dc.contributor.advisor | Márquez Guzmán, Daniel Alejandro | |
dc.creator | Kepková, Klára | |
dc.date.accessioned | 2024-11-28T22:06:41Z | |
dc.date.available | 2024-11-28T22:06:41Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/192170 | |
dc.description.abstract | V této práci se zaměřuji na první hodiny španělštiny jako cizího jazyka (ELE) při práci s dospělými a adolescentními studenty. Na tyto zmíněné skupiny se zaměřuji jednotlivě, zároveň je také porovnávám mezi sebou a vysvětluji rozdíly v přístupu studentů k jazyku. V tomto textu najdete odpovědi na to, jak se práce mezi těmito dvěma skupinami liší, jaké postupy, techniky a tendence jsou vhodné pro tyto věkové skupiny a jak učitel hodiny rozvíjí. Nastiňuji také témata, která lze během prvních hodin vysvětlit. K této práci mi pomáhá pozorování, které dělám na středních školách, v ústavech a na jazykových školách. Klíčová slova: španělština jako cizí jazyk (ELE), výuka, adolescenti, dospělí, první hodiny | cs_CZ |
dc.description.abstract | In this thesis, I focus on the first lessons of Spanish as a Foreign Language (ELE) when working with adult and adolescent students. I concentrate on these mentioned groups individually, at the same time I also compare them with each other and explain the differences in students' approach to language. In this text you find answers to how the work differs between these two groups, what procedures, techniques and tendencies are appropriate for these age groups and how the teacher develops the lessons. I also outline topics that can be explained in the first few hours. The observation I make in secondary schools, grammar schools and language schools help me in this work. Keywords: Spanish as a foreign language (ELE), teaching, teenagers, adolescents, adults, first classes | en_US |
dc.language | Spanish | cs_CZ |
dc.language.iso | es_ES | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Spanish as a foreign language (ELE)|teaching|adults|adolescents|Spanish|first classes | en_US |
dc.subject | španělština jako cizí jazyk (ELE)|výuka|dospělí|dospívající|španělský jazyk|první hodiny | cs_CZ |
dc.title | Trabajo con los adultos y los jóvenes durante las primeras clases de Español como Lengua Extranjera (ELE) | es_ES |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-06-17 | |
dc.description.department | Institute of Romance Studies | en_US |
dc.description.department | Ústav románských studií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 250756 | |
dc.title.translated | Work with adults and young learners during the first classes of Spanish as a foreign language (ELE) | en_US |
dc.title.translated | Práce s dospělými a adolescenty během prvních hodin španělštiny jako cizího jazyka (ELE) | cs_CZ |
dc.contributor.referee | González Lozano, Javier | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Španělský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání - Historie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Spanish Language and Literature for Teacher Education | en_US |
thesis.degree.program | Španělský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav románských studií | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Romance Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Španělský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání - Historie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-program.cs | Španělský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Spanish Language and Literature for Teacher Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | V této práci se zaměřuji na první hodiny španělštiny jako cizího jazyka (ELE) při práci s dospělými a adolescentními studenty. Na tyto zmíněné skupiny se zaměřuji jednotlivě, zároveň je také porovnávám mezi sebou a vysvětluji rozdíly v přístupu studentů k jazyku. V tomto textu najdete odpovědi na to, jak se práce mezi těmito dvěma skupinami liší, jaké postupy, techniky a tendence jsou vhodné pro tyto věkové skupiny a jak učitel hodiny rozvíjí. Nastiňuji také témata, která lze během prvních hodin vysvětlit. K této práci mi pomáhá pozorování, které dělám na středních školách, v ústavech a na jazykových školách. Klíčová slova: španělština jako cizí jazyk (ELE), výuka, adolescenti, dospělí, první hodiny | cs_CZ |
uk.abstract.en | In this thesis, I focus on the first lessons of Spanish as a Foreign Language (ELE) when working with adult and adolescent students. I concentrate on these mentioned groups individually, at the same time I also compare them with each other and explain the differences in students' approach to language. In this text you find answers to how the work differs between these two groups, what procedures, techniques and tendencies are appropriate for these age groups and how the teacher develops the lessons. I also outline topics that can be explained in the first few hours. The observation I make in secondary schools, grammar schools and language schools help me in this work. Keywords: Spanish as a foreign language (ELE), teaching, teenagers, adolescents, adults, first classes | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav románských studií | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |