dc.contributor.advisor | Dvořák, Bohuslav | |
dc.creator | Hahnová, Josefina | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T11:09:37Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T11:09:37Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/189994 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá užíváním mateřského jazyka v hodinách jazyka cizího. Teoretická část nahlíží do rozdílů mezi mateřským jazykem a druhým jazykem a jejich osvojováním, do využití mateřštiny ve vybraných přístupech a metodách výuky anglického jazyka, a do výhod a nevýhod používání mateřštiny v hodinách angličtiny. Praktická část zkoumá, do jaké míry a za jakým účelem učitelé angličtiny používají český jazyk ve svých hodinách. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This diploma thesis deals with the use of L1 (the first language) in L2 (the second language) lessons. The theoretical part provides insight into the differences between L1 and L2 and their acquisition, into the use of L1 in some of the selected ELT methods and approaches, and into the advantages and disadvantages of the use of L1 in L2 lessons. The practical part examines to what extent and for what purpose teachers of English use Czech in their English lessons. | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | first language | en_US |
dc.subject | second language | en_US |
dc.subject | mother tongue | en_US |
dc.subject | ESL | en_US |
dc.subject | ELT | en_US |
dc.subject | FLA | en_US |
dc.subject | SLA | en_US |
dc.subject | Mateřský jazyk | cs_CZ |
dc.subject | druhý jazyk | cs_CZ |
dc.subject | výuka anglického jazyka | cs_CZ |
dc.subject | angličtina jako druhý jazyk | cs_CZ |
dc.subject | osvojování mateřského jazyka | cs_CZ |
dc.subject | osvojování druhého jazyka | cs_CZ |
dc.title | The use of Czech in English classroom | en_US |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-05-31 | |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 262875 | |
dc.title.translated | Užití češtiny v hodinách angličtiny | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Uličná, Klára | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Education of English Language for Lower and Upper Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.cs | Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Education of English Language for Lower and Upper Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato diplomová práce se zabývá užíváním mateřského jazyka v hodinách jazyka cizího. Teoretická část nahlíží do rozdílů mezi mateřským jazykem a druhým jazykem a jejich osvojováním, do využití mateřštiny ve vybraných přístupech a metodách výuky anglického jazyka, a do výhod a nevýhod používání mateřštiny v hodinách angličtiny. Praktická část zkoumá, do jaké míry a za jakým účelem učitelé angličtiny používají český jazyk ve svých hodinách. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This diploma thesis deals with the use of L1 (the first language) in L2 (the second language) lessons. The theoretical part provides insight into the differences between L1 and L2 and their acquisition, into the use of L1 in some of the selected ELT methods and approaches, and into the advantages and disadvantages of the use of L1 in L2 lessons. The practical part examines to what extent and for what purpose teachers of English use Czech in their English lessons. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |