Zobrazit minimální záznam

Strategic work with brand in Czech football clubs
dc.contributor.advisorOpelík, Daniel
dc.creatorŠkvárová, Kateřina
dc.date.accessioned2024-07-11T06:33:49Z
dc.date.available2024-07-11T06:33:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191521
dc.description.abstractTitle: Strategic work with brand in Czech football clubs Objectives: The main aim of this work is to map the situation in area of strategic work with brand in Czech professional football clubs and others related areas. Methods: This thesis used quantitative method for fulfilling its aim, represented by questionnaire survey. Clubs of FORTUNA:LIGA and selected clubs of FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA were attended in the questionnaire survey. A wide range of question types were used within the survey, so it can provide as accurate mapping of the situation in clubs as possible. Results: This thesis allows situation mapping of strategic work with brand and its related areas. Furthermore, it provides insights from the club's perspectives on this area as well as areas related to this topic. Clubs expressed their perception of brand's potential, along with an overview their strong and weak spots. Keywords: sports marketing, brand, football, FORTUNA:LIGA, FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA, League football associationen_US
dc.description.abstractNázev: Strategická práce se značkou v českých fotbalových klubech Cíle: Hlavním cílem této práce je zmapovat situaci v oblasti strategické práce se značkou a také k ní se vztahující oblasti ve vybraných českých profesionálních fotbalových klubech. Metody: V práci byla využita metoda kvalitativního výzkumu, která byla zastoupena dotazníkovým šetření. Dotazníkového šetření se zúčastnily kluby FORTUNA:LIGY a také vybrané kluby FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY. V šetření bylo využito široké spektrum typů otázek, aby došlo k co nejpřesnějšímu zmapování situace v oblastech vztahujících se k tématu ve fotbalových klubech. Výsledky: Práce umožnila zmapování oblasti strategické práce se značkou v českých profesionálních fotbalových klubech. Poskytuje rovněž náhled klubů na oblasti vztahující se k tématu a možnost vyjádřit svůj postoj k potenciálu značky v příslušném klubu stejně jako náhled na své slabé a silné stránky. Klíčová slova: sportovní marketing, brand, fotbal, FORTUNA:LIGA, FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA, Ligová fotbalová asociacecs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsports marketingen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectfootballen_US
dc.subjectFORTUNA:LIGAen_US
dc.subjectFORTUNA:NÁRODNÍ LIGAen_US
dc.subjectLeague football associationen_US
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjectbrandcs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectFORTUNA:LIGAcs_CZ
dc.subjectFORTUNA:NÁRODNÍ LIGAcs_CZ
dc.subjectLigová fotbalová asociacecs_CZ
dc.titleStrategická práce se značkou v českých fotbalových klubechcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-20
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId249109
dc.title.translatedStrategic work with brand in Czech football clubsen_US
dc.contributor.refereeCrossan, William Morea
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSport Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSport Managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Strategická práce se značkou v českých fotbalových klubech Cíle: Hlavním cílem této práce je zmapovat situaci v oblasti strategické práce se značkou a také k ní se vztahující oblasti ve vybraných českých profesionálních fotbalových klubech. Metody: V práci byla využita metoda kvalitativního výzkumu, která byla zastoupena dotazníkovým šetření. Dotazníkového šetření se zúčastnily kluby FORTUNA:LIGY a také vybrané kluby FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY. V šetření bylo využito široké spektrum typů otázek, aby došlo k co nejpřesnějšímu zmapování situace v oblastech vztahujících se k tématu ve fotbalových klubech. Výsledky: Práce umožnila zmapování oblasti strategické práce se značkou v českých profesionálních fotbalových klubech. Poskytuje rovněž náhled klubů na oblasti vztahující se k tématu a možnost vyjádřit svůj postoj k potenciálu značky v příslušném klubu stejně jako náhled na své slabé a silné stránky. Klíčová slova: sportovní marketing, brand, fotbal, FORTUNA:LIGA, FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA, Ligová fotbalová asociacecs_CZ
uk.abstract.enTitle: Strategic work with brand in Czech football clubs Objectives: The main aim of this work is to map the situation in area of strategic work with brand in Czech professional football clubs and others related areas. Methods: This thesis used quantitative method for fulfilling its aim, represented by questionnaire survey. Clubs of FORTUNA:LIGA and selected clubs of FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA were attended in the questionnaire survey. A wide range of question types were used within the survey, so it can provide as accurate mapping of the situation in clubs as possible. Results: This thesis allows situation mapping of strategic work with brand and its related areas. Furthermore, it provides insights from the club's perspectives on this area as well as areas related to this topic. Clubs expressed their perception of brand's potential, along with an overview their strong and weak spots. Keywords: sports marketing, brand, football, FORTUNA:LIGA, FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA, League football associationen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code2
dc.contributor.consultantKaprálková, Michaela
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV