Zobrazit minimální záznam

Alternatives of modern information technologies used in education
dc.contributor.advisorKoťa, Jaroslav
dc.creatorHorník, Vlastimil
dc.date.accessioned2017-04-13T09:48:09Z
dc.date.available2017-04-13T09:48:09Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/19039
dc.description.abstractCílem této práce je zmapovat problematiku didaktické techniky. V teoretické části se zabývám vedle obecných otázek týkajících se modernizace, vztahu učitele k technice a jeho role ve výuce podporované didaktickou technikou. Vedle tradiční didaktické techniky a literatury jí věnované se zde zabývám moderní didaktickou technikou. Jedná se o techniku používanou za pomoci počítačů. Vedle přehledu této techniky se zamýšlím nad jejím využitím. V rámci praktické části jsem provedl případovou studii mapující proces modernizace na vybrané střední škole. Pro tyto účely jsem zvolil školu, na které vyučuji, což mi umožnilo proniknout hlouběji do této problematiky. Cílem bylo zmapovat největší problémy provázející proces modernizace školy. I když je tato část zaměřena na jednu konkrétní školu, předpokládám, že problémy se kterými se potýkala a potýká jsou obdobné jako na jiných školách. Výstupem této práce je přehled klíčových problémů spojených procesem modernizace a naznačení dalšího vývoje v této oblasti.cs_CZ
dc.description.abstractThe intent of this thesis is to chart educational technology issues. In the theoretic part I'm engaged in universal questions related to school modemizing, teachertechnique relations and a teacher's role in a leaming process supported by an educational technology. In addition to a traditional educational technology and a literature about it, I'm interested in a modem educational technology used along with computers. Except a summary ofthis technology I'm thinking about its use. In the practical part I worked out a case study that charts the process of selected secondary school modemizing. For this purpose I have chosen a school I'm teaching at. It has provided me to get down more in a process of the school modemizing. Even if this part is intended on one concrete school I suppose that problems which have appeared there are similar as in other schools. An outcome of this thesis is a summary of key issues related to a process of modemizing and an indication of next development in this sector.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleAlternativy využití moderních informačních technologií ve vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-01-27
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId68324
dc.title.translatedAlternatives of modern information technologies used in educationen_US
dc.contributor.refereeVališová, Alena
dc.identifier.aleph001108195
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této práce je zmapovat problematiku didaktické techniky. V teoretické části se zabývám vedle obecných otázek týkajících se modernizace, vztahu učitele k technice a jeho role ve výuce podporované didaktickou technikou. Vedle tradiční didaktické techniky a literatury jí věnované se zde zabývám moderní didaktickou technikou. Jedná se o techniku používanou za pomoci počítačů. Vedle přehledu této techniky se zamýšlím nad jejím využitím. V rámci praktické části jsem provedl případovou studii mapující proces modernizace na vybrané střední škole. Pro tyto účely jsem zvolil školu, na které vyučuji, což mi umožnilo proniknout hlouběji do této problematiky. Cílem bylo zmapovat největší problémy provázející proces modernizace školy. I když je tato část zaměřena na jednu konkrétní školu, předpokládám, že problémy se kterými se potýkala a potýká jsou obdobné jako na jiných školách. Výstupem této práce je přehled klíčových problémů spojených procesem modernizace a naznačení dalšího vývoje v této oblasti.cs_CZ
uk.abstract.enThe intent of this thesis is to chart educational technology issues. In the theoretic part I'm engaged in universal questions related to school modemizing, teachertechnique relations and a teacher's role in a leaming process supported by an educational technology. In addition to a traditional educational technology and a literature about it, I'm interested in a modem educational technology used along with computers. Except a summary ofthis technology I'm thinking about its use. In the practical part I worked out a case study that charts the process of selected secondary school modemizing. For this purpose I have chosen a school I'm teaching at. It has provided me to get down more in a process of the school modemizing. Even if this part is intended on one concrete school I suppose that problems which have appeared there are similar as in other schools. An outcome of this thesis is a summary of key issues related to a process of modemizing and an indication of next development in this sector.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011081950106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV