dc.contributor.advisor | Pergel, Martin | |
dc.creator | Popek, Michal | |
dc.date.accessioned | 2024-11-28T16:19:16Z | |
dc.date.available | 2024-11-28T16:19:16Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/192056 | |
dc.description.abstract | Výstupem této bakalářské práce je výukový program zaměřený na grafové algoritmy, který je určen pro použití na technicky zaměřených středních a vysokých školách. Součástí programu je proprietární jazyk Cb, který je použit pro psaní již zmíněných grafových algoritmů. V textu této práce se budeme bavit o zpracovávání a prezentování algroritmů uživateli, tedy se podíváme na kompilátor a jeho konstrukci a na krokování algoritmů při běhu programu. Dále jsme pro vykreslování grafů využili pružinkového algoritmu pro automatické generování jeho rozložení do okna aplikace. 1 | cs_CZ |
dc.description.abstract | The result of this bachelor thesis is an application for teaching graph algorithms intended to be used at technically oriented high schools and universities. The application comes with a proprietary language Cb, which is used to write before mentioned graph algorithms. In this text we shall discuss processing and presentation of algorithms, thus we will take a look at compiler and its construction and stepping of algorithms during run time. To draw the graphs we use force-directed graph drawing algorithms for generating the layout of graphs automatically on a computer screen. 1 | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | graphs|graph algorithms|compiler|MonoGame | en_US |
dc.subject | grafy|grafové algoritmy|kompilátor|MonoGame | cs_CZ |
dc.title | Animace grafových algoritmů v MonoGame | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-06-28 | |
dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 264062 | |
dc.title.translated | Animation of Graph Algorithms in MonoGame | en_US |
dc.contributor.referee | Kopecký, Michal | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Computer Science with specialisation in Computer Graphics, Vision and Game Development | en_US |
thesis.degree.discipline | Informatika se specializací Počítačová grafika, vidění a vývoj her | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Informatika se specializací Počítačová grafika, vidění a vývoj her | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Computer Science with specialisation in Computer Graphics, Vision and Game Development | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Výstupem této bakalářské práce je výukový program zaměřený na grafové algoritmy, který je určen pro použití na technicky zaměřených středních a vysokých školách. Součástí programu je proprietární jazyk Cb, který je použit pro psaní již zmíněných grafových algoritmů. V textu této práce se budeme bavit o zpracovávání a prezentování algroritmů uživateli, tedy se podíváme na kompilátor a jeho konstrukci a na krokování algoritmů při běhu programu. Dále jsme pro vykreslování grafů využili pružinkového algoritmu pro automatické generování jeho rozložení do okna aplikace. 1 | cs_CZ |
uk.abstract.en | The result of this bachelor thesis is an application for teaching graph algorithms intended to be used at technically oriented high schools and universities. The application comes with a proprietary language Cb, which is used to write before mentioned graph algorithms. In this text we shall discuss processing and presentation of algorithms, thus we will take a look at compiler and its construction and stepping of algorithms during run time. To draw the graphs we use force-directed graph drawing algorithms for generating the layout of graphs automatically on a computer screen. 1 | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |