Zobrazit minimální záznam

Freedom from Dialogue. The Work of Radim Palouš in Conversation with Selected Philosophers and Theologians of Education
dc.creatorSvobodová, Zuzana
dc.date.accessioned2024-08-08T08:24:03Z
dc.date.available2024-08-08T08:24:03Z
dc.date.issued2022-12-01
dc.identifier.isbn978-80-88018-48-3cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192403
dc.description.abstractPráce se zabývá filosofií výchovy a teologií výchovy. Soustředí se na pojetí svobody v díle Radima Palouše v dialogu s filosofií výchovy a teologií výchovy čtyř myslitelů 20. století, kteří promýšleli svobodná umění. Jsou jimi: Jacques Maritain, Josef Pieper, James Vincent Schall a Stratford Caldecott. Práce obsahuje také souhrnnou bibliografii Radima Palouše.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the philosophy of education and the theology of education. It focuses on the notion of freedom in the work of Radim Palouš in dialogue with the philosophy of education and the theology of education of four 20th century thinkers who thought about the liberal arts. They are: Jacques Maritain, Joseph Pieper, James Vincent Schall and Stratford Caldecott. The work also includes a comprehensive bibliography by Radim Palouš.en
dc.languageČeštinacs
dc.publisherNárodohospodářský ústav Josefa Hlávkycs
dc.titleSvoboda z dialogu. Dílo Radima Palouše v rozhovoru s vybranými filosofy a teology výchovycs
dc.typehabilitační prácecs_CZ
dcterms.dateAccepted2024-06-12
dc.title.translatedFreedom from Dialogue. The Work of Radim Palouš in Conversation with Selected Philosophers and Theologians of Educationen
dc.contributor.refereeŠafin, Ján
dc.contributor.refereePelcová, Naděžda
dc.contributor.refereeMuchová, Ludmila
thesis.degree.disciplineTeologiecs
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs
uk.author.affiliationHusitská teologická fakultacs
uk.habilitation-board.chairmanLášek, Jan Blahoslav
uk.habilitation-board.memberWeis, Martin
uk.habilitation-board.memberKudláčová, Blanka
uk.habilitation-board.memberProkešová, Miriam
uk.habilitation-board.memberBalogová, Beáta
uk.abstract.csPráce se zabývá filosofií výchovy a teologií výchovy. Soustředí se na pojetí svobody v díle Radima Palouše v dialogu s filosofií výchovy a teologií výchovy čtyř myslitelů 20. století, kteří promýšleli svobodná umění. Jsou jimi: Jacques Maritain, Josef Pieper, James Vincent Schall a Stratford Caldecott. Práce obsahuje také souhrnnou bibliografii Radima Palouše.cs
uk.abstract.enThe thesis deals with the philosophy of education and the theology of education. It focuses on the notion of freedom in the work of Radim Palouš in dialogue with the philosophy of education and the theology of education of four 20th century thinkers who thought about the liberal arts. They are: Jacques Maritain, Joseph Pieper, James Vincent Schall and Stratford Caldecott. The work also includes a comprehensive bibliography by Radim Palouš.en
dc.subject.keywordRadim Paloušcs
dc.subject.keywordteologie výchovycs
dc.subject.keywordfilosofiecs
dc.subject.keyworddialogcs
dc.subject.keywordsvobodacs


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV