Zobrazit minimální záznam

Collection of Climbing Wall Games for Children Aged 3-6
dc.contributor.advisorTurčová, Ivana
dc.creatorSchierová, Daniela
dc.date.accessioned2024-07-08T10:11:29Z
dc.date.available2024-07-08T10:11:29Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/190777
dc.description.abstractTitle: Collection of Climbing Wall Games for Children Aged 3-6 Aim: To create a collection of climbing games for preschool children based on literature and personal experience. Methods: The collection of climbing games was developed based on personal experience with climbing games and review of French, English, and Czech literature (Baláš et al., 2008; Beroujon et al., 2001; BMC School Activity Cards, 2022; Vomáčko & Boštíková, 2003). Games were selected based on several key criteria. The primary criterion was suitability for children aged 3-6, including their ability to engage and appropriately develop children's skills in this age group. Additionally, consideration was given to the educational value of the games, such as the development of motor skills, teamwork, creativity, and problem-solving abilities. Another criterion was the flexibility to adjust difficulty levels to ensure games could be safely and easily implemented in various settings. Selected games were subsequently modified based on personal experience teaching preschool children climbing. Results: A collection of 38 climbing games that are most suitable for children in the preschool age group. Conclusion: This bachelor's thesis introduced a comprehensive collection of climbing wall games designed for children aged 3-6, which are not...en_US
dc.description.abstractNázev práce: Sborník her na lezecké stěně pro děti ve věku 3-6 let Cíl práce: Vytvořit sborník lezeckých her pro předškolní děti na základě literatury a vlastní zkušenosti. Metody: Sborník lezeckých her vznikl na základě osobní zkušenosti s lezeckými hrami a rešerše francouzské, anglické a české literatury (Baláš et al., 2008; Beroujon et al., 2001; BMC School Activity Cards, 2022; Vomáčko & Boštíková, 2003). Hry byly vybírány na základě několika klíčových kritérií. Hlavním kritériem byla adekvátnost pro děti ve věku 3-6 let, což zahrnovalo jejich schopnost zaujmout a zároveň přiměřeně rozvíjet dovednosti dětí v této věkové kategorii. Dále byly brány v úvahu didaktické hodnoty her, jako je rozvoj motorických schopností, týmové spolupráce, kreativity a schopnosti řešit problémy. Dalším kritériem byla flexibilita v úpravě obtížnosti, aby bylo možné hry bezpečně a snadno realizovat v různých prostředích. Vybrané hry byly následně modifikovány na základě vlastní zkušenosti s výukou lezení předškolních dětí. Výsledky: Sborník 38 lezeckých her, které mají největší uplatnění u dětí předškolního věku. Závěr: Bakalářská práce představila komplexní sbírku her na lezecké stěně určenou pro děti ve věku 3-6 let, která je nejen zábavná, ale i bezpečná, přínosná pro rozvoj motorických schopností a celkové...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectclimbing wallen_US
dc.subjectmotor gamesen_US
dc.subjectpre-school ageen_US
dc.subjectlezení na umělé stěněcs_CZ
dc.subjectpohybové hrycs_CZ
dc.subjectpředškolní věkcs_CZ
dc.titleSborník her na lezecké stěně pro děti ve věku 3-6 letcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-10
dc.description.departmentDepartment of Athletics and Outdoor Sportsen_US
dc.description.departmentKatedra atletiky, sportů a pobytu v příroděcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId258852
dc.title.translatedCollection of Climbing Wall Games for Children Aged 3-6en_US
dc.contributor.refereeBaláš, Jiří
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání se specializací Výchova v příroděcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sport for Teacher Education with specialisation in Education in Natureen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sport for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra atletiky, sportů a pobytu v příroděcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Athletics and Outdoor Sportsen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání se specializací Výchova v příroděcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sport for Teacher Education with specialisation in Education in Natureen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sport for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Sborník her na lezecké stěně pro děti ve věku 3-6 let Cíl práce: Vytvořit sborník lezeckých her pro předškolní děti na základě literatury a vlastní zkušenosti. Metody: Sborník lezeckých her vznikl na základě osobní zkušenosti s lezeckými hrami a rešerše francouzské, anglické a české literatury (Baláš et al., 2008; Beroujon et al., 2001; BMC School Activity Cards, 2022; Vomáčko & Boštíková, 2003). Hry byly vybírány na základě několika klíčových kritérií. Hlavním kritériem byla adekvátnost pro děti ve věku 3-6 let, což zahrnovalo jejich schopnost zaujmout a zároveň přiměřeně rozvíjet dovednosti dětí v této věkové kategorii. Dále byly brány v úvahu didaktické hodnoty her, jako je rozvoj motorických schopností, týmové spolupráce, kreativity a schopnosti řešit problémy. Dalším kritériem byla flexibilita v úpravě obtížnosti, aby bylo možné hry bezpečně a snadno realizovat v různých prostředích. Vybrané hry byly následně modifikovány na základě vlastní zkušenosti s výukou lezení předškolních dětí. Výsledky: Sborník 38 lezeckých her, které mají největší uplatnění u dětí předškolního věku. Závěr: Bakalářská práce představila komplexní sbírku her na lezecké stěně určenou pro děti ve věku 3-6 let, která je nejen zábavná, ale i bezpečná, přínosná pro rozvoj motorických schopností a celkové...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Collection of Climbing Wall Games for Children Aged 3-6 Aim: To create a collection of climbing games for preschool children based on literature and personal experience. Methods: The collection of climbing games was developed based on personal experience with climbing games and review of French, English, and Czech literature (Baláš et al., 2008; Beroujon et al., 2001; BMC School Activity Cards, 2022; Vomáčko & Boštíková, 2003). Games were selected based on several key criteria. The primary criterion was suitability for children aged 3-6, including their ability to engage and appropriately develop children's skills in this age group. Additionally, consideration was given to the educational value of the games, such as the development of motor skills, teamwork, creativity, and problem-solving abilities. Another criterion was the flexibility to adjust difficulty levels to ensure games could be safely and easily implemented in various settings. Selected games were subsequently modified based on personal experience teaching preschool children climbing. Results: A collection of 38 climbing games that are most suitable for children in the preschool age group. Conclusion: This bachelor's thesis introduced a comprehensive collection of climbing wall games designed for children aged 3-6, which are not...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra atletiky, sportů a pobytu v příroděcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV