Zobrazit minimální záznam

Communication campaign proposal for a medical device
dc.contributor.advisorZavadilová, Tereza
dc.creatorKomárek, Vojtěch
dc.date.accessioned2024-07-10T06:52:33Z
dc.date.available2024-07-10T06:52:33Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191378
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to design a communication campaign to increase the traffic of the acp-terapie.cz website for the company Arthrex. The thesis finds out the necessary information to design the campaign by means of a semi-structured interview. The thesis answers the research question how the company should increase the traffic to the acp-terapie.cz website. In order to increase traffic to acp-terapie.cz, a company should follow several key steps. First, it is necessary to identify the target group, which consists of men and women aged 40-60 with active lifestyles and middle to upper income. The goal of the campaign is to attract 500 new patients per year, which requires increasing traffic to the site to 60,000 to 112,000 visits per year. To reach this group, the company should use a combination of PPC advertising, social media, PR and waiting room advertising to increase awareness and attract visitors to the site. The media mix and budget should be flexibly adjusted based on the first few months of the campaign and data collected from conversions and diagnostics. Evaluation of the campaign's effectiveness should be ongoing using data analysis and physician feedbacks.en_US
dc.description.abstractCíl této práce je navrhnout komunikační kampaň pro zvýšení návštěvnosti webu acp-terapie.cz pro firmu Arthrex. Práce zjišťuje potřebné informace k sestavení kampaně pomocí polostrukturovaného rozhovoru. Práce zodpovídá výzkumnou otázku jak by měla firma zvýšit návštěvnost webu acp-terapie.cz. Pro zvýšení návštěvnosti webu acp-terapie.cz by firma měla sledovat několik klíčových kroků. Nejprve je nutné identifikovat cílovou skupinu, kterou tvoří muži a ženy ve věku 40-60 let s aktivním životním stylem a středním až vyšším příjmem. Cílem kampaně je získat 500 nových pacientů ročně, což vyžaduje zvýšení návštěvnosti webu na 60 000 až 112 000 návštěv ročně. Pro oslovení této skupiny by měla firma využít kombinaci PPC reklamy, sociálních médií, PR a reklamy v čekárnách, aby zvýšila povědomí a přilákala návštěvníky na web. Mediální mix a rozpočet by měly být pružně přizpůsobeny na základě prvních měsíců kampaně a dat získaných z konverzí a diagnostiky. Evaluace efektivity kampaně by měla probíhat průběžně s využitím analýzy dat a feedbacku od lékařů.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectCommunication campaignen_US
dc.subjectmedical deviceen_US
dc.subjectweb trafficen_US
dc.subjecthealthcareen_US
dc.subjectKomunikační kampaňcs_CZ
dc.subjectzdravotnický prostředekcs_CZ
dc.subjectnávštěvnost webucs_CZ
dc.subjectzdravotnictvícs_CZ
dc.titleNávrh komunikační kampaně pro zdravotnický prostředekcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-19
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263734
dc.title.translatedCommunication campaign proposal for a medical deviceen_US
dc.contributor.refereeKlabíková Rábová, Tereza
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCíl této práce je navrhnout komunikační kampaň pro zvýšení návštěvnosti webu acp-terapie.cz pro firmu Arthrex. Práce zjišťuje potřebné informace k sestavení kampaně pomocí polostrukturovaného rozhovoru. Práce zodpovídá výzkumnou otázku jak by měla firma zvýšit návštěvnost webu acp-terapie.cz. Pro zvýšení návštěvnosti webu acp-terapie.cz by firma měla sledovat několik klíčových kroků. Nejprve je nutné identifikovat cílovou skupinu, kterou tvoří muži a ženy ve věku 40-60 let s aktivním životním stylem a středním až vyšším příjmem. Cílem kampaně je získat 500 nových pacientů ročně, což vyžaduje zvýšení návštěvnosti webu na 60 000 až 112 000 návštěv ročně. Pro oslovení této skupiny by měla firma využít kombinaci PPC reklamy, sociálních médií, PR a reklamy v čekárnách, aby zvýšila povědomí a přilákala návštěvníky na web. Mediální mix a rozpočet by měly být pružně přizpůsobeny na základě prvních měsíců kampaně a dat získaných z konverzí a diagnostiky. Evaluace efektivity kampaně by měla probíhat průběžně s využitím analýzy dat a feedbacku od lékařů.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis is to design a communication campaign to increase the traffic of the acp-terapie.cz website for the company Arthrex. The thesis finds out the necessary information to design the campaign by means of a semi-structured interview. The thesis answers the research question how the company should increase the traffic to the acp-terapie.cz website. In order to increase traffic to acp-terapie.cz, a company should follow several key steps. First, it is necessary to identify the target group, which consists of men and women aged 40-60 with active lifestyles and middle to upper income. The goal of the campaign is to attract 500 new patients per year, which requires increasing traffic to the site to 60,000 to 112,000 visits per year. To reach this group, the company should use a combination of PPC advertising, social media, PR and waiting room advertising to increase awareness and attract visitors to the site. The media mix and budget should be flexibly adjusted based on the first few months of the campaign and data collected from conversions and diagnostics. Evaluation of the campaign's effectiveness should be ongoing using data analysis and physician feedbacks.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV