Zobrazit minimální záznam

The Use of Methods and Techniques of Drama in Education in Teaching English through the Wow!Method at Primary school
dc.contributor.advisorFerklová, Alžběta
dc.creatorMusialová, Monika
dc.date.accessioned2024-09-26T07:08:04Z
dc.date.available2024-09-26T07:08:04Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192975
dc.description.abstract1 ABSTRAKT Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na analýzu kombinace Metody Wow! a dramatické výchovy při výuce anglického jazyka na 1. stupni základních škol. Cílem bylo prozkoumat, jak uvedená kombinace ovlivňuje motivaci, učební výsledky a rozvoj sociálních a komunikačních dovedností žáků. Projekt "Budoucnost vzdělávání a dovedností 2030" zdůrazňuje potřebu rozvoje nejen akademických, ale i sociálních a emocionálních dovedností dětí, což bylo základním východiskem této práce. Teoretická část práce se zabývá různými metodami výuky angličtiny a specifiky učení se jazyka mladších žáků. Zaměřuje se také na dramatickou výchovu a její potenciál při výuce angličtiny. Praktická část zahrnuje přípravu a realizaci vyučovacích hodin, kde jsou porovnány hodiny využívající pouze Metodu Wow! s hodinami, které jsou obohaceny o techniky dramatické výchovy. Výzkum byl proveden pomocí anonymního dotazníku, pozorování a vyhodnocení studijních výsledků. Analýza výsledků ukázala, že se tyto metody vhodně doplňují a jsou efektivní, protože bylo dosaženo dobrých učebních výsledků. Jejich kombinace zvyšuje motivaci a aktivní zapojení žáků, podporuje jejich kreativitu, kritické myšlení a sociální dovednosti. Důležitým zjištěním bylo také, že dramatická výchova podporuje vytváření pozitivního učebního prostředí a pomáhá...cs_CZ
dc.description.abstract1 ABSTRACT Submitted thesis focuses on analyzing the combination of the Wow!Method and drama in education in teaching English at the primary school level. The aim was to explore how such combination influences students' motivation, learning outcomes, and the development of their social and communication skills. The "Future of Education and Skills 2030" project emphasizes the need for developing not only academic but also social and emotional skills in children, which was the fundamental basis of this thesis. The theoretical part deals with various methods of teaching English and the specifics of language learning for younger students. It also focuses on drama in education and its potential in teaching English. The practical part includes the preparation and implementation of lessons, comparing lessons using only the Wow!Method with those enriched with drama in education techniques. The research was conducted using anonymous questionnaires, observations, and evaluations of academic results. The analysis of the results showed that these methods complement each other well and are effective, as good learning outcomes were achieved. Their combination increases students' motivation and active engagement, supports their creativity, critical thinking, and social skills. An important finding was that drama in...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectmethodsen_US
dc.subjectEnglish languageen_US
dc.subjectdrama in educationen_US
dc.subjectyoung studentsen_US
dc.subjectWow!Methoden_US
dc.subjectpersonal developmenten_US
dc.subjectmetodycs_CZ
dc.subjectanglický jazykcs_CZ
dc.subjectdramatická výchovacs_CZ
dc.subjectmladší žácics_CZ
dc.subjectMetoda Wow!cs_CZ
dc.subjectosobnostní rozvojcs_CZ
dc.titleVyužití metod a technik dramatické výchovy ve výuce angličtiny pomocí Metody Wow! na 1. stupni základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-05
dc.description.departmentKatedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId221878
dc.title.translatedThe Use of Methods and Techniques of Drama in Education in Teaching English through the Wow!Method at Primary schoolen_US
dc.contributor.refereeSobková, Ivana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs1 ABSTRAKT Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na analýzu kombinace Metody Wow! a dramatické výchovy při výuce anglického jazyka na 1. stupni základních škol. Cílem bylo prozkoumat, jak uvedená kombinace ovlivňuje motivaci, učební výsledky a rozvoj sociálních a komunikačních dovedností žáků. Projekt "Budoucnost vzdělávání a dovedností 2030" zdůrazňuje potřebu rozvoje nejen akademických, ale i sociálních a emocionálních dovedností dětí, což bylo základním východiskem této práce. Teoretická část práce se zabývá různými metodami výuky angličtiny a specifiky učení se jazyka mladších žáků. Zaměřuje se také na dramatickou výchovu a její potenciál při výuce angličtiny. Praktická část zahrnuje přípravu a realizaci vyučovacích hodin, kde jsou porovnány hodiny využívající pouze Metodu Wow! s hodinami, které jsou obohaceny o techniky dramatické výchovy. Výzkum byl proveden pomocí anonymního dotazníku, pozorování a vyhodnocení studijních výsledků. Analýza výsledků ukázala, že se tyto metody vhodně doplňují a jsou efektivní, protože bylo dosaženo dobrých učebních výsledků. Jejich kombinace zvyšuje motivaci a aktivní zapojení žáků, podporuje jejich kreativitu, kritické myšlení a sociální dovednosti. Důležitým zjištěním bylo také, že dramatická výchova podporuje vytváření pozitivního učebního prostředí a pomáhá...cs_CZ
uk.abstract.en1 ABSTRACT Submitted thesis focuses on analyzing the combination of the Wow!Method and drama in education in teaching English at the primary school level. The aim was to explore how such combination influences students' motivation, learning outcomes, and the development of their social and communication skills. The "Future of Education and Skills 2030" project emphasizes the need for developing not only academic but also social and emotional skills in children, which was the fundamental basis of this thesis. The theoretical part deals with various methods of teaching English and the specifics of language learning for younger students. It also focuses on drama in education and its potential in teaching English. The practical part includes the preparation and implementation of lessons, comparing lessons using only the Wow!Method with those enriched with drama in education techniques. The research was conducted using anonymous questionnaires, observations, and evaluations of academic results. The analysis of the results showed that these methods complement each other well and are effective, as good learning outcomes were achieved. Their combination increases students' motivation and active engagement, supports their creativity, critical thinking, and social skills. An important finding was that drama in...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV