dc.contributor.advisor | Laufková, Veronika | |
dc.creator | Vlčková, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2024-09-26T06:57:52Z | |
dc.date.available | 2024-09-26T06:57:52Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/192927 | |
dc.description.abstract | Profesní portfolio Michaely Vlčkové je důkladným a obsáhlým dokumentem reflektujícím autorčin profesní vývoj v oblasti vychovatelství. Portfolio se skládá z deseti kapitol, z nichž každá se zaměřuje na specifický aspekt pedagogické dráhy autorky. První klíčovou částí portfolia je esej s názvem "Jak lze literaturu pro děti využívat ve bkolní družině k rozvoji různých dovedností a schopností dětí". Tato esej podrobně analyzuje metody a techniky, jakými může být dětská literatura integrována do každodenních aktivit ve bkolní družině, a jak přispívá k rozvoji čtenářských, jazykových a sociálních dovedností žáků. Druhou významnou částí je případová studie Základní bkoly a Mateřské bkoly Na Beránku v Praze 12. Tato studie nabízí hluboký vhled do konkrétních pedagogických přístupů a metod používaných v této instituci, s důrazem na podporu čtenářství a rozvoj dovedností dětí v rámci bkolní družiny. Obsahuje detailní popis prostředí bkoly, pedagogických strategií a výsledků implementovaných programů. Třetí část portfolia obsahuje strukturovaný životopis autorky, který detailně mapuje její vzdělání, profesní zkubenosti a dalbí kvalifikace. Tento životopis poskytuje čtenáři ucelený pohled na profesní dráhu Michaely Vlčkové a její odbornou připravenost pro roli vychovatelky. Dalbí část portfolia je konspekt... | cs_CZ |
dc.description.abstract | Michaela Vlčková's professional portfolio is a thorough and comprehensive document reflecting the author's professional development in the field of education. The portfolio consists of ten chapters, each focusing on a specific aspect of the author's teaching career. The first key section of the portfolio is an essay entitled 'How children's literature can be used in the nursery to develop children's different skills and abilities'. This essay analyses in detail the methods and techniques by which children's literature can be integrated into everyday activities in the after-school club and how it contributes to the development of pupils' reading, language and social skills. The second major part is a case study of the Na Beránku Primary School and Kindergarten in Prague 12. This study offers an in-depth insight into the specific pedagogical approaches and methods used in this institution, with an emphasis on the promotion of children's literacy and skill development within the school playgroup. It includes detailed descriptions of the school environment, pedagogical strategies, and outcomes of the programs implemented. The third part of the portfolio contains a structured biography of the author, detailing her educational background, professional experience and other qualifications. This biography... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | portfolio | en_US |
dc.subject | professional development | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | school group | en_US |
dc.subject | portfolio | cs_CZ |
dc.subject | profesní rozvoj | cs_CZ |
dc.subject | vychovatelství | cs_CZ |
dc.subject | školní družina | cs_CZ |
dc.title | Portfolio profesního rozvoje Michaely Vlčkové | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-09-04 | |
dc.description.department | Katedra české literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 267630 | |
dc.title.translated | Portfolio of professional development Michaely Vlčkové | en_US |
dc.contributor.referee | Hanková, Zdeňka | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Vychovatelství | cs_CZ |
thesis.degree.program | Out-of-school upbringing | en_US |
thesis.degree.program | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra české literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-program.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Out-of-school upbringing | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Profesní portfolio Michaely Vlčkové je důkladným a obsáhlým dokumentem reflektujícím autorčin profesní vývoj v oblasti vychovatelství. Portfolio se skládá z deseti kapitol, z nichž každá se zaměřuje na specifický aspekt pedagogické dráhy autorky. První klíčovou částí portfolia je esej s názvem "Jak lze literaturu pro děti využívat ve bkolní družině k rozvoji různých dovedností a schopností dětí". Tato esej podrobně analyzuje metody a techniky, jakými může být dětská literatura integrována do každodenních aktivit ve bkolní družině, a jak přispívá k rozvoji čtenářských, jazykových a sociálních dovedností žáků. Druhou významnou částí je případová studie Základní bkoly a Mateřské bkoly Na Beránku v Praze 12. Tato studie nabízí hluboký vhled do konkrétních pedagogických přístupů a metod používaných v této instituci, s důrazem na podporu čtenářství a rozvoj dovedností dětí v rámci bkolní družiny. Obsahuje detailní popis prostředí bkoly, pedagogických strategií a výsledků implementovaných programů. Třetí část portfolia obsahuje strukturovaný životopis autorky, který detailně mapuje její vzdělání, profesní zkubenosti a dalbí kvalifikace. Tento životopis poskytuje čtenáři ucelený pohled na profesní dráhu Michaely Vlčkové a její odbornou připravenost pro roli vychovatelky. Dalbí část portfolia je konspekt... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Michaela Vlčková's professional portfolio is a thorough and comprehensive document reflecting the author's professional development in the field of education. The portfolio consists of ten chapters, each focusing on a specific aspect of the author's teaching career. The first key section of the portfolio is an essay entitled 'How children's literature can be used in the nursery to develop children's different skills and abilities'. This essay analyses in detail the methods and techniques by which children's literature can be integrated into everyday activities in the after-school club and how it contributes to the development of pupils' reading, language and social skills. The second major part is a case study of the Na Beránku Primary School and Kindergarten in Prague 12. This study offers an in-depth insight into the specific pedagogical approaches and methods used in this institution, with an emphasis on the promotion of children's literacy and skill development within the school playgroup. It includes detailed descriptions of the school environment, pedagogical strategies, and outcomes of the programs implemented. The third part of the portfolio contains a structured biography of the author, detailing her educational background, professional experience and other qualifications. This biography... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra české literatury | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |