Zobrazit minimální záznam

Effectiveness of selected PR events of the Ski and Bike Centrum Radotín sport organisation
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorOpová, Kristýna
dc.date.accessioned2024-11-29T20:28:59Z
dc.date.available2024-11-29T20:28:59Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/190594
dc.description.abstractNázev: Efektivita vybraných PR eventů sportovní organizace Ski a Bike Centrum Radotín Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace v organizaci Ski a Bike Centrum Radotín se zaměřením na PR eventy a jejich efektivitu při dosahování marketingových cílů. Jelikož je toto téma velmi široké, práce se detailně zaměřuje pouze na jeden typ eventů, a tím jsou eventy pro stálé zákazníky firmy, konkrétně na pravidelné cyklistické vyjížďky. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu i kvantitativního. Pro kvalitativní výzkum byla konkrétně využita analýza sekundárních dat a polostrukturovaný rozhovor se spolumajitelem organizace Ski a Bike Centrum Radotín. Kvantitativní metodu v této práci pak zastupuje dotazníkové šetření, které probíhalo v online podobě s účastníky vyjížděk pořádanými organizací Ski a Bike Centrum Radotín. Výsledky: Výsledky dotazníkového šetření ve většině případů změřily efektivitu PR eventů organizace SBCR při dosahování nastavených cílů. Organizace eventů funguje dobře, účastníci si díky nim lépe pamatují značku SBCR a mezi značkou a zákazníkem se prohlubuje vzájemný vztah. Výsledky také ukázaly, že by se firma měla zaměřit na fungování půjčovny a servisu, které zákazníci využívají spíše u konkurenčních organizací....cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Effectiveness of selected PR events of the Ski a Bike Centrum Radotín sport organisation Objectives: The main aim of this bachelor thesis is to create a proposal for improving the marketing communication in the Ski and Bike Centrum Radotín sports organization, focusing on PR events and their effectiveness in achieving marketing goals. Since this topic is very broad, the thesis focuses in detail on only one type of events and that is events for the company's regular customers, namely regular bike rides. Methods: Both qualitative and quantitative research methods were used in this thesis. Specifically, for qualitative research, secondary data analysis and a semi- structured interview with the co-owner of Ski and Bike Centrum Radotín were used. The quantitative method in this thesis is represented by a questionnaire survey conducted online with participants of rides organized by Ski and Bike Centrum Radotín. Results: In most cases, the results of the questionnaire survey measured the effectiveness of SBCR's PR events in achieving the set objectives. The organisation of the events works well and the participants remember the SBCR brand better and the relationship between the brand and the customer deepens. The results also showed that the company should focus on the operation of the rental and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjecteventen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectSBCRen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjecteventcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.subjectzákazníkcs_CZ
dc.subjectSBCRcs_CZ
dc.subjectvýzkumcs_CZ
dc.titleEfektivita vybraných PR eventů sportovní organizace Ski a Bike Centrum Radotíncs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-10
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId258966
dc.title.translatedEffectiveness of selected PR events of the Ski and Bike Centrum Radotín sport organisationen_US
dc.contributor.refereeOpelík, Daniel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Efektivita vybraných PR eventů sportovní organizace Ski a Bike Centrum Radotín Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace v organizaci Ski a Bike Centrum Radotín se zaměřením na PR eventy a jejich efektivitu při dosahování marketingových cílů. Jelikož je toto téma velmi široké, práce se detailně zaměřuje pouze na jeden typ eventů, a tím jsou eventy pro stálé zákazníky firmy, konkrétně na pravidelné cyklistické vyjížďky. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu i kvantitativního. Pro kvalitativní výzkum byla konkrétně využita analýza sekundárních dat a polostrukturovaný rozhovor se spolumajitelem organizace Ski a Bike Centrum Radotín. Kvantitativní metodu v této práci pak zastupuje dotazníkové šetření, které probíhalo v online podobě s účastníky vyjížděk pořádanými organizací Ski a Bike Centrum Radotín. Výsledky: Výsledky dotazníkového šetření ve většině případů změřily efektivitu PR eventů organizace SBCR při dosahování nastavených cílů. Organizace eventů funguje dobře, účastníci si díky nim lépe pamatují značku SBCR a mezi značkou a zákazníkem se prohlubuje vzájemný vztah. Výsledky také ukázaly, že by se firma měla zaměřit na fungování půjčovny a servisu, které zákazníci využívají spíše u konkurenčních organizací....cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Effectiveness of selected PR events of the Ski a Bike Centrum Radotín sport organisation Objectives: The main aim of this bachelor thesis is to create a proposal for improving the marketing communication in the Ski and Bike Centrum Radotín sports organization, focusing on PR events and their effectiveness in achieving marketing goals. Since this topic is very broad, the thesis focuses in detail on only one type of events and that is events for the company's regular customers, namely regular bike rides. Methods: Both qualitative and quantitative research methods were used in this thesis. Specifically, for qualitative research, secondary data analysis and a semi- structured interview with the co-owner of Ski and Bike Centrum Radotín were used. The quantitative method in this thesis is represented by a questionnaire survey conducted online with participants of rides organized by Ski and Bike Centrum Radotín. Results: In most cases, the results of the questionnaire survey measured the effectiveness of SBCR's PR events in achieving the set objectives. The organisation of the events works well and the participants remember the SBCR brand better and the relationship between the brand and the customer deepens. The results also showed that the company should focus on the operation of the rental and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV