Zobrazit minimální záznam

Portfolio of professional development Michaely Vlčkové
dc.contributor.advisorLaufková, Veronika
dc.creatorVlčková, Michaela
dc.date.accessioned2024-09-26T06:57:52Z
dc.date.available2024-09-26T06:57:52Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192927
dc.description.abstractProfesní portfolio Michaely Vlčkové je důkladným a obsáhlým dokumentem reflektujícím autorčin profesní vývoj v oblasti vychovatelství. Portfolio se skládá z deseti kapitol, z nichž každá se zaměřuje na specifický aspekt pedagogické dráhy autorky. První klíčovou částí portfolia je esej s názvem "Jak lze literaturu pro děti využívat ve bkolní družině k rozvoji různých dovedností a schopností dětí". Tato esej podrobně analyzuje metody a techniky, jakými může být dětská literatura integrována do každodenních aktivit ve bkolní družině, a jak přispívá k rozvoji čtenářských, jazykových a sociálních dovedností žáků. Druhou významnou částí je případová studie Základní bkoly a Mateřské bkoly Na Beránku v Praze 12. Tato studie nabízí hluboký vhled do konkrétních pedagogických přístupů a metod používaných v této instituci, s důrazem na podporu čtenářství a rozvoj dovedností dětí v rámci bkolní družiny. Obsahuje detailní popis prostředí bkoly, pedagogických strategií a výsledků implementovaných programů. Třetí část portfolia obsahuje strukturovaný životopis autorky, který detailně mapuje její vzdělání, profesní zkubenosti a dalbí kvalifikace. Tento životopis poskytuje čtenáři ucelený pohled na profesní dráhu Michaely Vlčkové a její odbornou připravenost pro roli vychovatelky. Dalbí část portfolia je konspekt...cs_CZ
dc.description.abstractMichaela Vlčková's professional portfolio is a thorough and comprehensive document reflecting the author's professional development in the field of education. The portfolio consists of ten chapters, each focusing on a specific aspect of the author's teaching career. The first key section of the portfolio is an essay entitled 'How children's literature can be used in the nursery to develop children's different skills and abilities'. This essay analyses in detail the methods and techniques by which children's literature can be integrated into everyday activities in the after-school club and how it contributes to the development of pupils' reading, language and social skills. The second major part is a case study of the Na Beránku Primary School and Kindergarten in Prague 12. This study offers an in-depth insight into the specific pedagogical approaches and methods used in this institution, with an emphasis on the promotion of children's literacy and skill development within the school playgroup. It includes detailed descriptions of the school environment, pedagogical strategies, and outcomes of the programs implemented. The third part of the portfolio contains a structured biography of the author, detailing her educational background, professional experience and other qualifications. This biography...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectportfolioen_US
dc.subjectprofessional developmenten_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectschool groupen_US
dc.subjectportfoliocs_CZ
dc.subjectprofesní rozvojcs_CZ
dc.subjectvychovatelstvícs_CZ
dc.subjectškolní družinacs_CZ
dc.titlePortfolio profesního rozvoje Michaely Vlčkovécs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-04
dc.description.departmentKatedra české literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId267630
dc.title.translatedPortfolio of professional development Michaely Vlčkovéen_US
dc.contributor.refereeHanková, Zdeňka
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programOut-of-school upbringingen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra české literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enOut-of-school upbringingen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csProfesní portfolio Michaely Vlčkové je důkladným a obsáhlým dokumentem reflektujícím autorčin profesní vývoj v oblasti vychovatelství. Portfolio se skládá z deseti kapitol, z nichž každá se zaměřuje na specifický aspekt pedagogické dráhy autorky. První klíčovou částí portfolia je esej s názvem "Jak lze literaturu pro děti využívat ve bkolní družině k rozvoji různých dovedností a schopností dětí". Tato esej podrobně analyzuje metody a techniky, jakými může být dětská literatura integrována do každodenních aktivit ve bkolní družině, a jak přispívá k rozvoji čtenářských, jazykových a sociálních dovedností žáků. Druhou významnou částí je případová studie Základní bkoly a Mateřské bkoly Na Beránku v Praze 12. Tato studie nabízí hluboký vhled do konkrétních pedagogických přístupů a metod používaných v této instituci, s důrazem na podporu čtenářství a rozvoj dovedností dětí v rámci bkolní družiny. Obsahuje detailní popis prostředí bkoly, pedagogických strategií a výsledků implementovaných programů. Třetí část portfolia obsahuje strukturovaný životopis autorky, který detailně mapuje její vzdělání, profesní zkubenosti a dalbí kvalifikace. Tento životopis poskytuje čtenáři ucelený pohled na profesní dráhu Michaely Vlčkové a její odbornou připravenost pro roli vychovatelky. Dalbí část portfolia je konspekt...cs_CZ
uk.abstract.enMichaela Vlčková's professional portfolio is a thorough and comprehensive document reflecting the author's professional development in the field of education. The portfolio consists of ten chapters, each focusing on a specific aspect of the author's teaching career. The first key section of the portfolio is an essay entitled 'How children's literature can be used in the nursery to develop children's different skills and abilities'. This essay analyses in detail the methods and techniques by which children's literature can be integrated into everyday activities in the after-school club and how it contributes to the development of pupils' reading, language and social skills. The second major part is a case study of the Na Beránku Primary School and Kindergarten in Prague 12. This study offers an in-depth insight into the specific pedagogical approaches and methods used in this institution, with an emphasis on the promotion of children's literacy and skill development within the school playgroup. It includes detailed descriptions of the school environment, pedagogical strategies, and outcomes of the programs implemented. The third part of the portfolio contains a structured biography of the author, detailing her educational background, professional experience and other qualifications. This biography...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra české literaturycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV