Zobrazit minimální záznam

Sports services of a selected academy in the Ötztal ski complex Austria
dc.contributor.advisorOpelík, Daniel
dc.creatorKulhánková, Klára
dc.date.accessioned2024-11-29T12:58:49Z
dc.date.available2024-11-29T12:58:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192528
dc.description.abstractNázev Sportovní služby vybrané akademie v lyžařském komplexu Ötztal - Rakousko Cíle Cílem této diplomové práce je analyzovat sportovní služby poskytované lyžařskou a snowboardovou školou Snowlines během zimní sezony 2023/2024, se zaměřením na vnímání kvality poskytovaných služeb, spokojenost zákazníků a jejich loajalitu. Současně je zkoumán vliv image lyžařského střediska Sölden na vztah klientů ke škole Snowlines. Metody K dosažení výsledků je v této práci použita elektronická metoda sběru dat, konkrétně elektronické dotazníkové šetření ve standardizovaném formátu s přesně definovanými otázkami a možnostmi odpovědí. Pro analýzu a interpretaci získaných dat je použitý statistický software MiniTab, který nabízí širokou škálu funkcí pro statistické analýzy a pokročilé grafické nástroje pro vizualizaci dat. K porovnání rozdílů mezi vybranými segmenty zákazníků jsou použity test rovnosti rozptylu a jednofaktorová ANOVA. Výsledky Výsledky výzkumu ukázaly, že služby poskytované lyžařskou a snowboardovou školou Snowlines jsou obecně na velmi kvalitní úrovni, avšak některé oblasti obdržely nižší hodnocení. Kritickými skupinami se ukázali být klienti ve věku 18 až 29 let, s magisterským vzděláním, pracovním statusem "podnikatel" a také ti, kteří měli svou první zkušenost se školou Snowlines a lyžují nebo...cs_CZ
dc.description.abstractTitle Sports Services of a Selected Academy in the Ötztal Ski Resort, Austria Objectives The aim of this thesis is to analyse the sports services provided by the Snowlines ski and snowboard school during the 2023/2024 winter season, focusing on the perception of service quality, customer satisfaction, and their loyalty. Additionally, the influence of the image of the Sölden ski resort on clients' relationship with the Snowlines school is examined. Methods To achieve the results, this thesis uses an electronic data collection method, specifically an electronic survey in a standardized format with precisely defined questions and response options. The statistical software MiniTab is used for the analysis and interpretation of the collected data, offering a wide range of functions for statistical analyses and advanced graphical tools for data visualization. To compare differences between selected customer segments, the Test of Equal Variances and One-way ANOVA are used. Results The research results showed that the services provided by the Snowlines ski and snowboard school are generally of a very high quality, although some areas received lower ratings. The critical groups identified were clients aged 18 to 29, those with a master's degree, individuals with the employment status of "self-employed," and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectlevel of servicesen_US
dc.subjectsports servicesen_US
dc.subjectcustomer satisfactionen_US
dc.subjectcustomer loyaltyen_US
dc.subjectdestination imageen_US
dc.subjectski schoolen_US
dc.subjectsnowboard schoolen_US
dc.subjectúroveň služebcs_CZ
dc.subjectsportovní službycs_CZ
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs_CZ
dc.subjectloajalita zákazníkůcs_CZ
dc.subjectimage destinacecs_CZ
dc.subjectlyžařská školacs_CZ
dc.subjectsnowboardová školacs_CZ
dc.titleSportovní služby vybrané akademie v lyžařském komplexu Ötztal - Rakouskocs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-08-21
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId247058
dc.title.translatedSports services of a selected academy in the Ötztal ski complex Austriaen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSport Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSport Managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev Sportovní služby vybrané akademie v lyžařském komplexu Ötztal - Rakousko Cíle Cílem této diplomové práce je analyzovat sportovní služby poskytované lyžařskou a snowboardovou školou Snowlines během zimní sezony 2023/2024, se zaměřením na vnímání kvality poskytovaných služeb, spokojenost zákazníků a jejich loajalitu. Současně je zkoumán vliv image lyžařského střediska Sölden na vztah klientů ke škole Snowlines. Metody K dosažení výsledků je v této práci použita elektronická metoda sběru dat, konkrétně elektronické dotazníkové šetření ve standardizovaném formátu s přesně definovanými otázkami a možnostmi odpovědí. Pro analýzu a interpretaci získaných dat je použitý statistický software MiniTab, který nabízí širokou škálu funkcí pro statistické analýzy a pokročilé grafické nástroje pro vizualizaci dat. K porovnání rozdílů mezi vybranými segmenty zákazníků jsou použity test rovnosti rozptylu a jednofaktorová ANOVA. Výsledky Výsledky výzkumu ukázaly, že služby poskytované lyžařskou a snowboardovou školou Snowlines jsou obecně na velmi kvalitní úrovni, avšak některé oblasti obdržely nižší hodnocení. Kritickými skupinami se ukázali být klienti ve věku 18 až 29 let, s magisterským vzděláním, pracovním statusem "podnikatel" a také ti, kteří měli svou první zkušenost se školou Snowlines a lyžují nebo...cs_CZ
uk.abstract.enTitle Sports Services of a Selected Academy in the Ötztal Ski Resort, Austria Objectives The aim of this thesis is to analyse the sports services provided by the Snowlines ski and snowboard school during the 2023/2024 winter season, focusing on the perception of service quality, customer satisfaction, and their loyalty. Additionally, the influence of the image of the Sölden ski resort on clients' relationship with the Snowlines school is examined. Methods To achieve the results, this thesis uses an electronic data collection method, specifically an electronic survey in a standardized format with precisely defined questions and response options. The statistical software MiniTab is used for the analysis and interpretation of the collected data, offering a wide range of functions for statistical analyses and advanced graphical tools for data visualization. To compare differences between selected customer segments, the Test of Equal Variances and One-way ANOVA are used. Results The research results showed that the services provided by the Snowlines ski and snowboard school are generally of a very high quality, although some areas received lower ratings. The critical groups identified were clients aged 18 to 29, those with a master's degree, individuals with the employment status of "self-employed," and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV