Zobrazit minimální záznam

Influencer Marketing Focused on Women's Fitness
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorVondráková, Lucie
dc.date.accessioned2024-11-29T18:55:45Z
dc.date.available2024-11-29T18:55:45Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/190615
dc.description.abstractNázev: Influencer marketing zaměřený na fitness pro ženy Cíle práce: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jaký má fitness influencer marketing užitek pro spotřebitelky. Metoda: V této práci jsou k výzkumu použity dva druhy dotazníků, a to dotazník pro spotřebitelky, který je následně doplněn dotazníkem pro influencerku. Výzkumu se zúčastnilo celkem 130 respondentek z řad spotřebitelek online fitness ve věkovém rozmezí 18-60 let a jedna fitness influencerka. Výběr influencerky byl také limitován věkem, a to od 18 do 45 let. Všechny respondentky, které byly součástí výzkumu jsou z České republiky. Celý výzkum byl zaměřen pouze na ženy, které se zajímají o online fitness a fitness influencerky. Výsledky: Výsledky výzkumu ukázaly, že se spotřebitelky o fitness influencer marketing a online fitness zajímají především kvůli třem pozitivním aspektům, a to touze zlepšit svou fyzickou kondici, motivaci více sportovat a získat již sestavený trénink. Avšak, jsou zde i negativní jevy, mezi které patří například nedostatečná kontrola nad prováděnými cviky, porovnávání se s ostatními či držení drastických diet, které mohou vést až k poruchám příjmu potravy. Ve výzkumu však převažovaly spíše ty pozitivní aspekty. Klíčová slova: online fitness, sociální sítě, zdravý životní styl, ženy a fitness,...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Influencer Marketing Focused on Women's Fitness Objective: The main aim of the bachelor's thesis is to find out the benefits of the Fitness Influencer Marketing for female customers. Method: For the practical part of this bachelor's thesis were used two types of questionnaires. The first type was a questionnaire with fitness influencer and the second method was questionnaire for the online fitness consumers. Overall, 130 consumers participated in this questionnaire, their age ranged between 18-60 years. One influencer was selected to participate in the second questionnaire. This selection was also limited by age, specifically her age had to be between 18-45 years. The entire research was focused on women from Czech Republic interested in online fitness and fitness influencers. Nevertheless, there were more positive aspects in this research. Results: The results show that the consumers are interested in fitness influencers marketing and online marketing because of three positive aspects such as the desire to improve physical condition, the motivation to do more sports, and to get an already compiled training. However, there are also negative aspects such as lack of control over the exercises, comparing oneself to others and drastic diets that can lead to eating disorders. There were more...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectonline fitnessen_US
dc.subjectsocial networken_US
dc.subjecthealthy lifestyleen_US
dc.subjectwomen and fitnessen_US
dc.subjectfitspirationen_US
dc.subjectthinspirationen_US
dc.subjectonline fitnesscs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectzdravý životní stylcs_CZ
dc.subjectženy a fitnesscs_CZ
dc.subjectfitspiracecs_CZ
dc.subjectthinspiracecs_CZ
dc.titleInfluencer marketing zaměřený na fitness pro ženycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-10
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId249244
dc.title.translatedInfluencer Marketing Focused on Women's Fitnessen_US
dc.contributor.refereeCrossan, William Morea
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Influencer marketing zaměřený na fitness pro ženy Cíle práce: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jaký má fitness influencer marketing užitek pro spotřebitelky. Metoda: V této práci jsou k výzkumu použity dva druhy dotazníků, a to dotazník pro spotřebitelky, který je následně doplněn dotazníkem pro influencerku. Výzkumu se zúčastnilo celkem 130 respondentek z řad spotřebitelek online fitness ve věkovém rozmezí 18-60 let a jedna fitness influencerka. Výběr influencerky byl také limitován věkem, a to od 18 do 45 let. Všechny respondentky, které byly součástí výzkumu jsou z České republiky. Celý výzkum byl zaměřen pouze na ženy, které se zajímají o online fitness a fitness influencerky. Výsledky: Výsledky výzkumu ukázaly, že se spotřebitelky o fitness influencer marketing a online fitness zajímají především kvůli třem pozitivním aspektům, a to touze zlepšit svou fyzickou kondici, motivaci více sportovat a získat již sestavený trénink. Avšak, jsou zde i negativní jevy, mezi které patří například nedostatečná kontrola nad prováděnými cviky, porovnávání se s ostatními či držení drastických diet, které mohou vést až k poruchám příjmu potravy. Ve výzkumu však převažovaly spíše ty pozitivní aspekty. Klíčová slova: online fitness, sociální sítě, zdravý životní styl, ženy a fitness,...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Influencer Marketing Focused on Women's Fitness Objective: The main aim of the bachelor's thesis is to find out the benefits of the Fitness Influencer Marketing for female customers. Method: For the practical part of this bachelor's thesis were used two types of questionnaires. The first type was a questionnaire with fitness influencer and the second method was questionnaire for the online fitness consumers. Overall, 130 consumers participated in this questionnaire, their age ranged between 18-60 years. One influencer was selected to participate in the second questionnaire. This selection was also limited by age, specifically her age had to be between 18-45 years. The entire research was focused on women from Czech Republic interested in online fitness and fitness influencers. Nevertheless, there were more positive aspects in this research. Results: The results show that the consumers are interested in fitness influencers marketing and online marketing because of three positive aspects such as the desire to improve physical condition, the motivation to do more sports, and to get an already compiled training. However, there are also negative aspects such as lack of control over the exercises, comparing oneself to others and drastic diets that can lead to eating disorders. There were more...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV