Zobrazit minimální záznam

Promotion of the Tour de Feminin cycling race
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorMenc, Miroslav
dc.date.accessioned2024-11-29T12:47:48Z
dc.date.available2024-11-29T12:47:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192607
dc.description.abstractAutor: Miroslav Menc Název: Propagace cyklistického závodu Tour de Feminin Cíle: Hlavním cílem práce je vytvořit návrhy na zlepšení propagace cyklistického závodu Tour de Feminin na základě analýzy současné propagace. Metody: V práci byly použity metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu, pomocí kterých byla získána data pro analýzu současné propagace závodu Tour de Feminin. Pro získání názoru veřejnosti na současný stav propagace závodu bylo použito online dotazování. Informace o propagaci byly získány polostrukturovanými rozhovory s členy pořadatelského týmu. Obsahová analýza byla využita pro zhodnocení vybraných propagačních kanálů. Pro přehlednou interpretaci získaných dat byla využita metoda popisné analýzy. Výsledky: Závěrem práce jsou dva návrhy na zlepšení propagace cyklistického závodu Tour de Feminin. První návrh pracuje s minimálním navýšením aktuálního rozpočtu a zaměřuje se na vylepšení současných propagačních kanálů. Jedná se o vylepšení obsahu online prostředí, včasnou reklamní kampaň v tištěné podobě a častější dopravní hlášení v rádiu týkající se závodu. Druhý návrh počítá s vyššími finančními náklady na propagaci. Bylo by tak možné využít placenou reklamu na internetu, zaplatit rádiové vstupy propagující závod a najmout kompetentní osobu, která se o propagaci závodu postará....cs_CZ
dc.description.abstractAuthor: Miroslav Menc Title: Promotion of the cycling race Tour de Feminin Objective: The main objective of the thesis is to develop proposals to improve the promotion of the Tour de Feminin cycling race based on the analysis of the current promotion. Methods: In this thesis, quantitative and qualitative research methods were used to obtain data to analyse the current promotion of the Tour de Feminin. An online survey was used to obtain public opinion on the current state of race promotion. Information on promotion was obtained through semi-structured interviews with members of the organising team. Content analysis was used to evaluate the selected promotional channels. The descriptive analysis method was used to clearly interpret the data obtained. Results: The first proposal works with a minimal increase in the current budget and focuses on improving the current promotional channels. These include improved online content, a timely print advertising campaign, and more frequent race-related radio traffic announcements. The second proposal provides for increased financial costs for promotion. It would be possible to use paid advertising on the internet, pay for radio spots promoting the race and hire a competent person to take care of the promotion of the race. Keywords: marketing, promotion, sport...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectsport eventen_US
dc.subjectcyclingen_US
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectsportovní akcecs_CZ
dc.subjectcyklistikacs_CZ
dc.titlePropagace cyklistického závodu Tour de Feminincs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-08-27
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId248522
dc.title.translatedPromotion of the Tour de Feminin cycling raceen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csAutor: Miroslav Menc Název: Propagace cyklistického závodu Tour de Feminin Cíle: Hlavním cílem práce je vytvořit návrhy na zlepšení propagace cyklistického závodu Tour de Feminin na základě analýzy současné propagace. Metody: V práci byly použity metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu, pomocí kterých byla získána data pro analýzu současné propagace závodu Tour de Feminin. Pro získání názoru veřejnosti na současný stav propagace závodu bylo použito online dotazování. Informace o propagaci byly získány polostrukturovanými rozhovory s členy pořadatelského týmu. Obsahová analýza byla využita pro zhodnocení vybraných propagačních kanálů. Pro přehlednou interpretaci získaných dat byla využita metoda popisné analýzy. Výsledky: Závěrem práce jsou dva návrhy na zlepšení propagace cyklistického závodu Tour de Feminin. První návrh pracuje s minimálním navýšením aktuálního rozpočtu a zaměřuje se na vylepšení současných propagačních kanálů. Jedná se o vylepšení obsahu online prostředí, včasnou reklamní kampaň v tištěné podobě a častější dopravní hlášení v rádiu týkající se závodu. Druhý návrh počítá s vyššími finančními náklady na propagaci. Bylo by tak možné využít placenou reklamu na internetu, zaplatit rádiové vstupy propagující závod a najmout kompetentní osobu, která se o propagaci závodu postará....cs_CZ
uk.abstract.enAuthor: Miroslav Menc Title: Promotion of the cycling race Tour de Feminin Objective: The main objective of the thesis is to develop proposals to improve the promotion of the Tour de Feminin cycling race based on the analysis of the current promotion. Methods: In this thesis, quantitative and qualitative research methods were used to obtain data to analyse the current promotion of the Tour de Feminin. An online survey was used to obtain public opinion on the current state of race promotion. Information on promotion was obtained through semi-structured interviews with members of the organising team. Content analysis was used to evaluate the selected promotional channels. The descriptive analysis method was used to clearly interpret the data obtained. Results: The first proposal works with a minimal increase in the current budget and focuses on improving the current promotional channels. These include improved online content, a timely print advertising campaign, and more frequent race-related radio traffic announcements. The second proposal provides for increased financial costs for promotion. It would be possible to use paid advertising on the internet, pay for radio spots promoting the race and hire a competent person to take care of the promotion of the race. Keywords: marketing, promotion, sport...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV