Zobrazit minimální záznam

Customer satisfaction in a selected fitness center
dc.contributor.advisorViplerová, Tereza
dc.creatorČechová, Adéla
dc.date.accessioned2024-07-08T12:05:31Z
dc.date.available2024-07-08T12:05:31Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/190974
dc.description.abstractTitle: Customer satisfaction in a selected fitness centre Objectives: The central aim of this bachelor thesis is to propose recommendations that will lead to an increase in the quality of services provided through the analysis of customer satisfaction in a selected fitness centre. The main aim is to achieve a higher level of customer satisfaction and to strengthen the overall position of the fitness centre in the market. Methods: In the bachelor thesis, the SERVQUAL questionnaire method is used to compare the actual level of provided services with customer expectations. Subsequently, the obtained results are then presented graphically for better clarity and readability. Results: The results of the study indicate the overall satisfaction of customers in the selected fitness centre with the services provided. However, it appeared that some areas of service did not meet customer expectations. However, it has been revealed that certain areas of the services did not meet customer expectations. This difference between expectation and reality provides valuable insights for identifying areas where services can be improved, thereby enhancing overall customer satisfaction. Customers are most satisfied with the fitness center environment and promotional materials. Negative gaps arose in the employee...en_US
dc.description.abstractNázev: Spokojenost zákazníků ve vybraném fitness centru Cíle: Ústředním cílem této bakalářské práce je prostřednictvím analýzy spokojenosti zákazníků ve vybraném fitness centru navrhnout doporučení, která povedou ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. Hlavním záměrem je dosáhnout vyšší míry spokojenosti zákazníků a posílit celkové postavení fitness centra na trhu. Metody: V bakalářské práci je použita metoda SERVQUAL dotazníku k porovnání skutečné úrovně poskytovaných služeb s očekáváním zákazníků. Získané výsledky jsou následně graficky prezentovány pro lepší přehlednost a srozumitelnost. Výsledky: Výsledky studie naznačují celkovou spokojenost zákazníků ve vybraném fitness centru s poskytovanými službami. Nicméně se ukázalo, že některé oblasti služeb nesplňovaly očekávání zákazníků. Tento rozdíl mezi očekáváním a skutečností poskytuje cenné informace pro identifikaci oblastí, ve kterých lze služby vylepšit a tím zvýšit celkovou spokojenost zákazníků. Nejvíce jsou zákazníci spokojeni s prostředím fitness centra a propagačními materiály. Záporné mezery vznikly v dimenzi odpovědný přístup zaměstnanců, kde by mělo fitness centrum apelovat o rychlejší obsloužení klientů, posílení zaměstnanců ve špičce a také zdůraznit důležitost klienta, který je na prvním místě. Klíčová slova: SERVQUAL, fitness...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectfitness centreen_US
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.subjectmeasurement of service quality,marketingen_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectcustomer satisfactionen_US
dc.subjectfitness centrumcs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectměření kvality služebcs_CZ
dc.subjectmarketing,zákazníkcs_CZ
dc.subjectspokojenost zákazníkacs_CZ
dc.titleSpokojenost zákazníků ve vybraném fitness centrucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-17
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId261573
dc.title.translatedCustomer satisfaction in a selected fitness centeren_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKondiční trenércs_CZ
thesis.degree.disciplineFitness coachen_US
thesis.degree.programFitness Coachen_US
thesis.degree.programKondiční trenércs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csKondiční trenércs_CZ
uk.degree-discipline.enFitness coachen_US
uk.degree-program.csKondiční trenércs_CZ
uk.degree-program.enFitness Coachen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Spokojenost zákazníků ve vybraném fitness centru Cíle: Ústředním cílem této bakalářské práce je prostřednictvím analýzy spokojenosti zákazníků ve vybraném fitness centru navrhnout doporučení, která povedou ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. Hlavním záměrem je dosáhnout vyšší míry spokojenosti zákazníků a posílit celkové postavení fitness centra na trhu. Metody: V bakalářské práci je použita metoda SERVQUAL dotazníku k porovnání skutečné úrovně poskytovaných služeb s očekáváním zákazníků. Získané výsledky jsou následně graficky prezentovány pro lepší přehlednost a srozumitelnost. Výsledky: Výsledky studie naznačují celkovou spokojenost zákazníků ve vybraném fitness centru s poskytovanými službami. Nicméně se ukázalo, že některé oblasti služeb nesplňovaly očekávání zákazníků. Tento rozdíl mezi očekáváním a skutečností poskytuje cenné informace pro identifikaci oblastí, ve kterých lze služby vylepšit a tím zvýšit celkovou spokojenost zákazníků. Nejvíce jsou zákazníci spokojeni s prostředím fitness centra a propagačními materiály. Záporné mezery vznikly v dimenzi odpovědný přístup zaměstnanců, kde by mělo fitness centrum apelovat o rychlejší obsloužení klientů, posílení zaměstnanců ve špičce a také zdůraznit důležitost klienta, který je na prvním místě. Klíčová slova: SERVQUAL, fitness...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Customer satisfaction in a selected fitness centre Objectives: The central aim of this bachelor thesis is to propose recommendations that will lead to an increase in the quality of services provided through the analysis of customer satisfaction in a selected fitness centre. The main aim is to achieve a higher level of customer satisfaction and to strengthen the overall position of the fitness centre in the market. Methods: In the bachelor thesis, the SERVQUAL questionnaire method is used to compare the actual level of provided services with customer expectations. Subsequently, the obtained results are then presented graphically for better clarity and readability. Results: The results of the study indicate the overall satisfaction of customers in the selected fitness centre with the services provided. However, it appeared that some areas of service did not meet customer expectations. However, it has been revealed that certain areas of the services did not meet customer expectations. This difference between expectation and reality provides valuable insights for identifying areas where services can be improved, thereby enhancing overall customer satisfaction. Customers are most satisfied with the fitness center environment and promotional materials. Negative gaps arose in the employee...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV