dc.contributor.advisor | Kočí, Jana | |
dc.creator | Vilikus, Roman | |
dc.date.accessioned | 2024-09-12T06:32:26Z | |
dc.date.available | 2024-09-12T06:32:26Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/192533 | |
dc.description.abstract | Cílem předložené diplomové práce bylo přiblížit tuto problematiku well-beingu a životní spokojenosti u zvolené skupiny respondentů. Cílem analytické části bylo zjištění, do jaké míry ovlivňují různé vztahy studentů jejich well-being, jak ovlivňují jejich sociální i psychickou pohodu, a to jak subjektivním hodnocením well-beingu, tak hodnocením jejich vybraných základních stavebních kamenů. Zkoumány byly tyto souvislosti u studentů převážně třetího ročníku pedagogických oborů v bakalářském studie na pedagogické fakultě Karlovy univerzity v Praze. Zjišťovali jsme též, zda má vliv na osobní pohodu a životní spokojenost oslovených studentů jejich pohlaví, věk a finanční situace. Taktéž jsme chtěli sledovat, jaká je souvislost/korelace mezi životní spokojeností a jejími rovinami a psychologickým well- beingem a jeho dimenzemi. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of the presented diploma thesis was to bring this issue of well-being and life satisfaction closer to the selected group of respondents. The goal of the analytical part was to find out to what extent different relationships of students affect their well-being, how they affect their social and psychological well-being, both by subjective evaluation of well-being and by evaluation of their selected basic building blocks. These connections were examined among students of mainly third-year pedagogical fields in their bachelor's studies at the Faculty of Pedagogy of Charles University in Prague. We also found out whether gender, age and financial situation have an effect on the personal well-being and life satisfaction of the approached students. We also wanted to monitor the connection/correlation between life satisfaction and its levels and psychological well-being and its dimensions. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Zdraví | cs_CZ |
dc.subject | wellbeing | cs_CZ |
dc.subject | vztahy | cs_CZ |
dc.subject | university student | cs_CZ |
dc.subject | Health | en_US |
dc.subject | wellbeing | en_US |
dc.subject | relationships | en_US |
dc.subject | university student | en_US |
dc.title | Analýza vztahů v rámci wellbeingu u studentů pedagogické fakulty | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-05-22 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 267948 | |
dc.title.translated | Analysis of relationships in the framework of well-being at students of the Faculty of Education | en_US |
dc.contributor.referee | Machovcová, Kateřina | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Health Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výchova ke zdraví | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výchova ke zdraví | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Health Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem předložené diplomové práce bylo přiblížit tuto problematiku well-beingu a životní spokojenosti u zvolené skupiny respondentů. Cílem analytické části bylo zjištění, do jaké míry ovlivňují různé vztahy studentů jejich well-being, jak ovlivňují jejich sociální i psychickou pohodu, a to jak subjektivním hodnocením well-beingu, tak hodnocením jejich vybraných základních stavebních kamenů. Zkoumány byly tyto souvislosti u studentů převážně třetího ročníku pedagogických oborů v bakalářském studie na pedagogické fakultě Karlovy univerzity v Praze. Zjišťovali jsme též, zda má vliv na osobní pohodu a životní spokojenost oslovených studentů jejich pohlaví, věk a finanční situace. Taktéž jsme chtěli sledovat, jaká je souvislost/korelace mezi životní spokojeností a jejími rovinami a psychologickým well- beingem a jeho dimenzemi. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of the presented diploma thesis was to bring this issue of well-being and life satisfaction closer to the selected group of respondents. The goal of the analytical part was to find out to what extent different relationships of students affect their well-being, how they affect their social and psychological well-being, both by subjective evaluation of well-being and by evaluation of their selected basic building blocks. These connections were examined among students of mainly third-year pedagogical fields in their bachelor's studies at the Faculty of Pedagogy of Charles University in Prague. We also found out whether gender, age and financial situation have an effect on the personal well-being and life satisfaction of the approached students. We also wanted to monitor the connection/correlation between life satisfaction and its levels and psychological well-being and its dimensions. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |