Zobrazit minimální záznam

Development of sales team leaders in the MBC company
dc.contributor.advisorKolek, Jindřich
dc.creatorHavlíková, Lenka
dc.date.accessioned2024-11-29T06:02:34Z
dc.date.available2024-11-29T06:02:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192825
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vzdělávacími potřebami lídrů obchodního týmu společnosti MultiSport Benefit. Cílem výzkumu je pomocí nového kompetenčního modelu zjistit úroveň kompetencí sedmi lídrů společnosti a identifikovat jejich vzdělávací potřeby na základě kompetencí, které považují za klíčové. Prvním dílčím cílem je zjistit vnímanou úroveň kompetencí lídrů založených na SHL univerzálním kompetenčním rámci. Druhým cílem je interpretovat výstupy ze zprávy Pracovně-osobnostního dotazníku OPQ. Třetím cílem je identifikovat individuální potřeby a motivaci respondentů k dalšímu rozvoji. Výsledky výzkumu jsou integrovány do návrhu designu vzdělávacího plánu. Data byla získána třemi způsoby. Pro první výzkumnou otázku autorka použila dotazník se škálami. Pro druhou výzkumnou otázku provedla sekundární analýzu kvantitativních dat z výstupních zpráv OPQ. Třetí výzkumná otázka byla zodpovězena nestrukturovanými rozhovory s týmovými lídry, jejichž přepisy byly podrobeny tematické analýze. Bylo identifikováno sedm témat: Vedení a rozhodování, Podpora a spolupráce, Interakce a prezentace, Vytváření a konceptualizace, Organizace a realizace, Zvládání tlaku, Hard skills. Těchto sedm témat generovalo dvacet dva otevřených kódů. Zjištění ukázala, že zatímco někteří lídři nedosahují požadovaných úrovní v určitých...cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis examines the educational needs of the leadership team of MultiSport Benefit. The research aims to determine the competency levels of seven leaders within the company using a new competency model and to identify their educational needs based on competencies they consider crucial. The first sub-goal is to assess the perceived competency levels of the leaders based on the SHL Universal Competency Framework. The second goal is to interpret the results from the Occupational Personality Questionnaire (OPQ) reports. The third goal is to identify the individual needs and motivation of the respondents for further development. The research findings are integrated into a proposed design for an educational plan. Data were collected through three methods. For the first research question, the author used a scaled questionnaire. For the second research question, a secondary analysis of quantitative data from OPQ output reports was conducted. The third research question was answered through unstructured interviews with team leaders, the transcripts of which were subjected to thematic analysis. Seven themes were identified: Leadership and Decision-Making, Support and Cooperation, Interaction and Presentation, Creating and Conceptualizing, Organization and Implementation, Coping with Pressure, and Hard...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectanalysis and identification of education needsen_US
dc.subjectcompetencyen_US
dc.subjectcompetency modelsen_US
dc.subjecteducation plansen_US
dc.subjecteducational methodsen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectadult educationen_US
dc.subjectfurther educationen_US
dc.subjectanalýza a identifikace vzdělávacích potřebcs_CZ
dc.subjectkompetencecs_CZ
dc.subjectkompetenční modelcs_CZ
dc.subjectvýukové cílecs_CZ
dc.subjectvýukové metodycs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectvzdělávání dospělýchcs_CZ
dc.subjectdalší profesní vzdělávánícs_CZ
dc.titleRozvoj leaderů obchodního týmu společnosti MBCcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-02
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId264226
dc.title.translatedDevelopment of sales team leaders in the MBC companyen_US
dc.contributor.refereeHrudkaj, Jiří
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult education and educational managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programAdult education and educational managementen_US
thesis.degree.programAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult education and educational managementen_US
uk.degree-program.csAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enAdult education and educational managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá vzdělávacími potřebami lídrů obchodního týmu společnosti MultiSport Benefit. Cílem výzkumu je pomocí nového kompetenčního modelu zjistit úroveň kompetencí sedmi lídrů společnosti a identifikovat jejich vzdělávací potřeby na základě kompetencí, které považují za klíčové. Prvním dílčím cílem je zjistit vnímanou úroveň kompetencí lídrů založených na SHL univerzálním kompetenčním rámci. Druhým cílem je interpretovat výstupy ze zprávy Pracovně-osobnostního dotazníku OPQ. Třetím cílem je identifikovat individuální potřeby a motivaci respondentů k dalšímu rozvoji. Výsledky výzkumu jsou integrovány do návrhu designu vzdělávacího plánu. Data byla získána třemi způsoby. Pro první výzkumnou otázku autorka použila dotazník se škálami. Pro druhou výzkumnou otázku provedla sekundární analýzu kvantitativních dat z výstupních zpráv OPQ. Třetí výzkumná otázka byla zodpovězena nestrukturovanými rozhovory s týmovými lídry, jejichž přepisy byly podrobeny tematické analýze. Bylo identifikováno sedm témat: Vedení a rozhodování, Podpora a spolupráce, Interakce a prezentace, Vytváření a konceptualizace, Organizace a realizace, Zvládání tlaku, Hard skills. Těchto sedm témat generovalo dvacet dva otevřených kódů. Zjištění ukázala, že zatímco někteří lídři nedosahují požadovaných úrovní v určitých...cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis examines the educational needs of the leadership team of MultiSport Benefit. The research aims to determine the competency levels of seven leaders within the company using a new competency model and to identify their educational needs based on competencies they consider crucial. The first sub-goal is to assess the perceived competency levels of the leaders based on the SHL Universal Competency Framework. The second goal is to interpret the results from the Occupational Personality Questionnaire (OPQ) reports. The third goal is to identify the individual needs and motivation of the respondents for further development. The research findings are integrated into a proposed design for an educational plan. Data were collected through three methods. For the first research question, the author used a scaled questionnaire. For the second research question, a secondary analysis of quantitative data from OPQ output reports was conducted. The third research question was answered through unstructured interviews with team leaders, the transcripts of which were subjected to thematic analysis. Seven themes were identified: Leadership and Decision-Making, Support and Cooperation, Interaction and Presentation, Creating and Conceptualizing, Organization and Implementation, Coping with Pressure, and Hard...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV