Zobrazit minimální záznam

Analysis of relationships in the framework of well-being at students of the Faculty of Education
dc.contributor.advisorKočí, Jana
dc.creatorVilikus, Roman
dc.date.accessioned2024-09-12T06:32:26Z
dc.date.available2024-09-12T06:32:26Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192533
dc.description.abstractCílem předložené diplomové práce bylo přiblížit tuto problematiku well-beingu a životní spokojenosti u zvolené skupiny respondentů. Cílem analytické části bylo zjištění, do jaké míry ovlivňují různé vztahy studentů jejich well-being, jak ovlivňují jejich sociální i psychickou pohodu, a to jak subjektivním hodnocením well-beingu, tak hodnocením jejich vybraných základních stavebních kamenů. Zkoumány byly tyto souvislosti u studentů převážně třetího ročníku pedagogických oborů v bakalářském studie na pedagogické fakultě Karlovy univerzity v Praze. Zjišťovali jsme též, zda má vliv na osobní pohodu a životní spokojenost oslovených studentů jejich pohlaví, věk a finanční situace. Taktéž jsme chtěli sledovat, jaká je souvislost/korelace mezi životní spokojeností a jejími rovinami a psychologickým well- beingem a jeho dimenzemi.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of the presented diploma thesis was to bring this issue of well-being and life satisfaction closer to the selected group of respondents. The goal of the analytical part was to find out to what extent different relationships of students affect their well-being, how they affect their social and psychological well-being, both by subjective evaluation of well-being and by evaluation of their selected basic building blocks. These connections were examined among students of mainly third-year pedagogical fields in their bachelor's studies at the Faculty of Pedagogy of Charles University in Prague. We also found out whether gender, age and financial situation have an effect on the personal well-being and life satisfaction of the approached students. We also wanted to monitor the connection/correlation between life satisfaction and its levels and psychological well-being and its dimensions.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectZdravícs_CZ
dc.subjectwellbeingcs_CZ
dc.subjectvztahycs_CZ
dc.subjectuniversity studentcs_CZ
dc.subjectHealthen_US
dc.subjectwellbeingen_US
dc.subjectrelationshipsen_US
dc.subjectuniversity studenten_US
dc.titleAnalýza vztahů v rámci wellbeingu u studentů pedagogické fakultycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-05-22
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId267948
dc.title.translatedAnalysis of relationships in the framework of well-being at students of the Faculty of Educationen_US
dc.contributor.refereeMachovcová, Kateřina
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Health Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Health Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem předložené diplomové práce bylo přiblížit tuto problematiku well-beingu a životní spokojenosti u zvolené skupiny respondentů. Cílem analytické části bylo zjištění, do jaké míry ovlivňují různé vztahy studentů jejich well-being, jak ovlivňují jejich sociální i psychickou pohodu, a to jak subjektivním hodnocením well-beingu, tak hodnocením jejich vybraných základních stavebních kamenů. Zkoumány byly tyto souvislosti u studentů převážně třetího ročníku pedagogických oborů v bakalářském studie na pedagogické fakultě Karlovy univerzity v Praze. Zjišťovali jsme též, zda má vliv na osobní pohodu a životní spokojenost oslovených studentů jejich pohlaví, věk a finanční situace. Taktéž jsme chtěli sledovat, jaká je souvislost/korelace mezi životní spokojeností a jejími rovinami a psychologickým well- beingem a jeho dimenzemi.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the presented diploma thesis was to bring this issue of well-being and life satisfaction closer to the selected group of respondents. The goal of the analytical part was to find out to what extent different relationships of students affect their well-being, how they affect their social and psychological well-being, both by subjective evaluation of well-being and by evaluation of their selected basic building blocks. These connections were examined among students of mainly third-year pedagogical fields in their bachelor's studies at the Faculty of Pedagogy of Charles University in Prague. We also found out whether gender, age and financial situation have an effect on the personal well-being and life satisfaction of the approached students. We also wanted to monitor the connection/correlation between life satisfaction and its levels and psychological well-being and its dimensions.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV