dc.contributor.advisor | Marádová, Eva | |
dc.creator | Váňová, Kamila | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T19:36:44Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T19:36:44Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/189847 | |
dc.description.abstract | Bakalářské práce se zaměřuje na problematiku wellbeingu ve společném vzdělávání se zaměřením na možnosti čerpání dotačních prostředků na podporu aktivit rozvíjející wellbeing na základních školách. Konkrétně se jedná o popis do způsobu zapojení vybraných škol zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona do dotační výzvy Ministerstva školství mládeže a tělovýchovy Šablony podporující aktivity školní pohodu a wellbeing. Cílem práce je na základě výzkumného šetření popsat, jak se promítá realizovaná finanční podpora z dotačních zdrojů do života vybraných škol. Teoretická východiska, jako první část práce, popisují termín wellbeingu a také nabízejí vhled do dotační podpory, která je určena pro školy a jejich aktivity. Druhá část bakalářské práce obsahuje popis výzkumného šetření, které je rozděleno do dvou fází. V první fázi výzkumného šetření byla provedena kvantitativní analýza získaných dat o zapojení všech škol do dotační výzvy Šablony. Na základě vyhodnocení závěrů první fáze byly vytvořeny otázky do druhé fáze výzkumného šetření (kvalitativního), které bylo provedeno metodou rozhovoru. Výzkumným šetřením bylo zjištěno, že finanční podporu aktivit vedoucích k wellbeingu školy považují za žádoucí a přínosnou. Školy se do nabízených dotačních výzev zapojují a volí pro své projekty aktivity, které... | cs_CZ |
dc.description.abstract | The bachelor thesis focuses on the issue of wellbeing in inclusive education and the opportunities for drawing on grant funds to support activities aimed at wellbeing in primary schools. Specifically, it provides insight into how schools established according to § 16 Act no. 561/2004 Sb. - the education law, participate in the grant call of the Ministry of Education, Youth, and Sports Template I supporting school wellbeing activities. The aim of the thesis is to describe, based on research, how the implemented financial support from grant sources is reflected in the life of the school. The theoretical part, as the first part of the thesis, describes the concept of wellbeing and also offers an overview of grant support intended for schools and their activities. The second part of the bachelor thesis includes a description of the research investigation, which is divided into two phases. The conducted research took place in two phases. In the first phase of the research, quantitative investigation of data on the involvement of all schools in the grant call Template I was carried out. Based on the conclusions drawn from the first phase, questions were developed for the second phase of the research (qualitative), conducted through interviews. The research findings indicated that schools consider... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Well-being | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | financial support | en_US |
dc.subject | grant programs | en_US |
dc.subject | wellbeing | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | finanční podpora | cs_CZ |
dc.subject | dotační programy | cs_CZ |
dc.title | Využívání dotačních programů na podporu wellbeingu | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-05-29 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 264786 | |
dc.title.translated | The use of grant programs to support well-being | en_US |
dc.contributor.referee | Komorná, Marie | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářské práce se zaměřuje na problematiku wellbeingu ve společném vzdělávání se zaměřením na možnosti čerpání dotačních prostředků na podporu aktivit rozvíjející wellbeing na základních školách. Konkrétně se jedná o popis do způsobu zapojení vybraných škol zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona do dotační výzvy Ministerstva školství mládeže a tělovýchovy Šablony podporující aktivity školní pohodu a wellbeing. Cílem práce je na základě výzkumného šetření popsat, jak se promítá realizovaná finanční podpora z dotačních zdrojů do života vybraných škol. Teoretická východiska, jako první část práce, popisují termín wellbeingu a také nabízejí vhled do dotační podpory, která je určena pro školy a jejich aktivity. Druhá část bakalářské práce obsahuje popis výzkumného šetření, které je rozděleno do dvou fází. V první fázi výzkumného šetření byla provedena kvantitativní analýza získaných dat o zapojení všech škol do dotační výzvy Šablony. Na základě vyhodnocení závěrů první fáze byly vytvořeny otázky do druhé fáze výzkumného šetření (kvalitativního), které bylo provedeno metodou rozhovoru. Výzkumným šetřením bylo zjištěno, že finanční podporu aktivit vedoucích k wellbeingu školy považují za žádoucí a přínosnou. Školy se do nabízených dotačních výzev zapojují a volí pro své projekty aktivity, které... | cs_CZ |
uk.abstract.en | The bachelor thesis focuses on the issue of wellbeing in inclusive education and the opportunities for drawing on grant funds to support activities aimed at wellbeing in primary schools. Specifically, it provides insight into how schools established according to § 16 Act no. 561/2004 Sb. - the education law, participate in the grant call of the Ministry of Education, Youth, and Sports Template I supporting school wellbeing activities. The aim of the thesis is to describe, based on research, how the implemented financial support from grant sources is reflected in the life of the school. The theoretical part, as the first part of the thesis, describes the concept of wellbeing and also offers an overview of grant support intended for schools and their activities. The second part of the bachelor thesis includes a description of the research investigation, which is divided into two phases. The conducted research took place in two phases. In the first phase of the research, quantitative investigation of data on the involvement of all schools in the grant call Template I was carried out. Based on the conclusions drawn from the first phase, questions were developed for the second phase of the research (qualitative), conducted through interviews. The research findings indicated that schools consider... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |