Zobrazit minimální záznam

Development and implementation of green marketing in the watch indrustry from 2019 to the present
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorDonnerová, Denisa
dc.date.accessioned2024-11-29T19:21:04Z
dc.date.available2024-11-29T19:21:04Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191395
dc.description.abstractPráce na téma vývoj a implementace green marketingu v hodinářském průmyslu od roku 2019 do současnosti má za cíl zjistit, jak moc hodinářské značky green marketing využívají, a jak jej implementují do své strategie. Zároveň je cílem zjistit, zda má sociální třída cílové skupiny značky vliv na množství využití green marketingu značkou. V teoretické části práce vysvětluje koncept green marketingu, který je stěžejní pro celý výzkum. Dále jej propojuje s konceptem sociální odpovědnosti firem. Zbylé kapitoly jsou věnovány vztahu spotřebitelů s udržitelným chováním a představení hodinářského průmyslu, jeho vývoje a environmentálních otázek s ním spojených. Mimo jiné jsou představeny i značky Citizen, Oris a IWC, které jsou dále zkoumány. Samotný výzkum byl proveden kvantitativní obsahovou analýzou a na sociálních sítích Facebook a Instagram i na webových stránkách pomocí klíčových slov zjišťoval, jak moc značky komunikují green marketing. V závěru práce jsou diskutovány nejen výsledky výzkumu, ale také jeho limity a příležitosti pro budoucí výzkum.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis on the development and implementation of green marketing in the watch industry from 2019 to the present aims to find out how much watch brands are using green marketing and how they are implementing it in their strategy. It also aims to find out whether the social class of a brand's target audience has an impact on the amount of green marketing usage by a brand. In the theoretical part, the thesis explains the concept of green marketing which is crucial for the whole research. Furthermore, it links it to the concept of corporate social responsibility. The remaining chapters are devoted to the relationship of consumers with sustainable behaviour and to the introduction of the watch industry, its development and the environmental issues associated with it. Among others, the brands Citizen, Oris and IWC are introduced and further explored. The research itself was carried out through quantitative content analysis, using keywords on the social media platforms Facebook and Instagram as well as on the website to determine how much brands communicate green marketing. The thesis concludes by discussing not only the results of the research, but also its limitations and opportunities for future research.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectgreen marketingen_US
dc.subjectwatch industryen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectonline communicationen_US
dc.subjectsustainabilityen_US
dc.subjectcontent analysisen_US
dc.subjectgreen marketingcs_CZ
dc.subjecthodinářský průmyslcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectonline komunikacecs_CZ
dc.subjectudržitelnostcs_CZ
dc.subjectobsahová analýzacs_CZ
dc.titleVývoj a implementace green marketingu v hodinářském průmyslu od roku 2019 do současnostics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-19
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263738
dc.title.translatedDevelopment and implementation of green marketing in the watch indrustry from 2019 to the presenten_US
dc.contributor.refereeZavadilová, Tereza
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce na téma vývoj a implementace green marketingu v hodinářském průmyslu od roku 2019 do současnosti má za cíl zjistit, jak moc hodinářské značky green marketing využívají, a jak jej implementují do své strategie. Zároveň je cílem zjistit, zda má sociální třída cílové skupiny značky vliv na množství využití green marketingu značkou. V teoretické části práce vysvětluje koncept green marketingu, který je stěžejní pro celý výzkum. Dále jej propojuje s konceptem sociální odpovědnosti firem. Zbylé kapitoly jsou věnovány vztahu spotřebitelů s udržitelným chováním a představení hodinářského průmyslu, jeho vývoje a environmentálních otázek s ním spojených. Mimo jiné jsou představeny i značky Citizen, Oris a IWC, které jsou dále zkoumány. Samotný výzkum byl proveden kvantitativní obsahovou analýzou a na sociálních sítích Facebook a Instagram i na webových stránkách pomocí klíčových slov zjišťoval, jak moc značky komunikují green marketing. V závěru práce jsou diskutovány nejen výsledky výzkumu, ale také jeho limity a příležitosti pro budoucí výzkum.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis on the development and implementation of green marketing in the watch industry from 2019 to the present aims to find out how much watch brands are using green marketing and how they are implementing it in their strategy. It also aims to find out whether the social class of a brand's target audience has an impact on the amount of green marketing usage by a brand. In the theoretical part, the thesis explains the concept of green marketing which is crucial for the whole research. Furthermore, it links it to the concept of corporate social responsibility. The remaining chapters are devoted to the relationship of consumers with sustainable behaviour and to the introduction of the watch industry, its development and the environmental issues associated with it. Among others, the brands Citizen, Oris and IWC are introduced and further explored. The research itself was carried out through quantitative content analysis, using keywords on the social media platforms Facebook and Instagram as well as on the website to determine how much brands communicate green marketing. The thesis concludes by discussing not only the results of the research, but also its limitations and opportunities for future research.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV