dc.contributor.advisor | Thorovská, Alena | |
dc.creator | Petlanová, Eliška | |
dc.date.accessioned | 2024-06-19T06:29:25Z | |
dc.date.available | 2024-06-19T06:29:25Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/189805 | |
dc.description.abstract | Portfolio profesního rozvoje Elišky Petlanové obsahuje deset kapitol. První část. Předmluva slouží jako úvodní text, který provádí celou prací. Další část je profesní životopis, který stručně popisuje autorku po stránce odborných znalostí. Následující část Odborná esej se zabývá problematikou enviromentální výchovy na základních školách a důležitostí školních zahrad. Kapitola Konspekt knihy představuje titul s názvem Co děti nejvíce potřebují? Téma této knihy je dobrým průvodcem i pro začínající pedagogy. V další kapitole Seznam literatury, který může být přínosný pro rozšíření znalostí v oboru. Profesiografický rozbor pedagogického pracovníka se zabývá pohledem na vychovatele a slouží pro představu vychovatele po profesní i po lidské stránce. V kapitole Případová studie školy je seznámení se Základní školou Hradištko, kde autorka v době vypracování bakalářské práce pracuje jako vychovatelka a asistentka pedagoga. Písemná příprava je zpracována na uskutečněné odpoledne ve školní družině v týdnu na jaře. V seznamu literatury a v seznamu zdrojů jsou uvedené tituly a odkazy, které sloužily k vypracování Portfolia profesního rozvoje. Závěr zachycuje autorčino zamyšlení nad studiem. Autorka se zde zamýšlí nad přínosem pro její další profesní cestu. KLÍČOVÁ SLOVA Environmentální výchova, portfolio,... | cs_CZ |
dc.description.abstract | Eliška Petlanová's professional development portfolio contains ten chapters. First part. The preface serves as an introductory text that carries through the entire work. The next part is a professional biography, which briefly describes the author in terms of professional knowledge. The following part of the professional essay deals with the issue of environmental education in elementary schools and the importance of school gardens. The Synopsis chapter of the book presents a title called What do children need most? The topic of this book is a good guide even for beginning educators. In the next chapter, a list of literature that can be beneficial for expanding knowledge in the field. The professional analysis of the pedagogic worker deals with the view of the educator and serves for the image of the educator from both a professional and a human point of view. In the chapter Case study of the school, there is an introduction to the Hradištko Elementary School, where the author works as a teacher and teacher's assistant during the preparation of her bachelor's thesis. The written preparation is processed in the afternoon held in the school group during the week in the spring. The bibliography and the list of sources list the titles and references that were used to develop the Professional... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Environmentální výchova | cs_CZ |
dc.subject | portfolio | cs_CZ |
dc.subject | školní družina | cs_CZ |
dc.subject | vychovatel | cs_CZ |
dc.subject | základní škola | cs_CZ |
dc.subject | : Environmental education | en_US |
dc.subject | portfolio | en_US |
dc.subject | school group | en_US |
dc.subject | educator | en_US |
dc.subject | elementary school | en_US |
dc.title | Portfolio profesního rozvoje Elišky Petlanové | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-05-23 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 269882 | |
dc.title.translated | Professional development portfolio by Eliška Petlanová | en_US |
dc.contributor.referee | Zvírotský, Michal | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Vychovatelství | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.program | Vychovatelství | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Portfolio profesního rozvoje Elišky Petlanové obsahuje deset kapitol. První část. Předmluva slouží jako úvodní text, který provádí celou prací. Další část je profesní životopis, který stručně popisuje autorku po stránce odborných znalostí. Následující část Odborná esej se zabývá problematikou enviromentální výchovy na základních školách a důležitostí školních zahrad. Kapitola Konspekt knihy představuje titul s názvem Co děti nejvíce potřebují? Téma této knihy je dobrým průvodcem i pro začínající pedagogy. V další kapitole Seznam literatury, který může být přínosný pro rozšíření znalostí v oboru. Profesiografický rozbor pedagogického pracovníka se zabývá pohledem na vychovatele a slouží pro představu vychovatele po profesní i po lidské stránce. V kapitole Případová studie školy je seznámení se Základní školou Hradištko, kde autorka v době vypracování bakalářské práce pracuje jako vychovatelka a asistentka pedagoga. Písemná příprava je zpracována na uskutečněné odpoledne ve školní družině v týdnu na jaře. V seznamu literatury a v seznamu zdrojů jsou uvedené tituly a odkazy, které sloužily k vypracování Portfolia profesního rozvoje. Závěr zachycuje autorčino zamyšlení nad studiem. Autorka se zde zamýšlí nad přínosem pro její další profesní cestu. KLÍČOVÁ SLOVA Environmentální výchova, portfolio,... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Eliška Petlanová's professional development portfolio contains ten chapters. First part. The preface serves as an introductory text that carries through the entire work. The next part is a professional biography, which briefly describes the author in terms of professional knowledge. The following part of the professional essay deals with the issue of environmental education in elementary schools and the importance of school gardens. The Synopsis chapter of the book presents a title called What do children need most? The topic of this book is a good guide even for beginning educators. In the next chapter, a list of literature that can be beneficial for expanding knowledge in the field. The professional analysis of the pedagogic worker deals with the view of the educator and serves for the image of the educator from both a professional and a human point of view. In the chapter Case study of the school, there is an introduction to the Hradištko Elementary School, where the author works as a teacher and teacher's assistant during the preparation of her bachelor's thesis. The written preparation is processed in the afternoon held in the school group during the week in the spring. The bibliography and the list of sources list the titles and references that were used to develop the Professional... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |