Zobrazit minimální záznam

Marketing Strategies of Czech Football Clubs: Targeting Fans through Match Programs
dc.contributor.advisorCrossan, William Morea
dc.creatorGrečl, Michal
dc.date.accessioned2024-11-29T14:01:04Z
dc.date.available2024-11-29T14:01:04Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191606
dc.description.abstractNázev: Marketingové strategie českých fotbalových klubů: Cílení na fanoušky skrze zápasové programy Cíle: Cílem diplomové práce je představit doporučení ke zvýšení úrovně fanouškovského zážitku v den utkání s ohledem na cíle marketingových týmů v oslovování jimi definovaných segmentů lidí. Práce nabízí vzájemnou komparaci skrze rozhovory s vysoce postavenými marketingovými pracovníky vybraných prvoligových účastníků nejvyšší české fotbalové soutěže, doplněné o přímá pozorování a analýzu dat, zaměřující se na podstatu a odůvodnění jednotlivých kroků, které kluby v rámci doprovodného zápasového programu realizují v návaznosti na jejich strategické cílení. Metody: Práce využívá kvalitativní přístup výzkumu u vybraných profesionálních fotbalových klubů nejvyšší české fotbalové soutěže, konkrétně hloubkové polostrukturované rozhovory s vysoce postavenými marketingovými pracovníky, zaměřující se na jejich vnímání, zkušenosti a rozhodovací procesy v oblasti marketingu společně s podstatou a odůvodněním jednotlivých kroků, které realizují. Výzkum dále zahrnuje přímá pozorování zápasových programů a analýzu dat shromážděných od fotbalových klubů a z veřejně dostupných zdrojů. Práce následně provádí komparativní analýzu, která umožňuje srovnání rozdílů a podobností v marketingových přístupech mezi...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing Strategies of Czech Football Clubs: Targeting Fans through Match Programs Objectives: The aim of the thesis is to present recommendations to increase the level of fan experience on match day with regard to the objectives of marketing teams in reaching their defined segments of people. The thesis offers a cross- comparison through interviews with high-level marketers of selected first league participants of the highest Czech football competition, complemented by direct observation and data analysis, focusing on the essence and justification of the individual steps implemented by the clubs in the matchday programme in relation to their strategic targeting. Methods: The thesis uses a qualitative research approach with selected professional football clubs in the top Czech football competition, specifically in-depth semi-structured interviews with high-level marketing staff, focusing on their perceptions, experiences and decision-making processes in the field of marketing, together with the essence and justification of the individual steps they implement. The research also includes direct observation of match programmes and analysis of data collected from football clubs and publicly available sources. The thesis then conducts a comparative analysis to compare the differences and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectStadium attendanceen_US
dc.subjectdemographic and geographic structureen_US
dc.subjectmatchday programen_US
dc.subjectatmosphereen_US
dc.subjectentertainmenten_US
dc.subjectexperienceen_US
dc.subjectinteractionen_US
dc.subjectdataen_US
dc.subjectCRMen_US
dc.subjectoptimisationen_US
dc.subjecttarget audienceen_US
dc.subjectNávštěvnost na stadionucs_CZ
dc.subjectdemografická a geografická strukturacs_CZ
dc.subjectdoprovodný programcs_CZ
dc.subjectatmosféracs_CZ
dc.subjectzábavacs_CZ
dc.subjectzážitekcs_CZ
dc.subjectinterakcecs_CZ
dc.subjectdatacs_CZ
dc.subjectCRMcs_CZ
dc.subjectoptimalizacecs_CZ
dc.subjectcílová skupinacs_CZ
dc.titleMarketingové strategie českých fotbalových klubů: Cílení na fanoušky skrze zápasové programycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-20
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId249434
dc.title.translatedMarketing Strategies of Czech Football Clubs: Targeting Fans through Match Programsen_US
dc.contributor.refereeKaprálková, Michaela
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSport Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSport Managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingové strategie českých fotbalových klubů: Cílení na fanoušky skrze zápasové programy Cíle: Cílem diplomové práce je představit doporučení ke zvýšení úrovně fanouškovského zážitku v den utkání s ohledem na cíle marketingových týmů v oslovování jimi definovaných segmentů lidí. Práce nabízí vzájemnou komparaci skrze rozhovory s vysoce postavenými marketingovými pracovníky vybraných prvoligových účastníků nejvyšší české fotbalové soutěže, doplněné o přímá pozorování a analýzu dat, zaměřující se na podstatu a odůvodnění jednotlivých kroků, které kluby v rámci doprovodného zápasového programu realizují v návaznosti na jejich strategické cílení. Metody: Práce využívá kvalitativní přístup výzkumu u vybraných profesionálních fotbalových klubů nejvyšší české fotbalové soutěže, konkrétně hloubkové polostrukturované rozhovory s vysoce postavenými marketingovými pracovníky, zaměřující se na jejich vnímání, zkušenosti a rozhodovací procesy v oblasti marketingu společně s podstatou a odůvodněním jednotlivých kroků, které realizují. Výzkum dále zahrnuje přímá pozorování zápasových programů a analýzu dat shromážděných od fotbalových klubů a z veřejně dostupných zdrojů. Práce následně provádí komparativní analýzu, která umožňuje srovnání rozdílů a podobností v marketingových přístupech mezi...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing Strategies of Czech Football Clubs: Targeting Fans through Match Programs Objectives: The aim of the thesis is to present recommendations to increase the level of fan experience on match day with regard to the objectives of marketing teams in reaching their defined segments of people. The thesis offers a cross- comparison through interviews with high-level marketers of selected first league participants of the highest Czech football competition, complemented by direct observation and data analysis, focusing on the essence and justification of the individual steps implemented by the clubs in the matchday programme in relation to their strategic targeting. Methods: The thesis uses a qualitative research approach with selected professional football clubs in the top Czech football competition, specifically in-depth semi-structured interviews with high-level marketing staff, focusing on their perceptions, experiences and decision-making processes in the field of marketing, together with the essence and justification of the individual steps they implement. The research also includes direct observation of match programmes and analysis of data collected from football clubs and publicly available sources. The thesis then conducts a comparative analysis to compare the differences and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV