dc.contributor.advisor | Koťa, Jaroslav | |
dc.creator | Horník, Vlastimil | |
dc.date.accessioned | 2017-04-13T09:48:09Z | |
dc.date.available | 2017-04-13T09:48:09Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/19039 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je zmapovat problematiku didaktické techniky. V teoretické části se zabývám vedle obecných otázek týkajících se modernizace, vztahu učitele k technice a jeho role ve výuce podporované didaktickou technikou. Vedle tradiční didaktické techniky a literatury jí věnované se zde zabývám moderní didaktickou technikou. Jedná se o techniku používanou za pomoci počítačů. Vedle přehledu této techniky se zamýšlím nad jejím využitím. V rámci praktické části jsem provedl případovou studii mapující proces modernizace na vybrané střední škole. Pro tyto účely jsem zvolil školu, na které vyučuji, což mi umožnilo proniknout hlouběji do této problematiky. Cílem bylo zmapovat největší problémy provázející proces modernizace školy. I když je tato část zaměřena na jednu konkrétní školu, předpokládám, že problémy se kterými se potýkala a potýká jsou obdobné jako na jiných školách. Výstupem této práce je přehled klíčových problémů spojených procesem modernizace a naznačení dalšího vývoje v této oblasti. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The intent of this thesis is to chart educational technology issues. In the theoretic part I'm engaged in universal questions related to school modemizing, teachertechnique relations and a teacher's role in a leaming process supported by an educational technology. In addition to a traditional educational technology and a literature about it, I'm interested in a modem educational technology used along with computers. Except a summary ofthis technology I'm thinking about its use. In the practical part I worked out a case study that charts the process of selected secondary school modemizing. For this purpose I have chosen a school I'm teaching at. It has provided me to get down more in a process of the school modemizing. Even if this part is intended on one concrete school I suppose that problems which have appeared there are similar as in other schools. An outcome of this thesis is a summary of key issues related to a process of modemizing and an indication of next development in this sector. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Alternativy využití moderních informačních technologií ve vzdělávání | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-01-27 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 68324 | |
dc.title.translated | Alternatives of modern information technologies used in education | en_US |
dc.contributor.referee | Vališová, Alena | |
dc.identifier.aleph | 001108195 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem této práce je zmapovat problematiku didaktické techniky. V teoretické části se zabývám vedle obecných otázek týkajících se modernizace, vztahu učitele k technice a jeho role ve výuce podporované didaktickou technikou. Vedle tradiční didaktické techniky a literatury jí věnované se zde zabývám moderní didaktickou technikou. Jedná se o techniku používanou za pomoci počítačů. Vedle přehledu této techniky se zamýšlím nad jejím využitím. V rámci praktické části jsem provedl případovou studii mapující proces modernizace na vybrané střední škole. Pro tyto účely jsem zvolil školu, na které vyučuji, což mi umožnilo proniknout hlouběji do této problematiky. Cílem bylo zmapovat největší problémy provázející proces modernizace školy. I když je tato část zaměřena na jednu konkrétní školu, předpokládám, že problémy se kterými se potýkala a potýká jsou obdobné jako na jiných školách. Výstupem této práce je přehled klíčových problémů spojených procesem modernizace a naznačení dalšího vývoje v této oblasti. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The intent of this thesis is to chart educational technology issues. In the theoretic part I'm engaged in universal questions related to school modemizing, teachertechnique relations and a teacher's role in a leaming process supported by an educational technology. In addition to a traditional educational technology and a literature about it, I'm interested in a modem educational technology used along with computers. Except a summary ofthis technology I'm thinking about its use. In the practical part I worked out a case study that charts the process of selected secondary school modemizing. For this purpose I have chosen a school I'm teaching at. It has provided me to get down more in a process of the school modemizing. Even if this part is intended on one concrete school I suppose that problems which have appeared there are similar as in other schools. An outcome of this thesis is a summary of key issues related to a process of modemizing and an indication of next development in this sector. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011081950106986 | |