prostředí a jeho vztah k interaktivnímu videu včetně digitálních forem obsahu, které přispívají k jeho dynamice a účinnosti. Dále práce zkoumá využití interaktivních videí ve vzdělávání a jejich roli při zvýšení zapojení a efektivity výuky. Analyzuje standardy tvorby interaktivních videí a různé interaktivní prvky, které mohou obohatit uživatelskou zkušenost. Klíčovou částí této práce je detailní analýza současných nástrojů pro tvorbu interaktivních videí a jejich využití ve vzdělávání. Práce poskytuje přehled nástrojů pro tvorbu interaktivních videí s důrazem na jejich využití ve vzdělávání a edukaci, přispívající k lepšímu pochopení této inovativní formy mediálního obsahu.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the significance of interactive video creation in the digital era, where visual content plays a crucial role in communication and interaction. In the context of constantly evolving technologies, the creation of interactive videos gains importance not only in education, marketing, and entertainment but also in various other human activities. The aim of this thesis is to explore and analyse various aspects of tools for interactive video creation, from the historical development of video to the current state and prospects. It encompasses a comprehensive view of the multimedia environment and its relationship with interactive video, including digital content forms that contribute to its dynamism and effectiveness. Furthermore, the thesis examines the utilization of interactive videos in education and their role in increasing engagement and teaching effectiveness. It analyses standards for interactive video creation and various interactive elements that can enhance user experience. A key part of this thesis is a detailed analysis of current development environments for interactive video creation and their application in education. The thesis provides an overview of tools for interactive video creation with an emphasis on their use in education and training, contributing...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectInteraktivní videocs_CZ
dc.subjectmultimédiacs_CZ
dc.subjectinteraktivní prvkycs_CZ
dc.subjectnástrojecs_CZ
dc.subjectInteractive videoen_US
dc.subjectmultimediaen_US
dc.subjectinteractive elementsen_US
dc.subjecttoolsen_US
dc.titleNástroje pro tvorbu interaktivních videícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-05-27
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId269710
dc.title.translatedTools for creating interactive videosen_US
dc.contributor.refereeNovák, Jaroslav
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation and Communication Technology for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programInformační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Communication Technology for Teacher Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation and Communication Technology for Teacher Educationen_US
uk.degree-program.csInformační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Communication Technology for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zaměřuje na význam tvorby interaktivních videí v digitální éře, kde vizuální obsah hraje klíčovou roli v komunikaci a interakci. V kontextu neustále se rozvíjejících technologií získává tvorba interaktivních videí význam nejen v oblasti vzdělávání, marketingu a zábavy, ale i v dalších lidských činnostech. Cílem této práce je prozkoumat a analyzovat různé aspekty nástrojů pro tvorbu interaktivních videí od historického vývoje videa až po současný stav a budoucí perspektivy. Zahrnuje komplexní pohled na multimediální prostředí a jeho vztah k interaktivnímu videu včetně digitálních forem obsahu, které přispívají k jeho dynamice a účinnosti. Dále práce zkoumá využití interaktivních videí ve vzdělávání a jejich roli při zvýšení zapojení a efektivity výuky. Analyzuje standardy tvorby interaktivních videí a různé interaktivní prvky, které mohou obohatit uživatelskou zkušenost. Klíčovou částí této práce je detailní analýza současných nástrojů pro tvorbu interaktivních videí a jejich využití ve vzdělávání. Práce poskytuje přehled nástrojů pro tvorbu interaktivních videí s důrazem na jejich využití ve vzdělávání a edukaci, přispívající k lepšímu pochopení této inovativní formy mediálního obsahu.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis focuses on the significance of interactive video creation in the digital era, where visual content plays a crucial role in communication and interaction. In the context of constantly evolving technologies, the creation of interactive videos gains importance not only in education, marketing, and entertainment but also in various other human activities. The aim of this thesis is to explore and analyse various aspects of tools for interactive video creation, from the historical development of video to the current state and prospects. It encompasses a comprehensive view of the multimedia environment and its relationship with interactive video, including digital content forms that contribute to its dynamism and effectiveness. Furthermore, the thesis examines the utilization of interactive videos in education and their role in increasing engagement and teaching effectiveness. It analyses standards for interactive video creation and various interactive elements that can enhance user experience. A key part of this thesis is a detailed analysis of current development environments for interactive video creation and their application in education. The thesis provides an overview of tools for interactive video creation with an emphasis on their use in education and training, contributing...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV