Zobrazit minimální záznam

Class meetings as a social-favor education
dc.contributor.advisorValentová, Lidmila
dc.creatorVeletová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-13T10:04:15Z
dc.date.available2017-04-13T10:04:15Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/19106
dc.description.abstractDiplomová práce má teoreticko-praktický (metodický) charakter. Teoretická část se zabývá obdobím středního školního věku a mapuje všechny aspekty této vývojové fáze. Dále se zaměřuje na prezentaci třídních setkáváních jako nové formy práce se školní třídou. Z těchto poznatků vychází část praktická, kterou tvoří program detailně metodicky vypracovaných setkávání, jejichž cílem je prevence vzniku nežádoucích sociálních vztahů ve třídě. Tento program jsem následně realizovala ve 4. třídě ZŠ a podrobně reflektovala a vyvodila závěry. Předpokládám, že diplomová práce může být inspirací pro jiné pedagogy čtvrtých a pátých tříd základních škol pro zefektivnění jejich práce se třídou.cs_CZ
dc.description.abstractThis dissertation has a theoretically-practical (methodical) character. The theoretical part deals with the middle age pupilage and surveys all aspects of this development phase. It further focuses on the presentation of class meetings as a new form of the work with a school class.These observations result into the practical part of the dissertation which consists of methodically itemized program of meetings, whose aim is to prevent the occurrence of unwanted social relations in the class. Afterwards, this program was executed by me in the fourth class, in detail reflection was made and conclusions were drawn. I suppose that this dissertation can serve as an inspiration for other pedagogues of fourth and fifth classes of primary schools resulting into more efficient work with the class.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleTřídní setkávání jako nástroj prosociálního učenícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-01-07
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70167
dc.title.translatedClass meetings as a social-favor educationen_US
dc.contributor.refereeTrpišovská, Dobromila
dc.identifier.aleph001103833
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce má teoreticko-praktický (metodický) charakter. Teoretická část se zabývá obdobím středního školního věku a mapuje všechny aspekty této vývojové fáze. Dále se zaměřuje na prezentaci třídních setkáváních jako nové formy práce se školní třídou. Z těchto poznatků vychází část praktická, kterou tvoří program detailně metodicky vypracovaných setkávání, jejichž cílem je prevence vzniku nežádoucích sociálních vztahů ve třídě. Tento program jsem následně realizovala ve 4. třídě ZŠ a podrobně reflektovala a vyvodila závěry. Předpokládám, že diplomová práce může být inspirací pro jiné pedagogy čtvrtých a pátých tříd základních škol pro zefektivnění jejich práce se třídou.cs_CZ
uk.abstract.enThis dissertation has a theoretically-practical (methodical) character. The theoretical part deals with the middle age pupilage and surveys all aspects of this development phase. It further focuses on the presentation of class meetings as a new form of the work with a school class.These observations result into the practical part of the dissertation which consists of methodically itemized program of meetings, whose aim is to prevent the occurrence of unwanted social relations in the class. Afterwards, this program was executed by me in the fourth class, in detail reflection was made and conclusions were drawn. I suppose that this dissertation can serve as an inspiration for other pedagogues of fourth and fifth classes of primary schools resulting into more efficient work with the class.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990011038330106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV