Zobrazit minimální záznam

Employer branding on selected social networks in the teal organization Applifting
dc.contributor.advisorMoravcová, Hana
dc.creatorFarářová, Magdaléna
dc.date.accessioned2024-07-10T06:47:55Z
dc.date.available2024-07-10T06:47:55Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191356
dc.description.abstract(anglicky) The topic of my bachelor thesis are teal companies and their functioning based on teal principles. At the same time, my thesis also delves into the topic of employer branding and employee value proposition as an integral part of the communication of companies in today's online world as well as a form of linking the values offered by the company. The aim of my thesis is to find out whether or not the employee value proposition presented by teal company Applifting on social media, and mainly on the social network Instagram, played a significant role in the job decisions making process of current employees or not. To ensure objective results, the research part, specifically the questionnaire survey, was conducted in two comparable software companies based in Prague, but with different management styles. The results were compared to see how employees of these two different companies perceive the values presented by their company they currently work at. The results then showed that the employees do not perceive these values with a great difference, no matter if the company was teal or not.en_US
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce jsou tyrkysové společnosti a jejich fungování na základě tohoto principu. Zároveň se v práci také zaobírám tématikou employer brandingu a employee value proposition jako nedílnou součástí fungování společností v dnešním online světě a jako formou propojení nabízených hodnot danou společností. Cílem mé práce je zjistit, zda hodnotová nabídka prezentovaná tyrkysovou společností Applifting na sociálních sítích, a převážně na sociální síti Instagram, hrály podstatnou roli při rozhodování současných zaměstnanců o práci či nikoliv. Aby bylo zajištěno objektivních výsledků, byla výzkumná část, konkrétně dotazníkové šetření, provedena u dvou srovnatelných softwarových společností sídlících v Praze s odlišným způsobem řízení avýsledky mezi sebou porovnány. Díky tomu tak bylo poskytnuto objektivnějšího výsledku ohledně vnímání hodnot aktuálními zaměstnanci těchto společností. Z výsledků bylo zjištěno, že zaměstnanci obou společností vnímají tyto hodnoty srovnatelně, bez ohledu na to, zda se společnost řídí tyrkysovými principy či nikoliv.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectemployer brandingen_US
dc.subjectemployee value propositionen_US
dc.subjectteal companyen_US
dc.subjectteal modelen_US
dc.subjectmain pillars of teal companiesen_US
dc.subjectcultureen_US
dc.subjectwholenessen_US
dc.subjectemployer brandingcs_CZ
dc.subjectemployee value propositioncs_CZ
dc.subjecttyrkysová společnostcs_CZ
dc.subjecttyrkysový modelcs_CZ
dc.subjectzákladní pilíře tyrkysových společnostícs_CZ
dc.subjectkulturacs_CZ
dc.subjectcelistvostcs_CZ
dc.titleEmployer branding na vybraných sociálních sítích tyrkysové společnosti Appliftingcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-19
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263290
dc.title.translatedEmployer branding on selected social networks in the teal organization Appliftingen_US
dc.contributor.refereeOukropec, Jindřich
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Mediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Media Studiesen_US
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Mediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Media Studiesen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem mé bakalářské práce jsou tyrkysové společnosti a jejich fungování na základě tohoto principu. Zároveň se v práci také zaobírám tématikou employer brandingu a employee value proposition jako nedílnou součástí fungování společností v dnešním online světě a jako formou propojení nabízených hodnot danou společností. Cílem mé práce je zjistit, zda hodnotová nabídka prezentovaná tyrkysovou společností Applifting na sociálních sítích, a převážně na sociální síti Instagram, hrály podstatnou roli při rozhodování současných zaměstnanců o práci či nikoliv. Aby bylo zajištěno objektivních výsledků, byla výzkumná část, konkrétně dotazníkové šetření, provedena u dvou srovnatelných softwarových společností sídlících v Praze s odlišným způsobem řízení avýsledky mezi sebou porovnány. Díky tomu tak bylo poskytnuto objektivnějšího výsledku ohledně vnímání hodnot aktuálními zaměstnanci těchto společností. Z výsledků bylo zjištěno, že zaměstnanci obou společností vnímají tyto hodnoty srovnatelně, bez ohledu na to, zda se společnost řídí tyrkysovými principy či nikoliv.cs_CZ
uk.abstract.en(anglicky) The topic of my bachelor thesis are teal companies and their functioning based on teal principles. At the same time, my thesis also delves into the topic of employer branding and employee value proposition as an integral part of the communication of companies in today's online world as well as a form of linking the values offered by the company. The aim of my thesis is to find out whether or not the employee value proposition presented by teal company Applifting on social media, and mainly on the social network Instagram, played a significant role in the job decisions making process of current employees or not. To ensure objective results, the research part, specifically the questionnaire survey, was conducted in two comparable software companies based in Prague, but with different management styles. The results were compared to see how employees of these two different companies perceive the values presented by their company they currently work at. The results then showed that the employees do not perceive these values with a great difference, no matter if the company was teal or not.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV