Zobrazit minimální záznam

Supervision as a Tool for Support and Development of Primary School Employees
dc.contributor.advisorFonville, Alexandra
dc.creatorBorovcová, Markéta
dc.date.accessioned2024-11-29T14:09:47Z
dc.date.available2024-11-29T14:09:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191504
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá supervizí jako nástrojem podpory a rozvoje zaměstnanců základních škol. Cílem diplomové práce je analyzovat proces implementace služby supervize na základní školy a zkoumat různé možnosti a formy jejího využití u zaměstnanců základních škol. Nejprve se práce zaměřuje na definici, cíle a funkce supervize. Dále zkoumá možné formy a využití supervize u zaměstnanců základních škol včetně její historie a aktuálního stavu využívání v českém školství a pozornost je věnována také specifikům supervize ve školním prostředí oproti jiným oborům. Dále práce popisuje proces implementace služby supervize na základní školy včetně přípravné fáze před implementací a zabývá se podmínkami a faktory, které podporují úspěšnou implementaci a rozvoj supervizní praxe. Práce obsahuje empirické šetření, jehož cílem je analyzovat proces implementace a rozvoj supervizní praxe na základních školách v Praze a Středočeském kraji z pohledu vedoucích pracovníků základních škol a z pohledu supervizorů realizujících supervizi na základních školách, s důrazem na identifikaci faktorů, které úspěšnou implementaci a udržitelný rozvoj supervizní praxe podporují, včetně subjektivně vnímaných přínosů, bariér a limitů supervize na základních školách. Dílčím cílem bylo analyzovat aktuální stav využívání supervize na...cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis deals with supervision as a tool for support and development of primary school staff. The aim of the thesis is to analyse the process of implementation of supervision service in primary schools and to investigate different possibilities and forms of its use among primary school staff. First, the thesis focuses on the definition, objectives and functions of supervision. It then examines the possible forms and uses of supervision for primary school staff, including its history and current state of use in the Czech education system, and attention is also paid to the specifics of supervision in the school environment compared to other fields. Furthermore, the thesis describes the process of implementing supervision services in primary schools, including the preparatory phase before implementation, and discusses the conditions and factors that support the successful implementation and development of supervision practice. The thesis includes an empirical investigation aimed at analysing the process of implementation and development of supervision practice in primary schools in Prague and the Central Bohemia Region from the perspective of primary school managers and from the perspective of supervisors implementing supervision in primary schools, with an emphasis on identifying factors that...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectsupervision|supervision in school|supervision of primary school employees|the process of implementing supervision|benefits and limits of supervision|motivations and barriers to the use of supervision|supervisor|primary schoolen_US
dc.subjectsupervize|supervize ve škole|supervize zaměstnanců základních škol|implementace supervize|přínosy a limity supervize|motivace a bariéry využívání supervize|supervizor|základní školacs_CZ
dc.titleSupervize jako nástroj podpory a rozvoje zaměstnanců základních školcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-19
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId266599
dc.title.translatedSupervision as a Tool for Support and Development of Primary School Employeesen_US
dc.contributor.refereeVojtko, Tibor
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-program.enAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá supervizí jako nástrojem podpory a rozvoje zaměstnanců základních škol. Cílem diplomové práce je analyzovat proces implementace služby supervize na základní školy a zkoumat různé možnosti a formy jejího využití u zaměstnanců základních škol. Nejprve se práce zaměřuje na definici, cíle a funkce supervize. Dále zkoumá možné formy a využití supervize u zaměstnanců základních škol včetně její historie a aktuálního stavu využívání v českém školství a pozornost je věnována také specifikům supervize ve školním prostředí oproti jiným oborům. Dále práce popisuje proces implementace služby supervize na základní školy včetně přípravné fáze před implementací a zabývá se podmínkami a faktory, které podporují úspěšnou implementaci a rozvoj supervizní praxe. Práce obsahuje empirické šetření, jehož cílem je analyzovat proces implementace a rozvoj supervizní praxe na základních školách v Praze a Středočeském kraji z pohledu vedoucích pracovníků základních škol a z pohledu supervizorů realizujících supervizi na základních školách, s důrazem na identifikaci faktorů, které úspěšnou implementaci a udržitelný rozvoj supervizní praxe podporují, včetně subjektivně vnímaných přínosů, bariér a limitů supervize na základních školách. Dílčím cílem bylo analyzovat aktuální stav využívání supervize na...cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with supervision as a tool for support and development of primary school staff. The aim of the thesis is to analyse the process of implementation of supervision service in primary schools and to investigate different possibilities and forms of its use among primary school staff. First, the thesis focuses on the definition, objectives and functions of supervision. It then examines the possible forms and uses of supervision for primary school staff, including its history and current state of use in the Czech education system, and attention is also paid to the specifics of supervision in the school environment compared to other fields. Furthermore, the thesis describes the process of implementing supervision services in primary schools, including the preparatory phase before implementation, and discusses the conditions and factors that support the successful implementation and development of supervision practice. The thesis includes an empirical investigation aimed at analysing the process of implementation and development of supervision practice in primary schools in Prague and the Central Bohemia Region from the perspective of primary school managers and from the perspective of supervisors implementing supervision in primary schools, with an emphasis on identifying factors that...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV