dc.contributor.advisor | Valášková Vincejová, Eva | |
dc.creator | Bradáčová, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T16:30:58Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T16:30:58Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/190758 | |
dc.description.abstract | (česky) Diplomová práce charakterizuje střídavou péči v České republice. Práce je zaměřena na vliv střídavé péče na výchovu a vzdělání dítěte na základní škole. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je rozdělena na několik podkapitol. Podkapitoly jsou orientovány na charakteristiku střídavé péče, jako je zákon o střídavé péči, systém v České republice a další formy střídavé péče. Následující podkapitoly se zabývají faktory ovlivňující střídavou péči jako je věk a pohlaví. Další součástí teoretické části je dopad střídavé péče na výchovu a vzdělání dítě, v jednotlivých vývojových etapách, a to od kojeneckého období až do staršího školního věku. Druhou velkou kapitolou je praktická část, která je zaměřena na splnění předem stanoveného cíle. Nalezneme v ní hloubkový rozhovor se zaměstnanci základní školy a dotazníkové šetření pro třídní učitele. To vše je doplněné střídavou péčí v praxi. | cs_CZ |
dc.description.abstract | (in English): The diploma thesis characterizes shared custody in the Czech Republic. The thesis focuses on the influence of shared custody on the upbringing and education of a child in primary school. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part is divided into several subchapters. The subchapters focus on the characteristics of shared custody, such as the law on shared custody, the system in the Czech Republic and other forms of shared custody. The following subchapters focus on factors affecting shared custody such as age and gender. Another part of the theoretical part is the impact of shared custody on the upbringing and education of a child, at different developmental stages, from infancy to older school age. The second major section is the practical section, which is aimed at meeting the pre-determined objective. Thus, we find an in-depth interview with primary school staff and a questionnaire survey for class teachers. All this will be complemented by shared custody in practice. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Family|divorce|child|shared custody|law|marriage|child evolution|upringing|education | en_US |
dc.subject | Rodina|rozvod|dítě|střídavá péče|zákon|manželství|vývoj dítěte|výchova|vzdělání | cs_CZ |
dc.title | Vliv střídavé péče na výchovu a vzdělání dítěte na ZŠ | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-06-10 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 248892 | |
dc.title.translated | The impact of shared custody on the upbringing and education of a child in primary school | en_US |
dc.contributor.referee | Klapálková, Veronika | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | (česky) Diplomová práce charakterizuje střídavou péči v České republice. Práce je zaměřena na vliv střídavé péče na výchovu a vzdělání dítěte na základní škole. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je rozdělena na několik podkapitol. Podkapitoly jsou orientovány na charakteristiku střídavé péče, jako je zákon o střídavé péči, systém v České republice a další formy střídavé péče. Následující podkapitoly se zabývají faktory ovlivňující střídavou péči jako je věk a pohlaví. Další součástí teoretické části je dopad střídavé péče na výchovu a vzdělání dítě, v jednotlivých vývojových etapách, a to od kojeneckého období až do staršího školního věku. Druhou velkou kapitolou je praktická část, která je zaměřena na splnění předem stanoveného cíle. Nalezneme v ní hloubkový rozhovor se zaměstnanci základní školy a dotazníkové šetření pro třídní učitele. To vše je doplněné střídavou péčí v praxi. | cs_CZ |
uk.abstract.en | (in English): The diploma thesis characterizes shared custody in the Czech Republic. The thesis focuses on the influence of shared custody on the upbringing and education of a child in primary school. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part is divided into several subchapters. The subchapters focus on the characteristics of shared custody, such as the law on shared custody, the system in the Czech Republic and other forms of shared custody. The following subchapters focus on factors affecting shared custody such as age and gender. Another part of the theoretical part is the impact of shared custody on the upbringing and education of a child, at different developmental stages, from infancy to older school age. The second major section is the practical section, which is aimed at meeting the pre-determined objective. Thus, we find an in-depth interview with primary school staff and a questionnaire survey for class teachers. All this will be complemented by shared custody in practice. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |