Zobrazit minimální záznam

Comprehensive child developmenz in preschool upbringing
dc.contributor.advisorKomárková, Tereza
dc.creatorVlasáková, Kristýna
dc.date.accessioned2024-11-29T10:39:36Z
dc.date.available2024-11-29T10:39:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192238
dc.description.abstractTato bakalářská práce se komplexně věnuje celému předškolnímu období. Především se zaměřuje na dětský vývoj, kdy jsou popsána všechna odvětví vývoje, a to vždy ve vztahu ke konkrétnímu věkovému období. Zahrnuto je také prolínání znalostí o vývoji do dalších oblastí úzce spojených s profesí učitele v mateřské škole. Bližší poznání vývojových oblastí může být mnohem více užitečné, než se může na první pohled zdát. Umožňuje řešit komplexní problémy jakým může být například profesní vyhoření nebo otázky vhodné motivace. Umožnuje zlepšovat komunikaci mezi všemi účastníky výchovně-vzdělávacího procesu. Pomáhá všem učitelům v poznání dětí a zvolení vhodného výchovného přístupu. Je učitelům pomocníkem, při volbě činností. V neposlední řadě pomáhá pochopit svět dětskýma očima, což je zásadní pro všechny pedagogy, kteří chtějí mít ve školkách jen šťastné děti. Toto a mnohem více se lze dočíst v této bakalářské práci. Klíčová slova: Mateřská škola, vývoj, předškolní období, výchova, vzdělávání, školní zralost a připravenost, komunikace, vyhoření, diagnostika, motivace, aktivitycs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis is comprehensively devoted to the entire preschool period. It primarily focuses on child development where all branches of development are described, always in relation to a specific age period. The interweaving of knowledge about development into other areas closely related to the profession of a kindergarten teacher is also included. A closer look at developmental areas can be much more useful than it might seem at first glance. It makes it possible to solve complex problems such as professional burnout or issues of appropriate motivation. It makes it possible to improve communication between all participants in the educational process. It helps all teachers in getting to know children and choosing a suitable educational approach. It helps teachers in choosing activities. Last but not least, it helps to understand the world through children's eyes, which is essential for all educators who want only happy children in kindergartens. This and much more can be read in this bachelor thesis. Key words: Kindergarten, development, preschool period, upbringing, education, school preparedness and readiness, communication, burnout, diagnosis, motivation, activitiesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectkindergarten|development|preschool period|upbringing|education|school preparedness and readiness|communication|burnout|diagnosis|motivation|activitiesen_US
dc.subjectmateřská škola|vývoj|předškolní období|výchova|vzdělávání|školní zralost a připravenost|komunikace|vyhoření|diagnostika|motivace|aktivitycs_CZ
dc.titleKomplexní rozvoj dítěte v předškolní výchověcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-11
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId232681
dc.title.translatedComprehensive child developmenz in preschool upbringingen_US
dc.contributor.refereeSwoboda, Jaroslava
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se komplexně věnuje celému předškolnímu období. Především se zaměřuje na dětský vývoj, kdy jsou popsána všechna odvětví vývoje, a to vždy ve vztahu ke konkrétnímu věkovému období. Zahrnuto je také prolínání znalostí o vývoji do dalších oblastí úzce spojených s profesí učitele v mateřské škole. Bližší poznání vývojových oblastí může být mnohem více užitečné, než se může na první pohled zdát. Umožňuje řešit komplexní problémy jakým může být například profesní vyhoření nebo otázky vhodné motivace. Umožnuje zlepšovat komunikaci mezi všemi účastníky výchovně-vzdělávacího procesu. Pomáhá všem učitelům v poznání dětí a zvolení vhodného výchovného přístupu. Je učitelům pomocníkem, při volbě činností. V neposlední řadě pomáhá pochopit svět dětskýma očima, což je zásadní pro všechny pedagogy, kteří chtějí mít ve školkách jen šťastné děti. Toto a mnohem více se lze dočíst v této bakalářské práci. Klíčová slova: Mateřská škola, vývoj, předškolní období, výchova, vzdělávání, školní zralost a připravenost, komunikace, vyhoření, diagnostika, motivace, aktivitycs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis is comprehensively devoted to the entire preschool period. It primarily focuses on child development where all branches of development are described, always in relation to a specific age period. The interweaving of knowledge about development into other areas closely related to the profession of a kindergarten teacher is also included. A closer look at developmental areas can be much more useful than it might seem at first glance. It makes it possible to solve complex problems such as professional burnout or issues of appropriate motivation. It makes it possible to improve communication between all participants in the educational process. It helps all teachers in getting to know children and choosing a suitable educational approach. It helps teachers in choosing activities. Last but not least, it helps to understand the world through children's eyes, which is essential for all educators who want only happy children in kindergartens. This and much more can be read in this bachelor thesis. Key words: Kindergarten, development, preschool period, upbringing, education, school preparedness and readiness, communication, burnout, diagnosis, motivation, activitiesen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV