dc.contributor.advisor | Kříž, Jaroslav | |
dc.creator | Vyhnálková, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2024-11-28T20:52:54Z | |
dc.date.available | 2024-11-28T20:52:54Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/192842 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá analýzou přístupu a motivace k dalšímu profesnímu vzdělávání vedoucích pracovníků ve vybrané bankovní instituci. V první části práce jsou vymezeny základní pojmy pomocí odborné literatury, zejména vzdělávání dospělých, celoživotní učení a firemní vzdělávání, motivace ke vzdělávání a systém vzdělávání pracovníků v bankovní instituci. Současně interpretuje termíny jako kompetence či management a leadership. Zmíněná část podrobně vysvětluje teoretické základy, které jsou nezbytné pro pochopení celého tématu. Teoretický rámec poskytuje ucelený přehled o tom, jak je vzdělávání dospělých koncipováno a jaké jsou jeho hlavní principy. V praktické části práce je pozornost věnována spokojenosti vedoucích pracovníků s jejich dalším profesním vzděláváním. Prostřednictvím rozhovorů je rozkryta jejich motivace, a zároveň jsou identifikovány případné nedostatky v současném systému vzdělávání v bankovní instituci. Rozhovory s vedoucími pracovníky přináší hluboký vhled do jejich osobních zkušeností a názorů na jejich další profesní vzdělávání. Na základě získaných dat jsou předloženy návrhy na efektivnější vzdělávání pracovníků z andragogického pohledu. Tyto návrhy zahrnují doporučení, jak zvýšit motivaci vedoucích pracovníků, zlepšit inovace v metodách vzdělávání a vytvořit podpůrné prostředí pro... | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis analyzes the approach and motivation for further professional education of managerial staff in a selected banking institution. The first part of the thesis defines the basic concepts using specialized literature, particularly adult education, lifelong learning, corporate education, motivation for education, and the education system of employees in the banking institution. It also interprets terms such as competence, management, and leadership. This section thoroughly explains the theoretical foundations essential for understanding the entire topic. The theoretical framework provides a comprehensive overview of how adult education is conceived and what its main principles are. The practical part of the thesis focuses on the satisfaction of managerial staff with their further professional education. Through interviews, their motivation is uncovered, and potential deficiencies in the current education system in the banking institution are identified. The interviews with managerial staff provide a deep insight into their personal experiences and opinions on their further professional education. Based on the collected data, proposals are presented for more effective education of employees from an andragogical perspective. These proposals include recommendations for improving the motivation of... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | banking institution | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | educational barriers | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.subject | professional training | en_US |
dc.subject | bankovní instituce | cs_CZ |
dc.subject | motivace | cs_CZ |
dc.subject | profesní vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávací bariéry | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávání | cs_CZ |
dc.title | Problematika motivace a profesního vzdělávání vedoucích pracovníků zákaznického servisu ve vybrané bankovní instituci | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-09-02 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 271542 | |
dc.title.translated | The issue of motivation and professional education of customer service managers in a selected banking institution | en_US |
dc.contributor.referee | Kursch, Martin | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult education and educational management | en_US |
thesis.degree.discipline | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Adult education and educational management | en_US |
thesis.degree.program | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult education and educational management | en_US |
uk.degree-program.cs | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Adult education and educational management | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá analýzou přístupu a motivace k dalšímu profesnímu vzdělávání vedoucích pracovníků ve vybrané bankovní instituci. V první části práce jsou vymezeny základní pojmy pomocí odborné literatury, zejména vzdělávání dospělých, celoživotní učení a firemní vzdělávání, motivace ke vzdělávání a systém vzdělávání pracovníků v bankovní instituci. Současně interpretuje termíny jako kompetence či management a leadership. Zmíněná část podrobně vysvětluje teoretické základy, které jsou nezbytné pro pochopení celého tématu. Teoretický rámec poskytuje ucelený přehled o tom, jak je vzdělávání dospělých koncipováno a jaké jsou jeho hlavní principy. V praktické části práce je pozornost věnována spokojenosti vedoucích pracovníků s jejich dalším profesním vzděláváním. Prostřednictvím rozhovorů je rozkryta jejich motivace, a zároveň jsou identifikovány případné nedostatky v současném systému vzdělávání v bankovní instituci. Rozhovory s vedoucími pracovníky přináší hluboký vhled do jejich osobních zkušeností a názorů na jejich další profesní vzdělávání. Na základě získaných dat jsou předloženy návrhy na efektivnější vzdělávání pracovníků z andragogického pohledu. Tyto návrhy zahrnují doporučení, jak zvýšit motivaci vedoucích pracovníků, zlepšit inovace v metodách vzdělávání a vytvořit podpůrné prostředí pro... | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis analyzes the approach and motivation for further professional education of managerial staff in a selected banking institution. The first part of the thesis defines the basic concepts using specialized literature, particularly adult education, lifelong learning, corporate education, motivation for education, and the education system of employees in the banking institution. It also interprets terms such as competence, management, and leadership. This section thoroughly explains the theoretical foundations essential for understanding the entire topic. The theoretical framework provides a comprehensive overview of how adult education is conceived and what its main principles are. The practical part of the thesis focuses on the satisfaction of managerial staff with their further professional education. Through interviews, their motivation is uncovered, and potential deficiencies in the current education system in the banking institution are identified. The interviews with managerial staff provide a deep insight into their personal experiences and opinions on their further professional education. Based on the collected data, proposals are presented for more effective education of employees from an andragogical perspective. These proposals include recommendations for improving the motivation of... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |