Zobrazit minimální záznam

The issue of motivation and professional education of customer service managers in a selected banking institution
dc.contributor.advisorKříž, Jaroslav
dc.creatorVyhnálková, Michaela
dc.date.accessioned2024-11-28T20:52:54Z
dc.date.available2024-11-28T20:52:54Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192842
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou přístupu a motivace k dalšímu profesnímu vzdělávání vedoucích pracovníků ve vybrané bankovní instituci. V první části práce jsou vymezeny základní pojmy pomocí odborné literatury, zejména vzdělávání dospělých, celoživotní učení a firemní vzdělávání, motivace ke vzdělávání a systém vzdělávání pracovníků v bankovní instituci. Současně interpretuje termíny jako kompetence či management a leadership. Zmíněná část podrobně vysvětluje teoretické základy, které jsou nezbytné pro pochopení celého tématu. Teoretický rámec poskytuje ucelený přehled o tom, jak je vzdělávání dospělých koncipováno a jaké jsou jeho hlavní principy. V praktické části práce je pozornost věnována spokojenosti vedoucích pracovníků s jejich dalším profesním vzděláváním. Prostřednictvím rozhovorů je rozkryta jejich motivace, a zároveň jsou identifikovány případné nedostatky v současném systému vzdělávání v bankovní instituci. Rozhovory s vedoucími pracovníky přináší hluboký vhled do jejich osobních zkušeností a názorů na jejich další profesní vzdělávání. Na základě získaných dat jsou předloženy návrhy na efektivnější vzdělávání pracovníků z andragogického pohledu. Tyto návrhy zahrnují doporučení, jak zvýšit motivaci vedoucích pracovníků, zlepšit inovace v metodách vzdělávání a vytvořit podpůrné prostředí pro...cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis analyzes the approach and motivation for further professional education of managerial staff in a selected banking institution. The first part of the thesis defines the basic concepts using specialized literature, particularly adult education, lifelong learning, corporate education, motivation for education, and the education system of employees in the banking institution. It also interprets terms such as competence, management, and leadership. This section thoroughly explains the theoretical foundations essential for understanding the entire topic. The theoretical framework provides a comprehensive overview of how adult education is conceived and what its main principles are. The practical part of the thesis focuses on the satisfaction of managerial staff with their further professional education. Through interviews, their motivation is uncovered, and potential deficiencies in the current education system in the banking institution are identified. The interviews with managerial staff provide a deep insight into their personal experiences and opinions on their further professional education. Based on the collected data, proposals are presented for more effective education of employees from an andragogical perspective. These proposals include recommendations for improving the motivation of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectbanking institutionen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjecteducational barriersen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectprofessional trainingen_US
dc.subjectbankovní institucecs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectprofesní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectvzdělávací bariérycs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.titleProblematika motivace a profesního vzdělávání vedoucích pracovníků zákaznického servisu ve vybrané bankovní institucics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-02
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId271542
dc.title.translatedThe issue of motivation and professional education of customer service managers in a selected banking institutionen_US
dc.contributor.refereeKursch, Martin
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult education and educational managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programAdult education and educational managementen_US
thesis.degree.programAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult education and educational managementen_US
uk.degree-program.csAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enAdult education and educational managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá analýzou přístupu a motivace k dalšímu profesnímu vzdělávání vedoucích pracovníků ve vybrané bankovní instituci. V první části práce jsou vymezeny základní pojmy pomocí odborné literatury, zejména vzdělávání dospělých, celoživotní učení a firemní vzdělávání, motivace ke vzdělávání a systém vzdělávání pracovníků v bankovní instituci. Současně interpretuje termíny jako kompetence či management a leadership. Zmíněná část podrobně vysvětluje teoretické základy, které jsou nezbytné pro pochopení celého tématu. Teoretický rámec poskytuje ucelený přehled o tom, jak je vzdělávání dospělých koncipováno a jaké jsou jeho hlavní principy. V praktické části práce je pozornost věnována spokojenosti vedoucích pracovníků s jejich dalším profesním vzděláváním. Prostřednictvím rozhovorů je rozkryta jejich motivace, a zároveň jsou identifikovány případné nedostatky v současném systému vzdělávání v bankovní instituci. Rozhovory s vedoucími pracovníky přináší hluboký vhled do jejich osobních zkušeností a názorů na jejich další profesní vzdělávání. Na základě získaných dat jsou předloženy návrhy na efektivnější vzdělávání pracovníků z andragogického pohledu. Tyto návrhy zahrnují doporučení, jak zvýšit motivaci vedoucích pracovníků, zlepšit inovace v metodách vzdělávání a vytvořit podpůrné prostředí pro...cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis analyzes the approach and motivation for further professional education of managerial staff in a selected banking institution. The first part of the thesis defines the basic concepts using specialized literature, particularly adult education, lifelong learning, corporate education, motivation for education, and the education system of employees in the banking institution. It also interprets terms such as competence, management, and leadership. This section thoroughly explains the theoretical foundations essential for understanding the entire topic. The theoretical framework provides a comprehensive overview of how adult education is conceived and what its main principles are. The practical part of the thesis focuses on the satisfaction of managerial staff with their further professional education. Through interviews, their motivation is uncovered, and potential deficiencies in the current education system in the banking institution are identified. The interviews with managerial staff provide a deep insight into their personal experiences and opinions on their further professional education. Based on the collected data, proposals are presented for more effective education of employees from an andragogical perspective. These proposals include recommendations for improving the motivation of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV