dc.contributor.advisor | Knapová, Gabriela | |
dc.creator | Dolanská, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T00:19:07Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T00:19:07Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/192730 | |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | entrance examination | en_US |
dc.subject | percentages | en_US |
dc.subject | ratio | en_US |
dc.subject | fractions | en_US |
dc.subject | solving strategies | en_US |
dc.subject | Jednotná přijímací zkouška | cs_CZ |
dc.subject | procenta | cs_CZ |
dc.subject | poměr | cs_CZ |
dc.subject | zlomky | cs_CZ |
dc.subject | řešitelské strategie | cs_CZ |
dc.title | Analýza úlohy č. 15 z Jednotné přijímací zkoušky pro 9. ročníky a identifikace strategií žáků při jejím řešení | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-09-02 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 255949 | |
dc.title.translated | Analysis of the task 15 from entrance examinations, 9th grade and identifying pupils' solving strategies | en_US |
dc.contributor.referee | Beran, Filip | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Mathematics Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Mathematics Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |