dc.contributor.advisor | Kolek, Jindřich | |
dc.creator | Havlíková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T06:02:34Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T06:02:34Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/192825 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá vzdělávacími potřebami lídrů obchodního týmu společnosti MultiSport Benefit. Cílem výzkumu je pomocí nového kompetenčního modelu zjistit úroveň kompetencí sedmi lídrů společnosti a identifikovat jejich vzdělávací potřeby na základě kompetencí, které považují za klíčové. Prvním dílčím cílem je zjistit vnímanou úroveň kompetencí lídrů založených na SHL univerzálním kompetenčním rámci. Druhým cílem je interpretovat výstupy ze zprávy Pracovně-osobnostního dotazníku OPQ. Třetím cílem je identifikovat individuální potřeby a motivaci respondentů k dalšímu rozvoji. Výsledky výzkumu jsou integrovány do návrhu designu vzdělávacího plánu. Data byla získána třemi způsoby. Pro první výzkumnou otázku autorka použila dotazník se škálami. Pro druhou výzkumnou otázku provedla sekundární analýzu kvantitativních dat z výstupních zpráv OPQ. Třetí výzkumná otázka byla zodpovězena nestrukturovanými rozhovory s týmovými lídry, jejichž přepisy byly podrobeny tematické analýze. Bylo identifikováno sedm témat: Vedení a rozhodování, Podpora a spolupráce, Interakce a prezentace, Vytváření a konceptualizace, Organizace a realizace, Zvládání tlaku, Hard skills. Těchto sedm témat generovalo dvacet dva otevřených kódů. Zjištění ukázala, že zatímco někteří lídři nedosahují požadovaných úrovní v určitých... | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis examines the educational needs of the leadership team of MultiSport Benefit. The research aims to determine the competency levels of seven leaders within the company using a new competency model and to identify their educational needs based on competencies they consider crucial. The first sub-goal is to assess the perceived competency levels of the leaders based on the SHL Universal Competency Framework. The second goal is to interpret the results from the Occupational Personality Questionnaire (OPQ) reports. The third goal is to identify the individual needs and motivation of the respondents for further development. The research findings are integrated into a proposed design for an educational plan. Data were collected through three methods. For the first research question, the author used a scaled questionnaire. For the second research question, a secondary analysis of quantitative data from OPQ output reports was conducted. The third research question was answered through unstructured interviews with team leaders, the transcripts of which were subjected to thematic analysis. Seven themes were identified: Leadership and Decision-Making, Support and Cooperation, Interaction and Presentation, Creating and Conceptualizing, Organization and Implementation, Coping with Pressure, and Hard... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | analysis and identification of education needs | en_US |
dc.subject | competency | en_US |
dc.subject | competency models | en_US |
dc.subject | education plans | en_US |
dc.subject | educational methods | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | adult education | en_US |
dc.subject | further education | en_US |
dc.subject | analýza a identifikace vzdělávacích potřeb | cs_CZ |
dc.subject | kompetence | cs_CZ |
dc.subject | kompetenční model | cs_CZ |
dc.subject | výukové cíle | cs_CZ |
dc.subject | výukové metody | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávání dospělých | cs_CZ |
dc.subject | další profesní vzdělávání | cs_CZ |
dc.title | Rozvoj leaderů obchodního týmu společnosti MBC | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-09-02 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 264226 | |
dc.title.translated | Development of sales team leaders in the MBC company | en_US |
dc.contributor.referee | Hrudkaj, Jiří | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult education and educational management | en_US |
thesis.degree.discipline | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Adult education and educational management | en_US |
thesis.degree.program | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult education and educational management | en_US |
uk.degree-program.cs | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Adult education and educational management | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá vzdělávacími potřebami lídrů obchodního týmu společnosti MultiSport Benefit. Cílem výzkumu je pomocí nového kompetenčního modelu zjistit úroveň kompetencí sedmi lídrů společnosti a identifikovat jejich vzdělávací potřeby na základě kompetencí, které považují za klíčové. Prvním dílčím cílem je zjistit vnímanou úroveň kompetencí lídrů založených na SHL univerzálním kompetenčním rámci. Druhým cílem je interpretovat výstupy ze zprávy Pracovně-osobnostního dotazníku OPQ. Třetím cílem je identifikovat individuální potřeby a motivaci respondentů k dalšímu rozvoji. Výsledky výzkumu jsou integrovány do návrhu designu vzdělávacího plánu. Data byla získána třemi způsoby. Pro první výzkumnou otázku autorka použila dotazník se škálami. Pro druhou výzkumnou otázku provedla sekundární analýzu kvantitativních dat z výstupních zpráv OPQ. Třetí výzkumná otázka byla zodpovězena nestrukturovanými rozhovory s týmovými lídry, jejichž přepisy byly podrobeny tematické analýze. Bylo identifikováno sedm témat: Vedení a rozhodování, Podpora a spolupráce, Interakce a prezentace, Vytváření a konceptualizace, Organizace a realizace, Zvládání tlaku, Hard skills. Těchto sedm témat generovalo dvacet dva otevřených kódů. Zjištění ukázala, že zatímco někteří lídři nedosahují požadovaných úrovní v určitých... | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis examines the educational needs of the leadership team of MultiSport Benefit. The research aims to determine the competency levels of seven leaders within the company using a new competency model and to identify their educational needs based on competencies they consider crucial. The first sub-goal is to assess the perceived competency levels of the leaders based on the SHL Universal Competency Framework. The second goal is to interpret the results from the Occupational Personality Questionnaire (OPQ) reports. The third goal is to identify the individual needs and motivation of the respondents for further development. The research findings are integrated into a proposed design for an educational plan. Data were collected through three methods. For the first research question, the author used a scaled questionnaire. For the second research question, a secondary analysis of quantitative data from OPQ output reports was conducted. The third research question was answered through unstructured interviews with team leaders, the transcripts of which were subjected to thematic analysis. Seven themes were identified: Leadership and Decision-Making, Support and Cooperation, Interaction and Presentation, Creating and Conceptualizing, Organization and Implementation, Coping with Pressure, and Hard... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |