Negativní reklama před druhým kolem prezidentských voleb 2023
Negative Advertising before the Second Round of the Presidential Elections in 2023
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/192481Identifikátory
SIS: 261403
Kolekce
- Kvalifikační práce [18159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Mlejnek, Josef
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Politologie a mezinárodní vztahy
Katedra / ústav / klinika
Katedra politologie
Datum obhajoby
6. 6. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Negativní reklama, populismus, politická komunikace, sociální sítě, Andrej Babiš, prezidentské volbyKlíčová slova (anglicky)
Negative advertising, populism, political communication, social networks, Andrej Babiš, presidential electionTato bakalářská práce se zabývá předvolební kampani prezidentského kandidáta Andreje Babiše před druhým kolem české prezidentské volby v roce 2023. Věnuje se především vztahu negativní politické komunikace, populismu a sociálním sítím, kdy předmětem výzkumu jsou pro tuto práci příspěvky Andreje Babiše na sociální síti Facebook v mezidobí mezi prvním a druhým kolem prezidentské volby.
This bachelor's thesis focuses on the election campaign of the presidential candidate Andrej Babiš before the second round of the Czech presidential election in 2023. It focuses mainly on the relationship between negative political communication, populism, and social networks, where the subject of the research are Andrej Babiš's posts on Facebook in the interim period between the first and second round of the presidential election.