Business model malého podniku spravovaného Markétou Lukáčovou se zaměřením na marketingový plán
Business model of a small business directed by Markéta Lukáčová with an accent on a marketing plan
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/191547Identifikátory
SIS: 263750
Kolekce
- Kvalifikační práce [18289]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Moravcová, Hana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
20. 6. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Marketingový plán, business model, malý podnik, autenticita, situační analýza, kvalitativní výzkumKlíčová slova (anglicky)
Marketing plan, business model, small business, authenticity, situational analysis, qualitative researchCílem práce bylo popsat klíčové oblasti business modelu a vytvořit marketingový plán pro malý podnik spravovaný paní Markétou Lukáčovou. Práce se nejdříve věnuje vymezení teoretického rámce malého podnikání v České republice a Evropské unii. Stručně popisuje formu business modelu a marketingového plánu, kterou chce využít v návrhových částech práce. Následně probíhá charakteristika podniku, nabízeného sortimentu a služeb. V metodologické části se za pomoci dvou kvalitativních metod výzkumu zkoumají přesvědčení věrných a nových zákazníků ohledně zákaznického zážitku u paní Lukáčové. Před výzkumy se nacházejí situační analýzy, konkrétně matice hrozeb a příležitostí společně se SWOT a PESTLE analýzami. Analýzy doplní deskripce marketingové komunikace podniku paní Lukáčové a její konkurence. V návrhové části business modelu se podle Business Model Canvas stanoví jeho základní náležitosti. Jedná se především o popsání aktuální situace podniku, přičemž zmíněné schéma poskytne prostor pro implementaci nových skutečností. Zejména pak v hodnotové propozici, kde se pro podnik vytvoří klíčové hodnoty vhodné pro budoucí marketingovou komunikaci. V návrhové části marketingového plánu jsou provedeny jeho první tři části odvozené z odborné literatury. Skládá se z plánovacího procesu, marketingového strategického...
The main goal of this thesis was to describe the main fields of the business model and create a marketing plan for the small enterprise managed by Mrs. Lukáčová. The thesis firstly describes the theoretical framework of small enterprises in the Czech Republic and in the European Union. It briefly describes the form of the business model and the marketing plan, which will be used in the proposal parts of this thesis. Then a characterization of the business, offered products and services takes place. In the methodological parts thanks to two qualitative methods the perceptions of new and loyal customers are tested in connection with the business of Mrs. Lukáčová. Beforehand the situational analysis take place, namely the threat and opportunity matrix, SWOT analysis and PESTLE analysis. The description of marketing communication of the enterprise of Mrs. Lukáčová and competition is performed right after. In the proposal part of the business model the main necessities are written down in the template of Business Model Canvas. It mainly takes into account the actual situation of the business and then serves as a material that could help the implementation of new realities. Mainly the value proposition, where core values will be found, is appropriate for future marketing communication. In the proposal...