Zobrazit minimální záznam

The expectations of citizens of the Czech Republic aged 18-25 from the media communication of the President of the Czech Republic on the example of Petr Pavel
dc.contributor.advisorKlabíková Rábová, Tereza
dc.creatorHomolová, Radka
dc.date.accessioned2024-07-10T06:44:28Z
dc.date.available2024-07-10T06:44:28Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191338
dc.description.abstractThis bachelor's thesis "Expectations of Czech citizens aged 1825 from the media communication of the president of the Czech Republic using the example of Petr Pavel" aims to reveal and describe what values, characteristics, approaches and elements this population group expects from the president's communication, to map their perception of media communication of the presidential office and give a more accurate picture of their method of obtaining information about the performance of the office of the president. Furthermore, this thesis focuses on obtaining a comprehensive idea of the ideal frequency and channels for the media presentation of the president from the perspective of the investigated age group. This bachelor's thesis opens with a theoretical part introducing values, factors and concepts of media communication described in scientific literature, as well as studies, researches and findings in the field of media communication related to the consumption of media by the examined age group. In the second part, the thesis deals with the methodology of the research presented in the third and final part of this bachelor's thesis. The research was conducted in two stages. The first phase consisted of quantitative research in the form of a questionnaire survey, the results of which were then used...en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce "Oekávání obanů R ve věku 18-25 let od mediální komunikace prezidenta eské republiky na příkladu Petra Pavla" má za cíl odhalit a popsat, jaké hodnoty, vlastnosti, přístupy a elementy oekává tato populaní skupina od komunikace prezidenta, zmapovat jejich vnímání mediální komunikace prezidentského úřadu a podat přesnější obraz o jejich způsobu získávání informací o výkonu úřadu prezidenta. Dalším z cílů je vytvoření ucelené představy o vhodné frekvenci a kanálech pro mediální prezentaci prezidenta z pohledu zkoumané věkové skupiny. Práce je rozdělena na ást teoretickou, která představuje hodnoty, faktory a koncepty mediální komunikace popsané v odborné literatuře, dále pak dosavadní studie, výzkumy a poznatky v oblasti mediální komunikace související se zkoumanou věkovou skupinou. V druhé ásti se práce věnuje metodologii výzkumu, který je předmětem třetí a závěrené ásti této bakalářské práce. Výzkum proběhl ve dvou etapách. První fáze sestávala z kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření, jeho výsledky pak byly použity jako odrazový můstek pro šetření v rámci druhé, kvalitativní etapy výzkumu realizované prostřednictvím individuálních polostrukturovaných rozhovorů. Pro analýzu rozhovorů byla využita zakotvená teorie. Výzkum přinesl poznatky v oblasti...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPresidenten_US
dc.subjectinstitutionen_US
dc.subjectexpectationsen_US
dc.subjectyoung adultsen_US
dc.subjectyoung votersen_US
dc.subjectmedia communicationen_US
dc.subjectPrezidentcs_CZ
dc.subjectinstitucecs_CZ
dc.subjectočekávánícs_CZ
dc.subjectmladí lidécs_CZ
dc.subjectmladí voličics_CZ
dc.subjectmediální komunikacecs_CZ
dc.titleOčekávání občanů ČR ve věku 18-25 let od mediální komunikace prezidenta České republiky na příkladu Petra Pavlacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-19
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId262895
dc.title.translatedThe expectations of citizens of the Czech Republic aged 18-25 from the media communication of the President of the Czech Republic on the example of Petr Pavelen_US
dc.contributor.refereeLütke Notarp, Ulrike
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Mediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Media Studiesen_US
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Mediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Media Studiesen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce "Oekávání obanů R ve věku 18-25 let od mediální komunikace prezidenta eské republiky na příkladu Petra Pavla" má za cíl odhalit a popsat, jaké hodnoty, vlastnosti, přístupy a elementy oekává tato populaní skupina od komunikace prezidenta, zmapovat jejich vnímání mediální komunikace prezidentského úřadu a podat přesnější obraz o jejich způsobu získávání informací o výkonu úřadu prezidenta. Dalším z cílů je vytvoření ucelené představy o vhodné frekvenci a kanálech pro mediální prezentaci prezidenta z pohledu zkoumané věkové skupiny. Práce je rozdělena na ást teoretickou, která představuje hodnoty, faktory a koncepty mediální komunikace popsané v odborné literatuře, dále pak dosavadní studie, výzkumy a poznatky v oblasti mediální komunikace související se zkoumanou věkovou skupinou. V druhé ásti se práce věnuje metodologii výzkumu, který je předmětem třetí a závěrené ásti této bakalářské práce. Výzkum proběhl ve dvou etapách. První fáze sestávala z kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření, jeho výsledky pak byly použity jako odrazový můstek pro šetření v rámci druhé, kvalitativní etapy výzkumu realizované prostřednictvím individuálních polostrukturovaných rozhovorů. Pro analýzu rozhovorů byla využita zakotvená teorie. Výzkum přinesl poznatky v oblasti...cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis "Expectations of Czech citizens aged 1825 from the media communication of the president of the Czech Republic using the example of Petr Pavel" aims to reveal and describe what values, characteristics, approaches and elements this population group expects from the president's communication, to map their perception of media communication of the presidential office and give a more accurate picture of their method of obtaining information about the performance of the office of the president. Furthermore, this thesis focuses on obtaining a comprehensive idea of the ideal frequency and channels for the media presentation of the president from the perspective of the investigated age group. This bachelor's thesis opens with a theoretical part introducing values, factors and concepts of media communication described in scientific literature, as well as studies, researches and findings in the field of media communication related to the consumption of media by the examined age group. In the second part, the thesis deals with the methodology of the research presented in the third and final part of this bachelor's thesis. The research was conducted in two stages. The first phase consisted of quantitative research in the form of a questionnaire survey, the results of which were then used...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV