Zobrazit minimální záznam

Pedagogical design for secondary schools - concretisation to the field of cosmetic services
dc.contributor.advisorMarinková, Helena
dc.creatorLešková, Diana
dc.date.accessioned2024-09-12T06:33:33Z
dc.date.available2024-09-12T06:33:33Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192536
dc.description.abstractMá diplomová práce na téma Pedagogické projektování pro střední školy - konkretizace na obor kosmetické služby 69-41-l/01, se bude zabývat jak teorií pedagogického projektování tak i jeho praktické implementace do konkrétního středoškolského oboru. Cílem mé práce je popsat a vysvětlit zásady pedagogického plánování, jeho význam a rozdělení, používané terminologie, práce s klíčovými pedagogickými dokumenty RVP a ŠVP, stanovení cílů a jejich dosahování. Toto budu zpracovávat v teoretické části. V praktické části tyto informace účelně aplikuji pro obor kosmetické služby vyučovaný na středních odborných školách. Taktéž navrhnu vylepšení a vhodné techniky modernizace pro tento konkrétní obor, vhodné pro praktické využití a tím i zkvalitnění vzdělávání budoucích kosmetiček, pomocí nejmodernějších postupů v oboru. Moje diplomová práce může být použita vyučujícími oboru kosmetické služby, ale i v ostatních oborech pro střední školy, dále v oblasti vzdělávání žáků v oboru kosmetických služeb, tak i v oblasti dalšího vzdělávání vyučujících odborných předmětů kosmetických služeb. KLÍČOVÁ SLOVA pedagogické projektování, RVP, ŠVP, odborné vzdělávání, kosmetické služby, inovace v oborucs_CZ
dc.description.abstractMy thesis on Pedagogical Design for Secondary Schools - Concretion to Cosmetic Services 69-41-l/01 will deal with the theory of pedagogical design as well as its practical implementation into a specific secondary school field. The aim of my thesis is to describe and explain the principles of pedagogical planning, its meaning and division, the terminology used, working with the key pedagogical documents RVP and SVP, setting goals and achieving them. I will process this in the theoretical part. In the practical part, I will usefully apply this information for the field of cosmetic services taught in secondary vocational schools. I will also propose improvements and suitable modernization techniques for this specific field, suitable for practical use and thus improving the quality of education of future cosmeticians, using the most modern practices in the field. My thesis can be used by teachers of the field of cosmetic services, but also in other fields for secondary schools, in the field of education of pupils in the field of cosmetic services, as well as in the field of further education of teachers of professional subjects of cosmetic services. KEY WORDS pedagogical design, RVP, SVP, vocational education, cosmetic services, innovation in the field of cosmetic servicesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectpedagogické projektovánícs_CZ
dc.subjectRVPcs_CZ
dc.subjectŠVPcs_CZ
dc.subjectodborné vzdělávánícs_CZ
dc.subjectkosmetické službycs_CZ
dc.subjectinovace v oborucs_CZ
dc.subjectpedagogical designen_US
dc.subjectRVPen_US
dc.subjectSVPen_US
dc.subjectvocational educationen_US
dc.subjectcosmetic servicesen_US
dc.subjectinnovation in the field of cosmetic servicesen_US
dc.titlePedagogické projektování pro střední školy - konkretizace na obor kosmetické službycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-05-22
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId270160
dc.title.translatedPedagogical design for secondary schools - concretisation to the field of cosmetic servicesen_US
dc.contributor.refereeSyřiště, Ivo
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pedagogiky pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Education of Educational Sciences for Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pedagogiky pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pedagogiky pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.csUčitelství pedagogiky pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Education of Educational Sciences for Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csMá diplomová práce na téma Pedagogické projektování pro střední školy - konkretizace na obor kosmetické služby 69-41-l/01, se bude zabývat jak teorií pedagogického projektování tak i jeho praktické implementace do konkrétního středoškolského oboru. Cílem mé práce je popsat a vysvětlit zásady pedagogického plánování, jeho význam a rozdělení, používané terminologie, práce s klíčovými pedagogickými dokumenty RVP a ŠVP, stanovení cílů a jejich dosahování. Toto budu zpracovávat v teoretické části. V praktické části tyto informace účelně aplikuji pro obor kosmetické služby vyučovaný na středních odborných školách. Taktéž navrhnu vylepšení a vhodné techniky modernizace pro tento konkrétní obor, vhodné pro praktické využití a tím i zkvalitnění vzdělávání budoucích kosmetiček, pomocí nejmodernějších postupů v oboru. Moje diplomová práce může být použita vyučujícími oboru kosmetické služby, ale i v ostatních oborech pro střední školy, dále v oblasti vzdělávání žáků v oboru kosmetických služeb, tak i v oblasti dalšího vzdělávání vyučujících odborných předmětů kosmetických služeb. KLÍČOVÁ SLOVA pedagogické projektování, RVP, ŠVP, odborné vzdělávání, kosmetické služby, inovace v oborucs_CZ
uk.abstract.enMy thesis on Pedagogical Design for Secondary Schools - Concretion to Cosmetic Services 69-41-l/01 will deal with the theory of pedagogical design as well as its practical implementation into a specific secondary school field. The aim of my thesis is to describe and explain the principles of pedagogical planning, its meaning and division, the terminology used, working with the key pedagogical documents RVP and SVP, setting goals and achieving them. I will process this in the theoretical part. In the practical part, I will usefully apply this information for the field of cosmetic services taught in secondary vocational schools. I will also propose improvements and suitable modernization techniques for this specific field, suitable for practical use and thus improving the quality of education of future cosmeticians, using the most modern practices in the field. My thesis can be used by teachers of the field of cosmetic services, but also in other fields for secondary schools, in the field of education of pupils in the field of cosmetic services, as well as in the field of further education of teachers of professional subjects of cosmetic services. KEY WORDS pedagogical design, RVP, SVP, vocational education, cosmetic services, innovation in the field of cosmetic servicesen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV