Zobrazit minimální záznam

Research of image of professional darts players
dc.contributor.advisorViplerová, Tereza
dc.creatorVeleba, Vojtěch
dc.date.accessioned2024-07-08T12:06:56Z
dc.date.available2024-07-08T12:06:56Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/190981
dc.description.abstractTitle: Research of image of professional darts players Objectives: The main aim of this work is to analyse the general factors influencing the image of athletes in the darts industry, to evaluate how these factors contribute to the formation of the image of a professional darts player and to create recommendations for athletes in the darts industry how to effectively influence and improve their own image. Methods: The work uses a quantitative method of electronic survey. The questionnaire was constructed based on the MABI (model of athlete brand image) and was suitably modified and supplemented to fit the questions into the darts environment. Data collection took place in May 2024 and statistical methods were used for evaluation. Results: The results show that the image of athletes is very subjective, and everyone may like something different about athletes. However, it can be argued that factors such as logo, player performance or physical fitness do not play as big a role in the darts environment in building the image of players as physical attractiveness, relationship with fans or choice of walk on song. Keywords: athlete brand image, darts, professional darts players, darts fans, analysis, marketing researchen_US
dc.description.abstractNázev: Výzkum image profesionálních šipkařů Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat obecné faktory ovlivňující image sportovců v odvětví šipek, vyhodnotit, jakým způsobem tyto faktory přispívají k formování image profesionálního šipkaře a vytvořit doporučení pro sportovce v odvětví šipek, jak efektivně ovlivňovat a zlepšovat vlastní image. Metody: V práci je využita kvantitativní metoda elektronického dotazování. Dotazník byl sestaven na základě modelu MABI (model image značky sportovce) a byl vhodně upraven a doplněn, tak aby otázky pasovaly do šipkařského prostředí. Sběr dat proběhl v květnu 2024 a k vyhodnocení byly použity statistické metody. Výsledky: Výsledky ukazují, že image sportovců je velmi subjektivní a každému se na sportovcích může líbit něco jiného. Je možné však tvrdit, že faktory jako jsou logo, samotný výkon hráče či fyzická zdatnost nehrají v šipkařském prostředí při budování image hráčů tak velkou roli jako fyzická atraktivita, vztah s fanoušky či výběr nástupní písně. Klíčová slova: image značky sportovce, šipky, profesionální šipkaři, fanoušci šipek, analýza, marketingový výzkumcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectathlete brand imageen_US
dc.subjectdartsen_US
dc.subjectprofessional darts playersen_US
dc.subjectdarts fansen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectimage značky sportovcecs_CZ
dc.subjectšipkycs_CZ
dc.subjectprofesionální šipkařics_CZ
dc.subjectfanoušci šipekcs_CZ
dc.subjectanalýzacs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.titleVýzkum image profesionálních šipkařůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-17
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId261519
dc.title.translatedResearch of image of professional darts playersen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Výzkum image profesionálních šipkařů Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat obecné faktory ovlivňující image sportovců v odvětví šipek, vyhodnotit, jakým způsobem tyto faktory přispívají k formování image profesionálního šipkaře a vytvořit doporučení pro sportovce v odvětví šipek, jak efektivně ovlivňovat a zlepšovat vlastní image. Metody: V práci je využita kvantitativní metoda elektronického dotazování. Dotazník byl sestaven na základě modelu MABI (model image značky sportovce) a byl vhodně upraven a doplněn, tak aby otázky pasovaly do šipkařského prostředí. Sběr dat proběhl v květnu 2024 a k vyhodnocení byly použity statistické metody. Výsledky: Výsledky ukazují, že image sportovců je velmi subjektivní a každému se na sportovcích může líbit něco jiného. Je možné však tvrdit, že faktory jako jsou logo, samotný výkon hráče či fyzická zdatnost nehrají v šipkařském prostředí při budování image hráčů tak velkou roli jako fyzická atraktivita, vztah s fanoušky či výběr nástupní písně. Klíčová slova: image značky sportovce, šipky, profesionální šipkaři, fanoušci šipek, analýza, marketingový výzkumcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Research of image of professional darts players Objectives: The main aim of this work is to analyse the general factors influencing the image of athletes in the darts industry, to evaluate how these factors contribute to the formation of the image of a professional darts player and to create recommendations for athletes in the darts industry how to effectively influence and improve their own image. Methods: The work uses a quantitative method of electronic survey. The questionnaire was constructed based on the MABI (model of athlete brand image) and was suitably modified and supplemented to fit the questions into the darts environment. Data collection took place in May 2024 and statistical methods were used for evaluation. Results: The results show that the image of athletes is very subjective, and everyone may like something different about athletes. However, it can be argued that factors such as logo, player performance or physical fitness do not play as big a role in the darts environment in building the image of players as physical attractiveness, relationship with fans or choice of walk on song. Keywords: athlete brand image, darts, professional darts players, darts fans, analysis, marketing researchen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV