Zobrazit minimální záznam

Methods of Testing Rhytmic-motot Relations in Children Younger Age
dc.contributor.advisorČerná, Jana
dc.creatorKrálová, Anna
dc.date.accessioned2024-07-08T11:09:18Z
dc.date.available2024-07-08T11:09:18Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/190928
dc.description.abstractTitle: Methods of testing rhythmic-motor relations in children of younger school age Objectives: The aim of this bachelor's thesis is to find out, through a systematic literature search, what is the evidence of professional publications on the topic of methods of testing rhythmic-movement relationships in intervention programs for children of younger school age and at the same time to create a comprehensive overview of the used testing methods. Methods: To create this bachelors thesis, systematic research methods were used in accordance with the PRISMA statement. Based on keywords, data were collected from scientific databases (Web of Science, EBSCOhost, Scopus, PubMed). Professional publications were further selected according to predetermined criteria. Zotero citation manager was used to sort the publications. Publications that met the predetermined criteria selected for the bachelor's thesis were analyzed in detail. The risk of bias ("Risk of Bias") was assessed for each publication. Results: A total of 9 studies met all the predetermined criteria. However, none of them primarily focused on testing rhythmic-movement relations in children of younger school age. The final studies examined the effects of rhythmic-movement intervention programs on various skills. They tested rhythmic-movement...en_US
dc.description.abstractNázev: Metody testování rytmicko-pohybových vztahů u dětí mladšího školního věku Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit prostřednictvím systematické literární rešerše, jaká je evidence odborných publikací na téma metod testování rytmicko-pohybových vztahů v intervenčních programech u dětí mladšího školního věku a současně vytvořit ucelený přehled používaných metod testování. Metody: Pro vytvoření této bakalářské práce byly použity metody systematické rešerše v souladu s PRISMA statement. Na základě klíčových slov byly z vědeckých databází (Web of Science, EBSCOhost, Scopus, PubMed) sesbírány data. Odborné publikace byly dále selektovány podle předem stanovených kritérií. Ke třídění publikací byl použit citační manažer Zotero. Publikace, které splňovaly předem stanovená kritéria vybrané pro bakalářskou práci, byly detailně analyzovány. U každé publikace bylo hodnoceno riziko zkreslení ("Risk of Bias"). Výsledky: Celkem 9 studií odpovídalo všem předem stanoveným kritériím. Žádná z nich se však primárně nezabývala testováním rytmicko-pohybových vztahů u dětí mladšího školního věku. Finální studie zkoumaly účinky rytmicko-pohybových intervenčních programů na různé dovednosti. Testovaly rytmicko-pohybové vztahy v závislosti na kognitivních funkcích, jazykových schopnostech, rytmických schopnostech...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectRhythmen_US
dc.subjectMusicen_US
dc.subjectMovementen_US
dc.subjectMoveen_US
dc.subjectCreativeen_US
dc.subjectSchoolen_US
dc.subjectChilden_US
dc.subjectYoungen_US
dc.subjectTesten_US
dc.subjectRytmuscs_CZ
dc.subjectHudbacs_CZ
dc.subjectPohybcs_CZ
dc.subjectKreativnícs_CZ
dc.subjectŠkolacs_CZ
dc.subjectDítěcs_CZ
dc.subjectTestcs_CZ
dc.titleMetody testování rytmicko-pohybových vztahů u dětí mladšího školního věkucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-14
dc.description.departmentDepartment of Gymnastics and Combat Sportsen_US
dc.description.departmentKatedra gymnastiky a úpolových sportůcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId261116
dc.title.translatedMethods of Testing Rhytmic-motot Relations in Children Younger Ageen_US
dc.contributor.refereeKolbová, Kateřina
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání se specializací Výchova v příroděcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sport for Teacher Education with specialisation in Education in Natureen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sport for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra gymnastiky a úpolových sportůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Gymnastics and Combat Sportsen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání se specializací Výchova v příroděcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sport for Teacher Education with specialisation in Education in Natureen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sport for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Metody testování rytmicko-pohybových vztahů u dětí mladšího školního věku Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit prostřednictvím systematické literární rešerše, jaká je evidence odborných publikací na téma metod testování rytmicko-pohybových vztahů v intervenčních programech u dětí mladšího školního věku a současně vytvořit ucelený přehled používaných metod testování. Metody: Pro vytvoření této bakalářské práce byly použity metody systematické rešerše v souladu s PRISMA statement. Na základě klíčových slov byly z vědeckých databází (Web of Science, EBSCOhost, Scopus, PubMed) sesbírány data. Odborné publikace byly dále selektovány podle předem stanovených kritérií. Ke třídění publikací byl použit citační manažer Zotero. Publikace, které splňovaly předem stanovená kritéria vybrané pro bakalářskou práci, byly detailně analyzovány. U každé publikace bylo hodnoceno riziko zkreslení ("Risk of Bias"). Výsledky: Celkem 9 studií odpovídalo všem předem stanoveným kritériím. Žádná z nich se však primárně nezabývala testováním rytmicko-pohybových vztahů u dětí mladšího školního věku. Finální studie zkoumaly účinky rytmicko-pohybových intervenčních programů na různé dovednosti. Testovaly rytmicko-pohybové vztahy v závislosti na kognitivních funkcích, jazykových schopnostech, rytmických schopnostech...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Methods of testing rhythmic-motor relations in children of younger school age Objectives: The aim of this bachelor's thesis is to find out, through a systematic literature search, what is the evidence of professional publications on the topic of methods of testing rhythmic-movement relationships in intervention programs for children of younger school age and at the same time to create a comprehensive overview of the used testing methods. Methods: To create this bachelors thesis, systematic research methods were used in accordance with the PRISMA statement. Based on keywords, data were collected from scientific databases (Web of Science, EBSCOhost, Scopus, PubMed). Professional publications were further selected according to predetermined criteria. Zotero citation manager was used to sort the publications. Publications that met the predetermined criteria selected for the bachelor's thesis were analyzed in detail. The risk of bias ("Risk of Bias") was assessed for each publication. Results: A total of 9 studies met all the predetermined criteria. However, none of them primarily focused on testing rhythmic-movement relations in children of younger school age. The final studies examined the effects of rhythmic-movement intervention programs on various skills. They tested rhythmic-movement...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra gymnastiky a úpolových sportůcs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantNovotná, Viléma
dc.contributor.consultantMalíř, Roman
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV