Zobrazit minimální záznam

Benefits of the project Erasmus+ for the primary school's pedagogical staff
dc.contributor.advisorSvobodová, Zuzana
dc.creatorŘešátková, Klára
dc.date.accessioned2024-09-26T06:38:38Z
dc.date.available2024-09-26T06:38:38Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192844
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá pozitivními přínosy, negativními dopady a případnými bariérami vznikajícími při implementaci projektu Erasmus+ pro pedagogické pracovníky základní školy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se v první řadě zabývá definicemi základních pojmů souvisejících s dalším vzděláváním pedagogických pracovníků, jeho ukotvením v legislativě, současnými formami a metodami DVPP a v neposlední řadě motivací pedagogických pracovníků k jejich dalšímu vzdělávání. Dále se teoretická část podrobněji zaměřuje na samotný projekt Erasmus+ jako jednu z forem dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na základní škole, na jeho stanovené obecné a specifické cíle, na strukturu projektu, výhody a nevýhody, přínosy pro pedagogické pracovníky, a tím i pro školu jako vzdělávací instituci. Praktická část bakalářské práce se zabývá průzkumem s cílem popsat implementaci projektu Erasmus+ do vybrané základní školy a identifikovat hlavní přínosy, překážky a bariéry této implementace pohledem vedení školy a pedagogických pracovníků. Tento průzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření a polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s vybranými respondenty, kteří jsou účastníky projektu Erasmus+, a se zástupci z vedení základní školy. V samotném vyhodnocení průzkumu...cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the positive benefits, negative impacts and possible barriers that could ensue during the implementation of the project Erasmus+ for the primary school's pedagogical staff. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. Primarily, the theoretical part deals with definitions of basic terms related with the further education of the pedagogical staff and its consolidation in the legislation. Furthermore, this theoretical part describes current forms and methods of the further education of the pedagogical staff of the primary school. Finally, this part deals with the motivation of the pedagogical staff to their own further education. This part closely focuses on the project Erasmus+ as the one of the ways in the further education of the pedagogical staff, its general and specific goals, its structure, advantages and disadvantages, benefits for the pedagogical staff of the primary school and thus also for the primary school as the educational institution. The practical part of the thesis deals the survey with the goal to describe implementation of the project Erasmus+ to the chosen primary school, and to identify main benefits and barriers of this implementation from the management's point of view and pedagogical staff's point of view. This survey is...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectpedagogical workeren_US
dc.subjectfurther education of the pedagogical staffen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectprofessional and educational needs of the pedagogical staffen_US
dc.subjectthe project Erasmus+en_US
dc.subjectpedagogický pracovníkcs_CZ
dc.subjectdalší vzdělávání pedagogických pracovníkůcs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectprofesní a vzdělávací potřeby pedagogických pracovníkůcs_CZ
dc.subjectprojekt Erasmus+cs_CZ
dc.titlePřínosy projektu Erasmus+ pro pedagogické pracovníky základní školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-03
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId272534
dc.title.translatedBenefits of the project Erasmus+ for the primary school's pedagogical staffen_US
dc.contributor.refereeDvořáková, Danuše
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSchool Managementen_US
thesis.degree.programŠkolský managementcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-program.enSchool Managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá pozitivními přínosy, negativními dopady a případnými bariérami vznikajícími při implementaci projektu Erasmus+ pro pedagogické pracovníky základní školy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se v první řadě zabývá definicemi základních pojmů souvisejících s dalším vzděláváním pedagogických pracovníků, jeho ukotvením v legislativě, současnými formami a metodami DVPP a v neposlední řadě motivací pedagogických pracovníků k jejich dalšímu vzdělávání. Dále se teoretická část podrobněji zaměřuje na samotný projekt Erasmus+ jako jednu z forem dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na základní škole, na jeho stanovené obecné a specifické cíle, na strukturu projektu, výhody a nevýhody, přínosy pro pedagogické pracovníky, a tím i pro školu jako vzdělávací instituci. Praktická část bakalářské práce se zabývá průzkumem s cílem popsat implementaci projektu Erasmus+ do vybrané základní školy a identifikovat hlavní přínosy, překážky a bariéry této implementace pohledem vedení školy a pedagogických pracovníků. Tento průzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření a polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s vybranými respondenty, kteří jsou účastníky projektu Erasmus+, a se zástupci z vedení základní školy. V samotném vyhodnocení průzkumu...cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with the positive benefits, negative impacts and possible barriers that could ensue during the implementation of the project Erasmus+ for the primary school's pedagogical staff. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. Primarily, the theoretical part deals with definitions of basic terms related with the further education of the pedagogical staff and its consolidation in the legislation. Furthermore, this theoretical part describes current forms and methods of the further education of the pedagogical staff of the primary school. Finally, this part deals with the motivation of the pedagogical staff to their own further education. This part closely focuses on the project Erasmus+ as the one of the ways in the further education of the pedagogical staff, its general and specific goals, its structure, advantages and disadvantages, benefits for the pedagogical staff of the primary school and thus also for the primary school as the educational institution. The practical part of the thesis deals the survey with the goal to describe implementation of the project Erasmus+ to the chosen primary school, and to identify main benefits and barriers of this implementation from the management's point of view and pedagogical staff's point of view. This survey is...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV