Strategická komunikace kulturních akcí královského města Písek v poslední dekádě (2012-2022)
Strategic Communication of the culture of the royal city of Písek in the last decade (2012-2022)
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/191671Identifikátory
SIS: 263382
Kolekce
- Kvalifikační práce [18289]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Schneiderová, Soňa
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Strategická komunikace
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
21. 6. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
komunikace, marketing, marketingová komunikace, strategická komunikace, kultura, město, organizace, PísekKlíčová slova (anglicky)
communication, marketing, marketing communication, strategic communication, culture, city, organization, PísekCílem diplomové práce byla analýza a interpretace komunikování kulturních akcí vybraného města v daném časovém období od roku 2012 do roku 2022 a průzkum veřejného mínění o kultuře probíhající ve městě Písek. Teoretická část práce se zaměřuje na definování základních pojmů souvisejících s marketingovou a strategickou komunikací a na jejich využití v rámci komunikace měst a obcí. Praktická část analyzuje strategickou komunikaci města v daném časovém horizontu pomocí komparativní analýzy. Součástí je také dotazníkové šetření mezi obyvateli města týkající se spokojenosti s komunikačními a propagačními aktivitami.
The aim of the thesis was to analyse and interpret the communication of cultural events in the selected city in the given time period from 2012 to 2022 and to survey public opinion about culture in the city of Písek. The theoretical part of the thesis focuses on defining the basic concepts related to marketing and strategic communication and focusing on their use in the communication of cities and municipalities. The practical part analyses the strategic communication of the city in the given time horizon by means of a comparative analysis, supplemented by a questionnaire survey among the city residents concerning satisfaction with communication and promotional activities.