dc.contributor.advisor | Valentová, Lidmila | |
dc.creator | Veletová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-04-13T10:04:15Z | |
dc.date.available | 2017-04-13T10:04:15Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/19106 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce má teoreticko-praktický (metodický) charakter. Teoretická část se zabývá obdobím středního školního věku a mapuje všechny aspekty této vývojové fáze. Dále se zaměřuje na prezentaci třídních setkáváních jako nové formy práce se školní třídou. Z těchto poznatků vychází část praktická, kterou tvoří program detailně metodicky vypracovaných setkávání, jejichž cílem je prevence vzniku nežádoucích sociálních vztahů ve třídě. Tento program jsem následně realizovala ve 4. třídě ZŠ a podrobně reflektovala a vyvodila závěry. Předpokládám, že diplomová práce může být inspirací pro jiné pedagogy čtvrtých a pátých tříd základních škol pro zefektivnění jejich práce se třídou. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This dissertation has a theoretically-practical (methodical) character. The theoretical part deals with the middle age pupilage and surveys all aspects of this development phase. It further focuses on the presentation of class meetings as a new form of the work with a school class.These observations result into the practical part of the dissertation which consists of methodically itemized program of meetings, whose aim is to prevent the occurrence of unwanted social relations in the class. Afterwards, this program was executed by me in the fourth class, in detail reflection was made and conclusions were drawn. I suppose that this dissertation can serve as an inspiration for other pedagogues of fourth and fifth classes of primary schools resulting into more efficient work with the class. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Třídní setkávání jako nástroj prosociálního učení | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-01-07 | |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 70167 | |
dc.title.translated | Class meetings as a social-favor education | en_US |
dc.contributor.referee | Trpišovská, Dobromila | |
dc.identifier.aleph | 001103833 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra psychologie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce má teoreticko-praktický (metodický) charakter. Teoretická část se zabývá obdobím středního školního věku a mapuje všechny aspekty této vývojové fáze. Dále se zaměřuje na prezentaci třídních setkáváních jako nové formy práce se školní třídou. Z těchto poznatků vychází část praktická, kterou tvoří program detailně metodicky vypracovaných setkávání, jejichž cílem je prevence vzniku nežádoucích sociálních vztahů ve třídě. Tento program jsem následně realizovala ve 4. třídě ZŠ a podrobně reflektovala a vyvodila závěry. Předpokládám, že diplomová práce může být inspirací pro jiné pedagogy čtvrtých a pátých tříd základních škol pro zefektivnění jejich práce se třídou. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This dissertation has a theoretically-practical (methodical) character. The theoretical part deals with the middle age pupilage and surveys all aspects of this development phase. It further focuses on the presentation of class meetings as a new form of the work with a school class.These observations result into the practical part of the dissertation which consists of methodically itemized program of meetings, whose aim is to prevent the occurrence of unwanted social relations in the class. Afterwards, this program was executed by me in the fourth class, in detail reflection was made and conclusions were drawn. I suppose that this dissertation can serve as an inspiration for other pedagogues of fourth and fifth classes of primary schools resulting into more efficient work with the class. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011038330106986 | |